Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
51 sonuçtan 21 ile 40 arası

Konu: En güçlü Evo 1.3 için

  1. #21
    Serhat Sağlam
    diesel32 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/05/2011
    Yaş
    37
    Mesajlar
    692
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 190

    Standart

    Alıntı Backer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Garett turbo yada orjinal turbomuzun üzerinde oynuyacağız Ben projeye başlıyacağım deyince araç sattığım müşterilerimden biri Punto Evo 1.4 Fire aracı için turbo istedi Onun çalışmalarından dolayı şuan benim araç askıda parça teminleri ve hazırlıklar devam ediyor tabi ki
    konuyu takip ediyordum ve bu yorumun üstüne bende soru sormak istiyorum... bende de multiair var turbo eklenebilir mi?

  2. #22
    Bekir Şahin
    Backer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/07/2007
    Mesajlar
    479
    Nereden
    Antalya
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 147

    Standart

    Turbo multiair diye bir seçenek var tabiki de eklenebilir 1.4 is civicte yapmıştık ilk bu uygulamayı 0,6 barda sorunsuz yürüyor...

  3. #23
    Günay Aydın
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/12/2010
    Yaş
    34
    Mesajlar
    360
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    16 AG 106
    Edilen teşekkür: 36

    Standart

    Alıntı Backer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turbo multiair diye bir seçenek var tabiki de eklenebilir 1.4 is civicte yapmıştık ilk bu uygulamayı 0,6 barda sorunsuz yürüyor...
    Tabiki yaptiktan sonra neden olmasin Multiair stock motor mu turbo olacak ?
    Kaming Son
    Ne Mutlu TÜRK'üm Diyene

    Dumani Üstünde Punto

  4. #24
    Bekir Şahin
    Backer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/07/2007
    Mesajlar
    479
    Nereden
    Antalya
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 147

    Standart

    Multiair turbo bravoda var şuan malumunuz evo içinde bekleniyor ama ben pek ihtimal vermiyorum şuanda kii uygulama 1.4 fire için yapılacak...

  5. #25
    Ertuğ Torun
    T-jet uzmani Romeo_er2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/10/2008
    Mesajlar
    3.586
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    06 GTR 52
    Edilen teşekkür: 1032

    Standart

    dizel işlemleri için murat gürakan arkadaşımız ve erhan yücel kardeşimle görüşebilirsiniz isterseniz..onlarda 1.6 mjet bravoya benzer işlemleri yaptılar..ilk oldular diyebilirim hatta..
    06 GTR 52

    -Crossfit-
    Forging Elite Fitness

  6. #26
    Serhat Sağlam
    diesel32 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/05/2011
    Yaş
    37
    Mesajlar
    692
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 190

    Standart

    Alıntı Backer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turbo multiair diye bir seçenek var tabiki de eklenebilir 1.4 is civicte yapmıştık ilk bu uygulamayı 0,6 barda sorunsuz yürüyor...
    yaklaşık maliyeti ne olur bu uygulamanın?

  7. #27
    Oğuz MERDAN
    byspayn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/05/2010
    Yaş
    33
    Mesajlar
    1.652
    Nereden
    Eskişehir
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Edilen teşekkür: 405

    Standart

    Alıntı Backer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Multiair turbo bravoda var şuan malumunuz evo içinde bekleniyor ama ben pek ihtimal vermiyorum şuanda kii uygulama 1.4 fire için yapılacak...
    Aga bu 1.4 FIRE için olanı merakla beklemekteyim

  8. #28
    Günay Aydın
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/12/2010
    Yaş
    34
    Mesajlar
    360
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    16 AG 106
    Edilen teşekkür: 36

    Standart

    Aslinda bu gitmeyen 1.4 firelere cok büyük bi cözüm olabilir stock motor 0.5 bar falan bassa ckta güzel olur sakin kullanimda yakitta düşer
    Kaming Son
    Ne Mutlu TÜRK'üm Diyene

    Dumani Üstünde Punto

  9. #29
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    fıre motora haricen turbo koymak için silindir üst kapak değişmesi gerek bunun yanında manifold değişmeli ayrıca subap sayısı arttırılıp farklı piston kullanılmalı
    ve yine bunun yanında blok taşlanıp farklı gömlek çakılmalı
    bunun dışında bir işlem ile fıre motoru turbo ile yürütemezsiniz
    bu işlemleri yaptıktan sonrada zaten o motor fıre değil t jet olacak sonuçta
    bana sorarsanız bu masrafı fıre ye yapacağınıza t jet alıp onunla oynamak daha mantıklı ç


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  10. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  11. #30
    Emre Emre
    Human Rogue (WoW) bvulgari - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/03/2010
    Mesajlar
    755
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 186

    Standart

    Bana kalırsa boş iş bile değil bu işler, zararı olan işler..Ama mal sizin para sizin tabi ki istediğinizi yasaların izin verdiği ölçüde yapabilirsiniz..En kısa zamanda yapında görelim madem.
    Ayrıca bizim motorların ömrünün 700.000km oldugu düşünmüyorum ki siz bunları yaparsanız 80-150.000 km arası motoru elinize alırsınız diye düşünüyorum belki 30-50.000km de bile motor kendini bırakabilir kullanıma bağlı.
    Kolay gelsin, saygılar.
    This is not personel, just business..

  12. #31
    Atahan Kuşbaşoğlu
    ato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/04/2010
    Mesajlar
    897
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Vals Mavi
    Edilen teşekkür: 123

    Standart

    700.000 olmasa bile 400000 gider ama şöyle bişey var zaten herşeyi değiştiriyorlar yani bunlar bukadar para vharcanacak elbet riskli parcalar yerine daha dayınıklalırını getirtirler
    Konu ato tarafından (28/06/2011 Saat 22:34 ) değiştirilmiştir.

  13. #32
    Bekir Şahin
    Backer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/07/2007
    Mesajlar
    479
    Nereden
    Antalya
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 147

    Standart

    Alıntı Romeo_er2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dizel işlemleri için murat gürakan arkadaşımız ve erhan yücel kardeşimle görüşebilirsiniz isterseniz..onlarda 1.6 mjet bravoya benzer işlemleri yaptılar..ilk oldular diyebilirim hatta..

    Murat kardeşimi takip ediyorum zatem birebir de tanışıp sohbet etmek isterim..Erhan'la görüştüm fiyat bilgisi istedim ama henüz dönmedi... Tekrar hatırlatmalıyım sanırım...
    Alıntı diesel32 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yaklaşık maliyeti ne olur bu uygulamanın?
    Ortalama kendi aracıma 2500 1.4 fire içinde 5000 gibi bir tutar olacak...

    Alıntı byspayn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aga bu 1.4 FIRE için olanı merakla beklemekteyim
    Hayırlısıyla inşallah

    Alıntı By_HaNNibaLL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aslinda bu gitmeyen 1.4 firelere cok büyük bi cözüm olabilir stock motor 0.5 bar falan bassa ckta güzel olur sakin kullanimda yakitta düşer
    Kesinlikle yüklenilmediği sürece yakıt aşırı düşecek...

    Alıntı GP COSKUN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fıre motora haricen turbo koymak için silindir üst kapak değişmesi gerek bunun yanında manifold değişmeli ayrıca subap sayısı arttırılıp farklı piston kullanılmalı
    ve yine bunun yanında blok taşlanıp farklı gömlek çakılmalı
    bunun dışında bir işlem ile fıre motoru turbo ile yürütemezsiniz
    bu işlemleri yaptıktan sonrada zaten o motor fıre değil t jet olacak sonuçta
    bana sorarsanız bu masrafı fıre ye yapacağınıza t jet alıp onunla oynamak daha mantıklı ç
    Keşke evo t-jet olsa müşterimiz evo hayranı ama t-jet olma yolunda ilerliyor...

    Alıntı bvulgari Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bana kalırsa boş iş bile değil bu işler, zararı olan işler..Ama mal sizin para sizin tabi ki istediğinizi yasaların izin verdiği ölçüde yapabilirsiniz..En kısa zamanda yapında görelim madem.
    Ayrıca bizim motorların ömrünün 700.000km oldugu düşünmüyorum ki siz bunları yaparsanız 80-150.000 km arası motoru elinize alırsınız diye düşünüyorum belki 30-50.000km de bile motor kendini bırakabilir kullanıma bağlı.
    Kolay gelsin, saygılar.
    700.000 km yi gören onlarca multijet motor var 400.000 km yide bu şekilde görür... 400.000 km yi görcek kadar kullanacağımızı zaten sanmıyorum...

    Alıntı ato Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    700.000 olmasa bile 400000 gider ama şöyle bişey var zaten herşeyi değiştiriyorlar yani bunlar bukadar para vharcanacak elbet riskli parcalar yerine daha dayınıklalırını getirtirler
    Risk almayı düşünmüyoruz... Alırsakda bunu bir kobayla değil zaten kendi aracımızla deniyoruz... Risk almadan da yapılacak birşey değil zaten
    Konu Backer tarafından (29/06/2011 Saat 11:28 ) değiştirilmiştir.

  14. #33
    Günay Aydın
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/12/2010
    Yaş
    34
    Mesajlar
    360
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    16 AG 106
    Edilen teşekkür: 36

    Standart

    bence doğru yoldasiniz nie herkezden ayni şey t-jet koy parasi ve zevki var ki fire turbolamak istiyor ki bence cokta zevkli olacaktir.

    Yığınla 1.4 honda turbolaniyor sıkıntısız yürüyor
    Kaming Son
    Ne Mutlu TÜRK'üm Diyene

    Dumani Üstünde Punto

  15. #34
    Serhat Sağlam
    diesel32 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/05/2011
    Yaş
    37
    Mesajlar
    692
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 190

    Standart

    Alıntı Backer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    Ortalama kendi aracıma 2500 1.4 fire içinde 5000 gibi bir tutar olacak...
    multiair için fiyat ne olur? bence çok güzel bi uygulama olur
    abarth evo'yu düşünüyorum da ahh ahh...

  16. #35
    kerim ersöz
    kerim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/07/2010
    Yaş
    32
    Mesajlar
    3
    Nereden
    Antalya
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 0

    Standart

    benim fiorinom var 75'likten. bende bayağıdır motor için araştırma yaptım. portekizde trw performance var. onlar bizim multijetler için yeni turbo kitleri yapmışlar. kitin içinde herşey var manifold, turbo, downpipe, intercooler ve borular dahil 1000euroya satıyorlar. bence olarla bi iletişime geç. hem işini sağlama alırsın. çünkü daha önce çok puntoya uygulamışlar.

  17. #36
    Bekir Şahin
    Backer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/07/2007
    Mesajlar
    479
    Nereden
    Antalya
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 147

    Standart

    Alıntı diesel32 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    multiair için fiyat ne olur? bence çok güzel bi uygulama olur
    abarth evo'yu düşünüyorum da ahh ahh...
    1.4 fire a çıkan maliyetle arasında çokta bir fark olacağını sanmıyorum araştırmak lazım

    Alıntı kerim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim fiorinom var 75'likten. bende bayağıdır motor için araştırma yaptım. portekizde trw performance var. onlar bizim multijetler için yeni turbo kitleri yapmışlar. kitin içinde herşey var manifold, turbo, downpipe, intercooler ve borular dahil 1000euroya satıyorlar. bence olarla bi iletişime geç. hem işini sağlama alırsın. çünkü daha önce çok puntoya uygulamışlar.
    İlgin için teşekkür ederim yaptıkları işlere baktım 147 bg. den bahsediyorlar güzel uygulamalar. Yaptıkları işlerde en azından fotoğraflarda güzel görünüyor Bir inceleyip görüşmek lazım Tekrar teşekkür ederim...

  18. #37
    onur altuntaş
    maxi33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/01/2011
    Yaş
    40
    Mesajlar
    66
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Yok
    Plaka
    33 HN 217
    Edilen teşekkür: 2

    Standart

    çoğunu yapmış biri olarak yazma gereği duydum

    Egr iptali (trye gelen versiyonlarda yakıt kalitesi düşüklüğünden dolayı artık egrsiz)
    Kat iptali (downpipe ile mümkün)
    60mm down pipe ( yukarda yazdım)
    60mm düz boru egzos susturucusuz ( hacim ufak olduğu için - performansa yol açıyor bnm 55 mm ben 51 yada 48 e tekrar dönüş yapıcam)
    Bmc cda filtre ( bmc güzel bir secenek ama cok pahalı normal kıytırık bi carbon filtre kiti alıp içine aem dry flow takıp kullanabilirsin)
    İntercooler ( ztn ufak hacim ve ufak turbo, malesef lag artacak )
    Büyütülmüş turbo (Twin turbo yapabilirmiyiz araştırması içindeyiz) (büyük turbo halen kullanıyorum boost olarak daha geç giriyor ama üst devirlerde daha uzun süreli tutunabiliyor orj. turboya göre twin turbo yapılabilir dicem ama umutsuz vaka 4 silindir araç 1248 cc ve twin turbo bayağı iyimser düşünceler )
    Manuel boost controller (electronicleri tavsiye ederim, basit mbcler boost kacırıyor)
    Informeter Touch - GReddy denendi bugün (yalnızca japon araçlar için uygunmuş) uysada gerek yok
    Chip tuning (yazılım şart)
    Power box (yazılım varken gerek duyulacak bi alet değil)
    Blow off (Turbo nun durumuna bağlı) ( vacumlamayı düşürüyor tavsiye etmiyorum )
    50 lik Nos ( yapılabilir ama gerekli değil )
    Coilover ( iyi seçim )
    17" take off jant
    Draglar için 14 jant silik lastik

    umarım yeterince açıklayıcı olabilmişimdir bu yazdıklarının %90 ını 4 yıllık çalışmalar sökme takmalar sonucu palio mjtm de tecrübe edindim

  19. #38
    İlker Osman
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. ulkerhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/07/2011
    Yaş
    39
    Mesajlar
    54
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Orleans Mavi
    Edilen teşekkür: 12

    Standart

    Peki o araç vizeden nasıl geçecek?
    EGR ve Katalitik konvertör iptalinden sonra nasıl egzos emisyon pulu alacaksınız?

  20. #39
    onur altuntaş
    maxi33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/01/2011
    Yaş
    40
    Mesajlar
    66
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Yok
    Plaka
    33 HN 217
    Edilen teşekkür: 2

    Standart

    egr ztn yok, fabrikasyon yok artık

    kat iptali vize zamanı takılıp yola devam

  21. #40
    Mert Sözge
    Yıllanmış Moderatör StrawBeeRy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/08/2009
    Yaş
    32
    Mesajlar
    13.773
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 3539

    Standart

    puntolarda egr var nasıl olucak şimdi kat iptalli muayeneden geçtiğimide bildireyim

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon

Benzer Konular

  1. Güçlü yen Toyota'nın kârını eritti
    Haberci tarafından Haberler forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 08/02/2011, 11:50
  2. Puntoma sade ama güçlü ses sistemi istiyorum
    07N5454 tarafından Ses & görüntü sistemleri forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 14
    Son Mesaj: 03/12/2010, 01:44
  3. Dünyanın en güçlü çocuğu..İzleyin yorumlarınızı bekliyorum...
    Kriminal tarafından Haberler forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 26/02/2010, 11:39
  4. Hiçbir güç, düş gücü kadar güçlü değildir
    JASMINE tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 22/04/2008, 10:37
  5. Güçlü İttihat Full Albüm Download
    Panic_avcilar tarafından Sanat forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 29/11/2007, 01:32

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com