Topiği vaktim oldukça heran takip ediyorum. Yanlız konu tamamen amacından sapmış ve Türk filmlerinde olduğu gibi manasız bir noktaya gelmiş.
Konuyla ilgisi ve bilgisi olan arkadaşlarım için bende nacizane fikirlerimi ve bilgilerimi paylaşmak istiyorum, Şöyleki ;
Şimdiye kadar biri eski aracım 75 multijet, diğeride şimdiki aracım 90 hp multijet olmak üzere toplamda 100.000 km ' ye yakın yol yaptım. Bu km' nin yaklaşık 70-80 bin km sini box' lu, chip' li, box + chip' li kullandım. Ve bu uygulamaların hepsini (İyi ve kötü yönleri olmak üzere) Çoşkun ve Kubi kardeşimle muteala ederek uyguladım. Şu bir gerçek ki araca orjinali haricinde ne yaparsanız yapın sadece motor olarak değil lastik jantından tutun elektrik ve elektronik aksamına kadar parça ömrünü kısaltırsınız. Bunun aksini iddda eden YALAN söyler. Ötesinde yapılan bu modifikasyonların aracın sınırları dahilinde uygulanması kesinlikle POZİTİF yönde biz son kullanıcılara yarar sağlar. Kendi aracım için bunun sınırları ve Negatif yönlerini bilerek motor modifikasyonu uyguladım. Çokta memnunum yaptıracak arkadaşlara da kesinlikle tavsiye ederim. Ancak yapılan uygulamanın "aracınıza bir zararı yoktur", yalanına ve masalına KESİNLİKLE KANMAYIN.
Son olarak Erhan kardeşimden şöyle bir ricam olacak : Aracım 90 hp şuan chip+box ile yürüyorum. Chipli 108-110 hp arası sıfır duman var, box da devreye aldığımda 125 hp civarına çıkıyorum bol dumanlı olarak.
Yazdıklarından 75 ligi egzos filtre ve turbo ile 125 hp civarı yapabiliriz demişşin. O zaman bu durumda benim 90 lığı 150 hp civarı yapabilirsin demektir. Bu da ertuğ ve muratla yürüyebilirim anlamına gelir
Eğer mümkünse hafta sonu sendeyim. Tabii uygulama sonrası kol çıkarmazsak![]()
Yer imleri