Yere yakın her araç zıplar hoplar engel olamazsın,esneme kabiliyetini kaybeder yoksa tekerler aracın içine girer![]()
2 gün önce istanbuldaydım.her yer otoban we trafikte hız yapmamk elde degil.puntomla o virajlara girsem aracım dewrilcek diye korkarım.bir de hafif tümsekte audi a4 ile 120 km hızla giderken arac tümsekten gectigi an cok az hissettirio havalanmıyor.benim puntoda kafamı tavana carpıorm.bizim bu aracta bu olayı yasamamk için ne yapmam lazım.
Yere yakın her araç zıplar hoplar engel olamazsın,esneme kabiliyetini kaybeder yoksa tekerler aracın içine girer![]()
5cm eibach![]()
jeep gibi mi yapmak gereka4 te yere yakn.pek karsılastırılcak gibi degil ama onun gibi olmasa da o kadar ucmasını istemiorm.suan aracımda her sey standart
3.5 luk H&R yay at bide 17 ofsetli jantla geniş lastik bu iş tamam olur.artı korkma ben her gün deniyom o virajlarda arabayı devrilmiyo![]()
EVOEVOEVOEVOEVO
yay su anda yok en kısa zamanda olacak garanti dısı kalır dediler serviste onu düsünüyorum biraz nasıl hallederim garanti işini diye ondan atamadım.ama bi tane coil-over evo vardı orda muhtesem olmustu araba serviste calısan birinindi tabi coil işi biraz pahalı.
ben zıplamadan gectim viyadüklerde cekiyo araba 100 le felan giderken ona ayar oluyorum belki yay atınca saga sola cekmez diye düsünüyorum.
Bu arada feyyaz diye bi arkadasın evosunda yay var galiba.https://forum.grandepuntotr.com/vbga...=view&id=10150
Konu hsyn28 tarafından (22/07/2010 Saat 16:03 ) değiştirilmiştir.
EVOEVOEVOEVOEVO
anladım.coil over n etkisi nedir ki bi aracta?
coilover olayı yay ve amortisörler beraber takım halinde oluyor bizim araclardaki amortisörlere direk yay atınca esneme payı az oluyor ama coiloverda esneme payı daha yüksek oldugu için aracın cukurlardan felan gecişlerde esnemesi daha iyi olmakta bu yüzden A4 teki gibi daha az bi hisle sizin tabirinizle kafanız tavana vurmadan gecersiniz.yanlısım olabilir düzeltir arkadaslar ama bildiğim şekli budur.
EVOEVOEVOEVOEVO
Spor yaylı araba standart yollarda giderken hoplar zıplar birşey yapamazsın,yapmaz diyen yalan söyler![]()
anladım.5 cm iyidir yani.peki kule gergisi denen olay nedir?
Benden 2 madde:
1-Otoban ve düz yollarda çok güzeldir
2-Bozuk yollarda canınızdan bezdirir
ahh abicim ahh birde su yollr güzel olsa..cok vurmasından korkuyorum.yoksa hemen takıcam
benim kişisel fikrim yaşadımız yerin yol durumuna göre seçim yapmak.. yazın yaşadıgım yere yurtdışından spor arabalar gelir ve bunları burda kullanmak gerçekten ölümdür.. yollardan bahsetmiyorum bile çile gibidir.. geniş taban lastik vede arabayı alçaltmak otoban gibi yolu olan yerlerde süper ama bizim burda can sıkıntısı yaratacak bir durum.. ben 17 jant geniş taban lastik almayı düşünüyorum tek güvendigim yolları iyi bilmem arabayı çukurlara mümkün oldugu kadarıyla düşürmeyecegimi bilmem.. ama hala 16 da alabilirim karar vermedim.. ama dümdüzz yolları olan bir yerde yaşasaydım yapacagım şeylerin başında gelir bu iki modifiye..
5 lik takıpta aracı zay etme 3.5 H&R al yeterli olur araç dizel 5 lik önermiyolar pek zaten nedenini tam olarak bilen yok ama önermiyorlar.dizel için olan H&R işini görür tahminimce.
EVOEVOEVOEVOEVO
Abicim 3.5 cm atip da goruntu de bni tatmin etmzse ise yaramaz.d islev acisindan zaten ok
seçim senin tabiki 5 lik takıp alt takımı eline alma ihtimalinide göze almak lazım ki arac garanti dısı kalıyor yayla ilgili bir sorunda.
EVOEVOEVOEVOEVO
5 cm eibach al bak keyfine![]()
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri