orjınal bır turbonun kompresor pervanesı buyutulerek hıc bır verım alınmaz..oncelıkle turbonun buyuklugu motorun hacmıyle orantılı olmalıdır..motorun hacmınden buyuk bır turbo,verım saglamaz..örnek olarak 1.5 lık bır dızel motora 1.6 lık turbo uygularsan ,1.5 lık motorda 2000 devırde torku hıssedersın 1.6 lık turbosu koyarsan 2400 devırde torku hıssedersın..artı olarak yuksek devırde turbo ne kadar basınc basarsa bassın waste gate standart basıncta calıstırır turboyu...eger yazılımla hallederım denıyorsa ona bı lafım yok..400000 km yapacak motorum 200000 km yapsın denıyosa sorun yok..reno meganlarla clıoların turbosu aynı....clıo 65 megan 82 bg..bu olay basınc olayı ıle ılgılı meganın basıncı yuksek sadece..beygır farkı ordan...bu demek oluyokı clıoları 82 bg yapabılırız,motorları uyumlu,basınc yukseltılıp ecu ya oynama yapabılınırse hıc bı sorun yok..fakat 82 bg ustu sakıncalı..yanı basınç daha fazla artırılmamalı,yoksa motorun ömründen ömür alınır....