Alıntı dallix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Arda 3 gün önce egzos tarafı 1.3 mjet emme pervanesi 1.5 bi aracın pervanesini kullanarak bi turbo yaptım büyük ihtimalle senin kullandığın pervaneyle aynı balans vs tüm işlemleri yapıldı turboyu bağladım dün, cidden turbo çok fazla basıyor,benim sana 4 mm büyütmekle fark olmaz dememin sebebi aracın beyni ve yakıt miktarı ile oynamadan fark etmez şeklindeydi nitekimde öyle oldu sanayiden çıkarken hortum patlattı aracı iterek geri götürdük hortumları yeniledikten sonratekrar tecrübeye çıktık araç bu seferde eskisinden kötü gitmeye başladı vaktim olmadığı için wastegate ile oynayamadım stock turbomu tekrar taktım pervaneyi büyüttüğümüz için wastegate i 3 tur daha fazla sıkmıştım yinede erken wastegate açtı.vaktim olduğunda tekrar denemeyi düşünüyorum,çalışanlar izindeydi elimdede çok iş birikti insanlık hali gözümden kaçmış bi yer olabilir,sence yanlış yaptığım ne olabilir?
açıkçası görmeden bişi demek biliyorsun biraz yalış oluyor ama hortum patlatması gerçekten cok ilginç biz stage 3 te bile patlatamadık belkide hortum deforme olmuştur.
Bende yaklaşk 8 sene kadar önce bu tarz uygulmaları yaptığımda chip ile desteklemiyordum ve arabada kapanma yada arıza lambası yaktırıyordum.Şimdi bunları beyinden kontrol edebiliyorum.Bu problemleri artık aşabiliyoruz.
Turbonun wastegatesini eski haline getir ve manuel boost controoler al bence o tarz parçalar ile turbo basıncını kontrol et.Hem isteidğin zaman basıncı acıp isteidğin zamanda eski haline getirebilirsin.Kendinede güzel bi boost saati almanı öneririm
Cihan abinin dediği gibi 1.3 1.4 bar üstü biraz sakıncalı araçlar fakire kalabiliyor. Dikkat etmekde fayda var.