31 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Orjinal yaylar ile ilgili sorum olcak

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    SERDAR ÖZLÜ
    serdar2362 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/08/2009
    Yaş
    62
    Mesajlar
    1.860
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BY 7694
    Edilen teşekkür: 1623

    Standart

    Berk'cim yanlış anlama yok. Muhabbete devam.

    Benim araç daha 6700 de senin söylediğin savrulma hissini ben daha 500 de iken algıladım. Ancak şöyle bir durum var. Savrulma ataletini yenebilmek için karşı direnç gerekli. Arabalarda bu direnç, lastiğin yere tutunması ile orantılı. Lastik genişliği kuru havada arttıkça sürtünme alanı fazla olduğundan daha fazla tutunma sağlayacaktır.
    Şimdi gelelim yay konusuna. Arabayı yere yaklaştırmak, yay yüksekliği ile oynamak sorun çözmez. Eğer yapılacaksa lastik genişliğinin de artırılması gerekir. Bu sefer başka faktörler işin içine girer. Geniş lastik yakıt tüketimini artırır, hızlanma süresi düşer ve daha bir sürü matematiksel eksi.
    Adamlar bizim arabaları tasarlarken hız limitini belirlemiş. Mesela 160km demiş. Bu şu anlama gelir düz yolda en fazla arabadan alınacak verim. Yoksa biraz zorlayınca 200 km hız yapanlar da var. Ama emniyet en azda.
    Bizim arabalarda yapılacak modifiye işlemleri arabanın en fazla %15 performansını artırır. Ben bu kadar masrafın bu arabalar için deymediğine inanıyorum. Araç Subaru, Audi filan olsa neyse.

  2. #2
    berk toyata
    toyata - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03/09/2009
    Mesajlar
    21
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 2

    Standart

    Alıntı serdar2362 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Berk'cim yanlış anlama yok. Muhabbete devam.

    Benim araç daha 6700 de senin söylediğin savrulma hissini ben daha 500 de iken algıladım. Ancak şöyle bir durum var. Savrulma ataletini yenebilmek için karşı direnç gerekli. Arabalarda bu direnç, lastiğin yere tutunması ile orantılı. Lastik genişliği kuru havada arttıkça sürtünme alanı fazla olduğundan daha fazla tutunma sağlayacaktır.
    Şimdi gelelim yay konusuna. Arabayı yere yaklaştırmak, yay yüksekliği ile oynamak sorun çözmez. Eğer yapılacaksa lastik genişliğinin de artırılması gerekir. Bu sefer başka faktörler işin içine girer. Geniş lastik yakıt tüketimini artırır, hızlanma süresi düşer ve daha bir sürü matematiksel eksi.
    Adamlar bizim arabaları tasarlarken hız limitini belirlemiş. Mesela 160km demiş. Bu şu anlama gelir düz yolda en fazla arabadan alınacak verim. Yoksa biraz zorlayınca 200 km hız yapanlar da var. Ama emniyet en azda.
    Bizim arabalarda yapılacak modifiye işlemleri arabanın en fazla %15 performansını artırır. Ben bu kadar masrafın bu arabalar için deymediğine inanıyorum. Araç Subaru, Audi filan olsa neyse.

    o zmn şöyle bi sorum olcak , lastiklerim 175/65 r15 bunu yerine r16 alsam en uygun hangisi olur ? neden r16 dersen bnim kapak jant var onu deiştirmek istiyorum zaten . peki bu savrulma hissini hiçe saysam araba tehlikeye girer mi sence? yani demek istediğim yer ile bağlantısı kesilir mi ?

Benzer Konular

  1. Lpg ile ilgili bir sorum var
    alfa35 tarafından LPG forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 28/11/2012, 03:48
  2. Karter Koruyucu ile ilgili bir sorum var
    ekartoo tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 21/05/2012, 20:40
  3. Lpg ile ilgili bi sorum var?
    ecosi26 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 23/01/2012, 11:10
  4. Lastiklerle ilgili bir sorum var?
    se1cuk tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 23/03/2011, 21:07
  5. Grande punto Teslim aldım 20dk önce sorum olcak :)
    xtremetrx tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 39
    Son Mesaj: 11/04/2007, 17:43

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Orjinal yaylar ile ilgili sorum olcak Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com