Alıntı Fuzuli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bir kez daha görülüyor ki millet olarak ortamız yok arkadaşlar...

Daha 3-5 sene önce mal/hizmet alımında paramızla rezil olurken, ''Müşteri memnuniyeti'' kavramı iyiden iyiye ortaya çıkıp, müşterileri gaza getirmek için söylenen ''Müşteri daima haklıdır'' kuramına canı gönülden, sorgusuz sualsiz inananlar çıktıkça bunun ötesi de gelecektir...

Bu kadar büyütülecek bir olay değil bu... Ortada herhangi bir mağduriyet yok..Çünkü herhangi bir alışveriş yok...Eğer kapora verip bu durumda olsaydınız satıcıdan geçen zamanın hesabını sorabilirdiniz...

Mantıklı bir satıcı elbette ki ürün isteyen müşterisine ürün temin etmeye daha geniş anlamı ile satış yapmaya çalışır...Bu kadar zamandır ürün gelemediyse bu durumun ürün bekleyenden fazla satıcıyı üzeceği de aşikardır...

Eğer 45 gün bekledim, ürün geldi ama bana geri dönüş yapılacağı söylenmesine rağmen yapılmadı deseydiniz o zaman müşteri memnuniyeti konusunda haklı olduğunuzu söyleyebilirdim... Ama bu durum bu kadar tepki gösterilecek bir şey değil...
Emir bravo diyorum aklimdaki dusunceler ancak bu sekilde yaziya dokulebilirdi

Benimde anlatmak istedigim bu herhangi bir alisveris soz yada kaparo olmadan madur olmak ben yinede kizmiyorum cunku araba beklemek , araca parca beklemekle es deger bir an once yapma isteme arzusu malesef musterilerimize bize yanlis davranislar olarak donsede iyimser karsilamak istiyorum fakat bu tarz arasa kendini bilmez bir iki kisi yanlis kelimeler kullaninca ister istemez insan cani sikiliyor

Ben herkese tesekkur ediyorum musteri memnuniyetini sizlerden duymak bir kez daha sevindirdi beni