47 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Jant-lastik konusunda yardımcı olurmusunuz

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı punto57 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Jant fabrikasına çalıştım, essen motor show, reifen essen dolaştım, çoğu jant firmasının sahibine kadar tanırım. Ronalın ne ürettiğini bilmesem, cms'ye kızacam. Ne iş yaptığını merak ettim valla. Yan sanayi ve aftermarket candır. Hatalı oem üretimlerin yan sanayisinde düzeltildiği bir dünya bu,
    Servislerdr çok kaliteli koyuyor aynı yağı zaten. O çek methettiğimiz yetkili servisler nedense türkiye harici artistik yapamıyor. Türkiye'de fiyata fiyat koyuyorlar.

    Kardeşim oem ucuz üretimdir.
    Değerli kardeşim, oem her zaman aftermarket dediğiniz üretimden, standardlara uygun olması nedeniyle çok daha üstündür ve bu, gerek kullanıcı , gerekse otomobil firmalarınca da kabul edilmekte olan bir gerçektir. Servislerin avantajlarını daha önce gerekçesi ile belirttim, fyatları da bu bağlamda bence normaldir.

    Alıntı punto57 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Isıl işlem diyom ısıl işlem, jant fabrikasında döküm gördün mü hiç. Forged zaten başka kulvar.
    Teknik olarak birçok türünden söz edilen ısıl işlemlerden biri de forged metal üretim işlemidir ve jantın hem ''sağlam'' ve hem de ''hafif'' olmasını sağlayan ısıl işlem tekniğidir.

    Alıntı punto57 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Oem zaten aftermarket fabrikaları tarafından oem standartlarında üretilir. Oem standarttır. Aftermarket başka standart. Hiç bir otomobil fabrikası jant üretmez. Aftermarket ise oemden daha üstün özellikli jantlardır.
    Standardlardan söz ettiğimizde, zaten sadece oem düşünülmelidir, aftermarket kavramında belli bir standard yoktur malesef. Otomobil fabrikalarının jant üretmediği de daha önce belirtilmişti zaten.

    Alıntı punto57 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ronal daki standart kormetal de de var, cms de de var döktaşta da var, alsi12 jantı anlatıyorsunuz burda yok şöyle böyle, alsi12 jant zaten 12 kg den aşağı gelmez. Standart bir jant cms kormetal mam jantı ile aynı hammade, Polonya da az sayıda üretildiği için Herhalde üretilmiş. Oem anlaşma metinleri de jant için gördüm. Özet şudur ucuz üret,

    Burda abarth kötü jant sunmuş. Madem sport ısıl işlem görmüş hafif jant sunulur. Bir şey olur o da yok. Kormetalin herhangi bir 17 jantı bu ronalın jantından iyidir çünki ucuzdur.
    Metallerin aynı olması, Abarth'ın oem jantlarının kalite durumunu belirleyen bir kıstas değildir, ayrıca Abarth oem jantlar forged teknikle ısıl işlem görmüş de değildir, ucuz mal ise malesef ki, asla kaliteli olamaz değerli kardeşim.

    Alıntı punto57 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    6.5 /17 jant zaten o kilolarda gelir. Etyide 50 yaparsan iyice hafifler.


    17 jant takacaksam minimum 7 17 olmalı.
    6'5 *17 ilr 6,5 16 jant görünüm harici verimlilik fazla farkı yok. Virajlarda daha sert olur o kadar

    Yazlık için daha geniş takarsın.

    Yani oem diye monoton ürünler.
    Aftermarket hem kalite, gem daha fazla performans demek.

    Bu kullandıklarımız at değil araba.
    Geliştirilebilir.
    Bu sebepten zaten aftermarket deniyor satış sonrası pazara.
    Alıntı punto57 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abarth fiatın kendi malı, abart is ownned by fiat itself. Ayrı bir yapı değil.
    Ama jant konusunda çuvallamış.
    Et değerinin jant ağırlığı ile hiçbir ilgisi yoktur, viraj stabilitesinde ise lastik ölçüleri önem kazanır. Kesinlikle, kullandıklarımız at imitasyonu olan ve araba denen taşıtlardır. Oem her zaman daha geçerlidir, kalitelidir, performanslıdır. Abarth ve Fıat'ın mahiyetleri daha önce belirtilmişti, tüm dünyanın kabul ettiği Abarth jantların çuvallama şansı % 0 dır değerli kardeşim.

    Her halikarda, sizin doğru bildikleriniz size, bizim doğru bildiklerimiz de bize kalsın, bilgi ve görüş paylaşımı için teşekkürler değerli kardeşim.
    Konu Scottie tarafından (26/02/2015 Saat 10:44 ) değiştirilmiştir. Sebep: çoklu alıntı özelliğini kullanınız...

  2. #2
    şükrü t
    punto57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/01/2015
    Mesajlar
    677
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Edilen teşekkür: 61

    Standart

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Değerli kardeşim, oem her zaman aftermarket dediğiniz üretimden, standardlara uygun olması nedeniyle çok daha üstündür ve bu, gerek kullanıcı , gerekse otomobil firmalarınca da kabul edilmekte olan bir gerçektir. Servislerin avantajlarını daha önce gerekçesi ile belirttim, fyatları da bu bağlamda bence normaldir.


    Teknik olarak birçok türünden söz edilen ısıl işlemlerden biri de forged metal üretim işlemidir ve jantın hem ''sağlam'' ve hem de ''hafif'' olmasını sağlayan ısıl işlem tekniğidir.


    Standardlardan söz ettiğimizde, zaten sadece oem düşünülmelidir, aftermarket kavramında belli bir standard yoktur malesef. Otomobil fabrikalarının jant üretmediği de daha önce belirtilmişti zaten.


    Metallerin aynı olması, Abarth'ın oem jantlarının kalite durumunu belirleyen bir kıstas değildir, ayrıca Abarth oem jantlar forged teknikle ısıl işlem görmüş de değildir, ucuz mal ise malesef ki, asla kaliteli olamaz değerli kardeşim.




    Et değerinin jant ağırlığı ile hiçbir ilgisi yoktur, viraj stabilitesinde ise lastik ölçüleri önem kazanır. Kesinlikle, kullandıklarımız at imitasyonu olan ve araba denen taşıtlardır. Oem her zaman daha geçerlidir, kalitelidir, performanslıdır. Abarth ve Fıat'ın mahiyetleri daha önce belirtilmişti, tüm dünyanın kabul ettiği Abarth jantların çuvallama şansı % 0 dır değerli kardeşim.
    Et değerinin lastik ağırlığı ile alakası vardır. Et değeri yüksek ise, tasarım göbeği kalınlaştırmaz

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Değerli kardeşim, oem her zaman aftermarket dediğiniz üretimden, standardlara uygun olması nedeniyle çok daha üstündür ve bu, gerek kullanıcı , gerekse otomobil firmalarınca da kabul edilmekte olan bir gerçektir. Servislerin avantajlarını daha önce gerekçesi ile belirttim, fyatları da bu bağlamda bence normaldir.


    Teknik olarak birçok türünden söz edilen ısıl işlemlerden biri de forged metal üretim işlemidir ve jantın hem ''sağlam'' ve hem de ''hafif'' olmasını sağlayan ısıl işlem tekniğidir.


    Standardlardan söz ettiğimizde, zaten sadece oem düşünülmelidir, aftermarket kavramında belli bir standard yoktur malesef. Otomobil fabrikalarının jant üretmediği de daha önce belirtilmişti zaten.


    Metallerin aynı olması, Abarth'ın oem jantlarının kalite durumunu belirleyen bir kıstas değildir, ayrıca Abarth oem jantlar forged teknikle ısıl işlem görmüş de değildir, ucuz mal ise malesef ki, asla kaliteli olamaz değerli kardeşim.




    Et değerinin jant ağırlığı ile hiçbir ilgisi yoktur, viraj stabilitesinde ise lastik ölçüleri önem kazanır. Kesinlikle, kullandıklarımız at imitasyonu olan ve araba denen taşıtlardır. Oem her zaman daha geçerlidir, kalitelidir, performanslıdır. Abarth ve Fıat'ın mahiyetleri daha önce belirtilmişti, tüm dünyanın kabul ettiği Abarth jantların çuvallama şansı % 0 dır değerli kardeşim.
    Jant yüzde 99 aynı metalden üretiliyor, bir tek casting, o yöntem de aynı. Şimdi ronal after market jantını 100 euro ya satıyor, orginal jant diye abartı 150 euroya satıyor. Fabrika aynı, ham madde aynı kalite aynı ne olcak şimdi.
    Ondan sonra tabii aftermarket candır

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Değerli kardeşim, oem her zaman aftermarket dediğiniz üretimden, standardlara uygun olması nedeniyle çok daha üstündür ve bu, gerek kullanıcı , gerekse otomobil firmalarınca da kabul edilmekte olan bir gerçektir. Servislerin avantajlarını daha önce gerekçesi ile belirttim, fyatları da bu bağlamda bence normaldir.


    Teknik olarak birçok türünden söz edilen ısıl işlemlerden biri de forged metal üretim işlemidir ve jantın hem ''sağlam'' ve hem de ''hafif'' olmasını sağlayan ısıl işlem tekniğidir.


    Standardlardan söz ettiğimizde, zaten sadece oem düşünülmelidir, aftermarket kavramında belli bir standard yoktur malesef. Otomobil fabrikalarının jant üretmediği de daha önce belirtilmişti zaten.


    Metallerin aynı olması, Abarth'ın oem jantlarının kalite durumunu belirleyen bir kıstas değildir, ayrıca Abarth oem jantlar forged teknikle ısıl işlem görmüş de değildir, ucuz mal ise malesef ki, asla kaliteli olamaz değerli kardeşim.




    Et değerinin jant ağırlığı ile hiçbir ilgisi yoktur, viraj stabilitesinde ise lastik ölçüleri önem kazanır. Kesinlikle, kullandıklarımız at imitasyonu olan ve araba denen taşıtlardır. Oem her zaman daha geçerlidir, kalitelidir, performanslıdır. Abarth ve Fıat'ın mahiyetleri daha önce belirtilmişti, tüm dünyanın kabul ettiği Abarth jantların çuvallama şansı % 0 dır değerli kardeşim.
    Aftermarket standart değil, geliştirilmiş daha üstün üründür çoğu zaten
    Konu Scottie tarafından (26/02/2015 Saat 10:36 ) değiştirilmiştir. Sebep: çoklu alıntı özelliğini kullanınız...

  3. #3
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı cdogu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şükrü bey gene sivri dilini açmışsın. Yaşını bilmiyorum ancak Orkun abimizin yaşına ve bilgi birikimine,şu zamana kadar yaptığı projelere bakarsan kendi adıma mutlu olurum. Onunla bu şekilde konuşmak resmen haddini bilmemek oluyor çünkü.

    Saygılar.

    Orkun abi,Şükrü beyle tartışmaya girilmez. Her şeyin en iyisini kendi bildiğini sanır. Farklı bir görüşe asla açık değildir,hele ki senin söylediklerinin doğru olma ihtimali kendisini çıldırtır. Bu sebeple yedi yirmi dört flood yapmakta. Boşver sen.
    Evet Cenk'ciğim, malesef öyle gibi gözüküyor, kendisine bu konudaki paylaşımları için teşekkür ettim fakat, halen tartışmayı sürdürme eğiliminde, kendine göre haklı olabilir, canı sağolsun.
    Konu OAGP1960 tarafından (26/02/2015 Saat 00:53 ) değiştirilmiştir.

  4. #4
    eski puntocu yeni lineacı
    halils2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/03/2011
    Yaş
    41
    Mesajlar
    5.868
    Nereden
    Tekirdağ
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 1276

    Standart

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet Cenk'ciğim, malesef öyle gibi gözüküyor, kendisine bu konudaki paylaşımları için teşekkür ettim fakat, halen tartışmayı sürdürme eğiliminde, kendine göre haklı olabilir, canı sağolsun.
    Cenk e katılıyorum abi hiç zorlama sen kendini, görmezden gel.

  5. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  6. #5
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı halils2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cenk e katılıyorum abi hiç zorlama sen kendini, görmezden gel.
    Halil'ciğim, mutlaka diplomasına sahip olmayı gerektirmeyen böyle bir konuda, bir uzman hekim olan bendeniz, 36 yıldır ehliyetli olarak otomobil kullanmakta olan bir otomobil meraklısı olarak ve tecrübelerime dayanarak sadece teknik anlamda doğruları izah etmeye çalıştım, tabiki doğal olarak herkesin kendine göre bir fikri olabilir, bu nedenle de değerli kardeşimize teşekkür etmiştim zaten.
    Konu OAGP1960 tarafından (26/02/2015 Saat 01:46 ) değiştirilmiştir.

  7. Bu mesajı için 2 kişi OAGP1960'ye teşekkür etti:


  8. #6
    şükrü t
    punto57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/01/2015
    Mesajlar
    677
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Edilen teşekkür: 61

    Standart

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet Cenk'ciğim, malesef öyle gibi gözüküyor, kendisine bu konudaki paylaşımları için teşekkür ettim fakat, halen tartışmayı sürdürme eğiliminde, kendine göre haklı olabilir, canı sağolsun.
    kullanıcı olarak değil , bizzat sektörün içinden biri olarak, objektif veriler üzerinden konuştuğumu belirtmeye çalışıyordum ama Türkiye'de

    lastiği havaya atıp, yere düşünce balansını kontrol eden,( yaşanmıştır)
    lastiği koklayarak kalitesini ölçmeye çalışan bir kitle ortaya çıktı.( yaşanmıştır)


    ben doktorlara saygı duyarım ve kalp konusunda ne derlerse onu yaparım,


    size de teşekkürler,
    mevzu kimin haklı olduğu değil ki
    mevzu bazı gerçekler.

  9. #7
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı punto57 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kullanıcı olarak değil , bizzat sektörün içinden biri olarak, objektif veriler üzerinden konuştuğumu belirtmeye çalışıyordum ama Türkiye'de

    lastiği havaya atıp, yere düşünce balansını kontrol eden,( yaşanmıştır)
    lastiği koklayarak kalitesini ölçmeye çalışan bir kitle ortaya çıktı.( yaşanmıştır)


    ben doktorlara saygı duyarım ve kalp konusunda ne derlerse onu yaparım,


    size de teşekkürler,
    mevzu kimin haklı olduğu değil ki
    mevzu bazı gerçekler.
    Güzel kardeşim, otomotiv sektörü içerisinde hekim arkadaşlar da var ve bahsettiğiniz sektör malesef ilgili bir diploma sahibi olmayı da gerektirmiyor. Hekimlik mesleği ise malumunuz üzere diplomasız yapılamaz. Bu nedenle, bu iki konuyu ve meslekleri karşılaştırmanız pek anlamlı değil. Mevzu gerçekler ise, sektörde daha önce bulunmuş olan birisi olarak değil, gerçekten araştırmacı ve okuyan bir ilgili olarak hareket ederek objektif nitelikte paylaşımlar yapmalısınız.
    Konu OAGP1960 tarafından (26/02/2015 Saat 13:12 ) değiştirilmiştir.

  10. #8
    şükrü t
    punto57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/01/2015
    Mesajlar
    677
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Edilen teşekkür: 61

    Standart

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alıntı punto57 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kullanıcı olarak değil , bizzat sektörün içinden biri olarak, objektif veriler üzerinden konuştuğumu belirtmeye çalışıyordum ama Türkiye'de

    lastiği havaya atıp, yere düşünce balansını kontrol eden,( yaşanmıştır)
    lastiği koklayarak kalitesini ölçmeye çalışan bir kitle ortaya çıktı.( yaşanmıştır)


    ben doktorlara saygı duyarım ve kalp konusunda ne derlerse onu yaparım,


    size de teşekkürler,
    mevzu kimin haklı olduğu değil ki
    mevzu bazı gerçekler.
    Güzel kardeşim, otomotiv sektörü içerisinde hekim arkadaşlar da var ve bahsettiğiniz sektör malesef ilgili bir diploma sahibi olmayı da gerektirmiyor. Hekimlik mesleği ise malumunuz üzere diplomasız yapılamaz. Bu nedenle, bu iki konuyu ve meslekleri karşılaştırmanız pek anlamlı değil. Mevzu gerçekler ise, sektörde daha önce bulunmuş olan birisi olarak değil, gerçekten araştırmacı ve okuyan bir ilgili olarak hareket ederek objektif nitelikte paylaşımlar yapmalısınız.


    tartışmayacağım, sıkacam dişimi,


    haklısınız,
    siz doktorlar olarak diplomalı varlıklar olarak her türlü övgüyü hak ediyorsunuz,
    işin içinde olmasnızda hemencicik iki makale okuyup ile işi çözersiniz otomobil hakkında.
    biz ise senelerce fabrikalarda çalışır, jant tasarlar direnç hesabı yaparız .
    Et ile oynararak ağırlık düşürmeye çalışır, x factör hesaplarız. Avrupa'da otomobilleri ve jantları inceleriz ama nedense saygı görmeyiz,

    ah o diploma yok mu.

    Haklısınız

    biz doktorculuk oynamamalıyız?
    bizde de kamu yönetimi ve IT diplomaları var ama, valilik yada Bilgisayar mühendislik taslamıyoruz.
    zaten TUS'ta 100 puan alan kaç kişi var ki, yada tüm sınavlardan 100 alıp üniyi, post, moderni biten kaç doktor var.
    demek ki doktorların da bilecemeyeceği şeyler var, özellikle kendi alanlarında,
    mümessil arkadaşlar zaman zaman bize anlatır.

    şimdi hangi paylaşımım yalan, ki şimdi ben yalan söylüyor muş, gibi belirtiyorsunuz, gerçekleri yaz diye.

    Sizin subjektif görüşünüz OEM her zaman daha iyidir.

    Benim objektif görüşüm ise OEM , standarttır, iyi seçilmiş bir Aftermarket ürün ise her zaman OEM'den daha iyidir.

    Diğer noktalarda Araç üreticileri işi kendilerine yontar.,
    şu anda ben Tır Fren parçaları pazarlıyorum. üretilen parçalarda OEM'in hatalarını gideren parçalar var.


    sorması ayıp
    vakumlu lastik mi? kullanıyorsunuz.

    Sektörün içinde olmak çoğu şeyi bilmek demektir.

    bir ara piyasada vakumlu lastik diye bir şey çıktı,
    duydunuz mu?

    vakumlu lastik diye bir şey yoktur uydurmadır.

    birisi bir şey atmış ortaya herkes inanmış, lastikçide sizin yaptınız gibi vakumlu lastik mi istemiştin, deyip bak burda diye bazı hekim arkadaşlar da sorsa tiyatroyu bozmuyor.

    bunu dürüst bir şekilde paylaşarak çözeriz,

    lastiği havaya atıp , koklayan kişilerden bahsediyoruz.
    bu kadar yanlış bilgi nasıl yayılıyor size?

    forumlardan.

    sizin aracınızdaki jant güzel bir jant,
    uğraşmışsınız
    ama
    yazık etmişsiniz paranıza vaktinize,

    aynı paraya maslakta OZ anabayisi (birlas) OZ jant getirirdiniz. Aracınız için çok daha iyi olurdu.
    sonuçta kötü mü olmuş , kötü olmamış, ama ben tercih etmezdim.
    çünkü ederini biliyorum.


    bu ülkede Tigar, kormoron lastiği michelin diye satan esnaf var.
    esnaflık zor zanaat.

    ben şimdi sektör değiştirdim 10 yılımı verdim,

    kimseye borcum da yok iş konusunda,
    eee
    doğruları söylemeyelim mi.
    Konu punto57 tarafından (26/02/2015 Saat 13:56 ) değiştirilmiştir.

  11. #9
    şükrü t
    punto57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/01/2015
    Mesajlar
    677
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Edilen teşekkür: 61

    Standart

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Değerli kardeşim, oem her zaman aftermarket dediğiniz üretimden, standardlara uygun olması nedeniyle çok daha üstündür ve bu, gerek kullanıcı , gerekse otomobil firmalarınca da kabul edilmekte olan bir gerçektir. Servislerin avantajlarını daha önce gerekçesi ile belirttim, fyatları da bu bağlamda bence normaldir.


    Teknik olarak birçok türünden söz edilen ısıl işlemlerden biri de forged metal üretim işlemidir ve jantın hem ''sağlam'' ve hem de ''hafif'' olmasını sağlayan ısıl işlem tekniğidir.


    Standardlardan söz ettiğimizde, zaten sadece oem düşünülmelidir, aftermarket kavramında belli bir standard yoktur malesef. Otomobil fabrikalarının jant üretmediği de daha önce belirtilmişti zaten.


    Metallerin aynı olması, Abarth'ın oem jantlarının kalite durumunu belirleyen bir kıstas değildir, ayrıca Abarth oem jantlar forged teknikle ısıl işlem görmüş de değildir, ucuz mal ise malesef ki, asla kaliteli olamaz değerli kardeşim.




    Et değerinin jant ağırlığı ile hiçbir ilgisi yoktur, viraj stabilitesinde ise lastik ölçüleri önem kazanır. Kesinlikle, kullandıklarımız at imitasyonu olan ve araba denen taşıtlardır. Oem her zaman daha geçerlidir, kalitelidir, performanslıdır. Abarth ve Fıat'ın mahiyetleri daha önce belirtilmişti, tüm dünyanın kabul ettiği Abarth jantların çuvallama şansı % 0 dır değerli kardeşim.
    Forged olabilmesi için zaten metali ısıtman lazım ama ısıl işlem, metaldeki suyın çekilip karbon basılması diye bahsedilebilir. Çelik sertleştirme yapılır. Isıl işlem ile ürün hafifler ve sertleşir. Çoğu 17 ve üstü jant avrupada ısıl işlem satılır. Ya bu jantı övmenizi ben gerçekten anlamadım, fiat size maaş mı veriyor.

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Değerli kardeşim, oem her zaman aftermarket dediğiniz üretimden, standardlara uygun olması nedeniyle çok daha üstündür ve bu, gerek kullanıcı , gerekse otomobil firmalarınca da kabul edilmekte olan bir gerçektir. Servislerin avantajlarını daha önce gerekçesi ile belirttim, fyatları da bu bağlamda bence normaldir.


    Teknik olarak birçok türünden söz edilen ısıl işlemlerden biri de forged metal üretim işlemidir ve jantın hem ''sağlam'' ve hem de ''hafif'' olmasını sağlayan ısıl işlem tekniğidir.


    Standardlardan söz ettiğimizde, zaten sadece oem düşünülmelidir, aftermarket kavramında belli bir standard yoktur malesef. Otomobil fabrikalarının jant üretmediği de daha önce belirtilmişti zaten.


    Metallerin aynı olması, Abarth'ın oem jantlarının kalite durumunu belirleyen bir kıstas değildir, ayrıca Abarth oem jantlar forged teknikle ısıl işlem görmüş de değildir, ucuz mal ise malesef ki, asla kaliteli olamaz değerli kardeşim.




    Et değerinin jant ağırlığı ile hiçbir ilgisi yoktur, viraj stabilitesinde ise lastik ölçüleri önem kazanır. Kesinlikle, kullandıklarımız at imitasyonu olan ve araba denen taşıtlardır. Oem her zaman daha geçerlidir, kalitelidir, performanslıdır. Abarth ve Fıat'ın mahiyetleri daha önce belirtilmişti, tüm dünyanın kabul ettiği Abarth jantların çuvallama şansı % 0 dır değerli kardeşim.
    Servisin ne avatantajı var garantisi bitmiş araca, silindir aşınması sonrası zaten 1.3 ten 1.4 olacak arabaya.

    Yağın içine tuz mu koyuyorlar ne tuzlu oluyor .
    Servis ayağına, Türk müşterisi fazla para ödüyor.
    Avrupa'da ise servis belgesi alan her araç her araca bakar kardeşim marka gözetmeksizin. Garanti dışına da çıkmaz. Aracı otomobil üreticisi değil tüv (gerçeği) gibi bağımsız kurumlar denetler.
    Tüketici yoldurulmaz.

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Değerli kardeşim, oem her zaman aftermarket dediğiniz üretimden, standardlara uygun olması nedeniyle çok daha üstündür ve bu, gerek kullanıcı , gerekse otomobil firmalarınca da kabul edilmekte olan bir gerçektir. Servislerin avantajlarını daha önce gerekçesi ile belirttim, fyatları da bu bağlamda bence normaldir.


    Teknik olarak birçok türünden söz edilen ısıl işlemlerden biri de forged metal üretim işlemidir ve jantın hem ''sağlam'' ve hem de ''hafif'' olmasını sağlayan ısıl işlem tekniğidir.


    Standardlardan söz ettiğimizde, zaten sadece oem düşünülmelidir, aftermarket kavramında belli bir standard yoktur malesef. Otomobil fabrikalarının jant üretmediği de daha önce belirtilmişti zaten.


    Metallerin aynı olması, Abarth'ın oem jantlarının kalite durumunu belirleyen bir kıstas değildir, ayrıca Abarth oem jantlar forged teknikle ısıl işlem görmüş de değildir, ucuz mal ise malesef ki, asla kaliteli olamaz değerli kardeşim.




    Et değerinin jant ağırlığı ile hiçbir ilgisi yoktur, viraj stabilitesinde ise lastik ölçüleri önem kazanır. Kesinlikle, kullandıklarımız at imitasyonu olan ve araba denen taşıtlardır. Oem her zaman daha geçerlidir, kalitelidir, performanslıdır. Abarth ve Fıat'ın mahiyetleri daha önce belirtilmişti, tüm dünyanın kabul ettiği Abarth jantların çuvallama şansı % 0 dır değerli kardeşim.
    Sen forged jantın tanesini yeri gelir 1000 euro ya alamazsın. Forged jant zaten çok pahalıdır.

    De ben serviste çalışıyorum saygı duyalım ama yani burda gerçekleri saptırma,

    Ben klasik oz jantlarını örnek vereyim sana.

    İtalyanın en iyisi oz.
    Ya bu abarth neden oz te ürettirmemiş jantları.
    Madem italyan madem süper?
    Satın alma maliyeti fazla mı çıkmış.
    Nasıl olsa aynı paraya çıkacak.

    Ama dert kar marjı olunca
    Oz görünümlü jant ronala ürettirilir.

    Yani birde öyle anlatıyorsun ki sanki ronal en süper jant üreticisi.

    Samimi olun abicim.

    Kormetalin Cms nin bile çoğu jantı ronal a beş basar.
    Eu denince millete gaz vermesin üreticiler.
    Şu and Avrupanın can merkezi Türkiye döktaş ve cms varken ronale laf düşmez.

    Jantıb ağır olması zaten alsi12 de beklenen bir şeydir. Normaldir. Kötü değildir ki.
    Ama abart mabart böyle spor reklam yap, sonra 17 alsi12 jantı sat, süper spor diye.

    Ya italyada bile tutmadı strateji.
    Avrupa'da abart tutmadı

    Neden mi?
    Yaparsın gerçek spor jant oz ile anlaşırsın ama az kar edersin ama tutar. Ama onu anlatıyoruz biz.

    Abart imajı ile içerik tutmuyor birbirini.

    Forged dedik takıldın kaldın.
    İyi bi Oz varken neden çakmasına para versin millet( yani bu 17 jant)

    Aftermarket jantlar misal bbsler o standar oe jantları ekmek arasında yer.

    Standart ne demek hem ya,
    Önümüze koyulanı yemğe devam ediyoruz, koyun sürüsü mantığı ha,

    Yani üretici ne kadar beygir al dediyse o kadar. Recaro araç koktukları da aftermarket onlar da mı dandik,

    Git biraz essen motor show gör de gel.
    Konu Scottie tarafından (26/02/2015 Saat 10:37 ) değiştirilmiştir. Sebep: çoklu alıntı özelliğini kullanınız...

  12. #10
    şükrü t
    punto57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/01/2015
    Mesajlar
    677
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Edilen teşekkür: 61

    Standart

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Değerli kardeşim, oem her zaman aftermarket dediğiniz üretimden, standardlara uygun olması nedeniyle çok daha üstündür ve bu, gerek kullanıcı , gerekse otomobil firmalarınca da kabul edilmekte olan bir gerçektir. Servislerin avantajlarını daha önce gerekçesi ile belirttim, fyatları da bu bağlamda bence normaldir.


    Teknik olarak birçok türünden söz edilen ısıl işlemlerden biri de forged metal üretim işlemidir ve jantın hem ''sağlam'' ve hem de ''hafif'' olmasını sağlayan ısıl işlem tekniğidir.


    Standardlardan söz ettiğimizde, zaten sadece oem düşünülmelidir, aftermarket kavramında belli bir standard yoktur malesef. Otomobil fabrikalarının jant üretmediği de daha önce belirtilmişti zaten.


    Metallerin aynı olması, Abarth'ın oem jantlarının kalite durumunu belirleyen bir kıstas değildir, ayrıca Abarth oem jantlar forged teknikle ısıl işlem görmüş de değildir, ucuz mal ise malesef ki, asla kaliteli olamaz değerli kardeşim.




    Et değerinin jant ağırlığı ile hiçbir ilgisi yoktur, viraj stabilitesinde ise lastik ölçüleri önem kazanır. Kesinlikle, kullandıklarımız at imitasyonu olan ve araba denen taşıtlardır. Oem her zaman daha geçerlidir, kalitelidir, performanslıdır. Abarth ve Fıat'ın mahiyetleri daha önce belirtilmişti, tüm dünyanın kabul ettiği Abarth jantların çuvallama şansı % 0 dır değerli kardeşim.
    Hangi dünya? Ben o dünyada neden yokum, 12 kiloluk janta o kadar para verilmez.
    Nokta

    Avrupa da bile tutmadı.
    Kime hikaye anlatıyorsunuz

    Alıntı cdogu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şükrü bey gene sivri dilini açmışsın. Yaşını bilmiyorum ancak Orkun abimizin yaşına ve bilgi birikimine,şu zamana kadar yaptığı projelere bakarsan kendi adıma mutlu olurum. Onunla bu şekilde konuşmak resmen haddini bilmemek oluyor çünkü.

    Saygılar.

    Orkun abi,Şükrü beyle tartışmaya girilmez. Her şeyin en iyisini kendi bildiğini sanır. Farklı bir görüşe asla açık değildir,hele ki senin söylediklerinin doğru olma ihtimali kendisini çıldırtır. Bu sebeple yedi yirmi dört flood yapmakta. Boşver sen.
    Farklı görüşe açığım kardeşim,

    Mesleki olarak yıllardır jant işinde çalıştım, tasarımlarında danışman oldum.

    Ama standart jant oe jant iyidir mantığını anlamam.

    Orkun beyi tanımıyorum.

    Ayığ etmiş olabiliriz.

    Örnek vereyim Toyota belçika ile oe jant üretimi için görüştüm vaktinde,
    Üretim detayları filan epey bilgi vardı.
    Aylık 10000 adet içşn görüşüyordum.
    Aylık 10000 adet ve alım fiyatını duysanız şaşarsınız.

    Ve o alım fiyatını tutturmak için fabrika sizce ne yapar? Niye sanıyorsunuz oe jantların ofseti yüksek ve ön yüzü kapı gibi düz.

    Mideden sallasam kardeşim dediğin de haklısın.

    Ben jant konusunda Avrupanın tamamını biliyorum.

    Hata ben de

    Boş adam sanıp sallıyorlar.

    İnatçıymış mış mış.

    La kardeşim aydınlatıyoz. İnat ediyor sanıyorlar,

    Bilgisizliğe saygı duymamı beklemeyin.

    Alıntı cdogu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şükrü bey gene sivri dilini açmışsın. Yaşını bilmiyorum ancak Orkun abimizin yaşına ve bilgi birikimine,şu zamana kadar yaptığı projelere bakarsan kendi adıma mutlu olurum. Onunla bu şekilde konuşmak resmen haddini bilmemek oluyor çünkü.

    Saygılar.

    Orkun abi,Şükrü beyle tartışmaya girilmez. Her şeyin en iyisini kendi bildiğini sanır. Farklı bir görüşe asla açık değildir,hele ki senin söylediklerinin doğru olma ihtimali kendisini çıldırtır. Bu sebeple yedi yirmi dört flood yapmakta. Boşver sen.
    Çene Cerrahisi konusunda ahkem kesersem namerdim.

    Jant konusunda ben işte oyum kardeşim.

    Alıntı punto57 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Et değerinin lastik ağırlığı ile alakası vardır. Et değeri yüksek ise, tasarım göbeği kalınlaştırmaz
    Lastik değil jant
    Konu Scottie tarafından (26/02/2015 Saat 10:45 ) değiştirilmiştir. Sebep: çoklu alıntı özelliğini kullanınız...

Benzer Konular

  1. Yardımcı olurmusunuz?
    mehmet mehmet tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 25/11/2014, 20:47
  2. Acil yardımcı olurmusunuz ltfn :((
    jantiboy tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 31/07/2012, 13:38
  3. Arabama Jant Bakıyorum yardımcı Olurmusunuz
    salih161 tarafından Görsel modifikasyon forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 15
    Son Mesaj: 01/06/2012, 00:23
  4. Kızımın İsmine Yardımcı Olurmusunuz
    femoli tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 76
    Son Mesaj: 26/03/2007, 20:38

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com