Suat kardeşim tamamen haklısın,ama bunu değiştirecek bizleriz. Kaz müşteri olmazsak durum değişir.Hakkını arayan bilinçli müşteri olmak zorundayız.Şu an bu forumdaki paylaşımlar bunun bir örneği mesela.
Suat kardeşim tamamen haklısın,ama bunu değiştirecek bizleriz. Kaz müşteri olmazsak durum değişir.Hakkını arayan bilinçli müşteri olmak zorundayız.Şu an bu forumdaki paylaşımlar bunun bir örneği mesela.
1.4,120hp,tjet,emotion,duolojik,skydome,teknopaket ,GRDEDEpaket,BEYAZ BRAVO
Tehlikeli olan sürat değil ,KONTROLSÜZLÜK tür.
Haklısınız...
Kesinlikle bilinçli tüketici olmalıyız. Aksi taktirde hiç bir işiniz yürümüyor...
Bu yüzden de araçla ilgili bir konu oldumu servisin ensesinde boza pişiriyorum. Onlarda artık beni az-çok tanıdılar. Titiz olduğumdan eskiye nazaran daha temkinli, dikkatli davranıyorlar.
Bir önceki yazımda bahsetmiş olduğum; servisin tüm yaptıkları için defalarca telefon ve birebir görüşme neticesinde yapılan şeylerdir.
Araca pek ısınamadığım doğru. Ama huyum gereği; araç elimde olduğu, bende durduğu müddetçe titizlikle bakmaya devam ederim. Tabi servisinde benden daha çook çekeceği var...
Kısmet...
Yorumlarınız için teşekkürler.
Saygılarımla,
Suat...
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri