Sayfa 2/2 İlkİlk 12
33 sonuçtan 21 ile 33 arası

Konu: Kule ile pilotlar arasındaki diyaloglar

  1. #21
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Devralamadığı olur ama bu biraz karışık Düşük görüş operasyonlarında (Türkiyede cat1 ve cat2 mevcut, cat3 operasyonu yapılamıyor-sıfır görüş-) her operatörün bir kuralı ve genel standartlar mevcut.Operatör kuralları bu standartların altına inemez fakat değerleri daha yüksek-emniyetli- tutabilirler.Kısaca düşük görüş operasyonunda kuleci uçağa yaklaşmaya devam edin der, pilot pisti görene kadar alçalır(biraz önce söylediğim değerlere göre) göremezse pasgeçer.Yani son karar pilottadır her zaman.Kuleci sizi göremiyorum pas geçin der ama uçak ben deneyeceğim diyebilir kendi sorumluluğunda

  2. #22
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    ooooo bu durum baya riskli
    ya pisti göreceğini sanıp pist başına geldiği sırada sürati 260 civarıyken iniş için irtifanın yüksek olduğunu anlayıp düşük hızla tekrar pas geçmek için kalkmaya çalışsa ve motorlara tam güç vermesine karşılık kalkamasa sonuç ürkütücü
    hatta ben bunun la ilgili bir video seyretmiştim uçak deneme uçusunda tekrar gaz verip kalkmaya çalışıyo ama irtifa kazanamadığı için ağaçlık alanda parçalanıyor
    çok ürkütücüydü


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  3. #23
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    İşte bu karar anını belirleyen dh (decission hight) dir yani karar yüksekliği.Bu değerleri belirleyen çeşitli faktörler var.Uçak bu yüksekliğe kadar alçalır eğer pisti göremezse pas geçmesi gerekir.Aksi halde senin söylediğin olur.Eğer pisti göremezse pas geçilecek anı da kaçırdığı için uçak irtifa kazanamaz ve yere....

  4. #24
    Ozan K
    OzzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Yaş
    36
    Mesajlar
    9.484
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Granit Gri
    Plaka
    35HK***
    Edilen teşekkür: 2813

    Standart

    konuya çok alakasız ama bu kadar ilgili varken sormadan edemedim

    1- telefonu uçak modunda açık tutmanın bi zararı varmı?
    2- inişte kalkışta ve kemer ikaz ışıkları yanarken, mp3 player kullanmak neden yasak?
    Ne Mutlu Türküm Diyene!

  5. #25
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    sevigili ozan
    uçakların bir çok fonksiyonu radyo dalgalarıyla ve manyetik dalgalarla çalışıyor
    hariçten açılan elektronik aletler sistemlere zarar verdiği için yasak diye biliyorum
    arda bu konuda daha detaylı bilgilendirecektir bizi


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  6. #26
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    O konuda pilot ve teknisyen arkadaşlar bilgi versinler Benim alanımın dışına çıkıyor çünkü ...

  7. #27
    Ozan K
    OzzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Yaş
    36
    Mesajlar
    9.484
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Granit Gri
    Plaka
    35HK***
    Edilen teşekkür: 2813

    Standart

    Alıntı GP COSKUN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sevigili ozan
    uçakların bir çok fonksiyonu radyo dalgalarıyla ve manyetik dalgalarla çalışıyor
    hariçten açılan elektronik aletler sistemlere zarar verdiği için yasak diye biliyorum
    arda bu konuda daha detaylı bilgilendirecektir bizi
    fazla konu dışına çıkmak istemiyorum ama

    tamam bu elektromanyetik dalga olayını kabul ediyorum(zararsız düzeyde ama tedbir diyelim)

    ama kalkışı inişi ve kemer ikaz ışığı olayını anlamıyorum yasaksa hepten yasak olsun değilse hiç olmasın.
    Ne Mutlu Türküm Diyene!

  8. #28
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    Alıntı OzzY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fazla konu dışına çıkmak istemiyorum ama

    tamam bu elektromanyetik dalga olayını kabul ediyorum(zararsız düzeyde ama tedbir diyelim)

    ama kalkışı inişi ve kemer ikaz ışığı olayını anlamıyorum yasaksa hepten yasak olsun değilse hiç olmasın.

    ozan kemer ikaz ışığına yorum yapayım
    şimdi 15-20 bin feet te kemer taksaktauçak düşerse nasıl olsa parçalanıcaz
    ama inişte kalkışta uçak düşerse yere yakın olduğumuz için belki kemerle kurtuluruz diye taktırıyolar dermişim


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  9. #29
    Ozan K
    OzzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Yaş
    36
    Mesajlar
    9.484
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Granit Gri
    Plaka
    35HK***
    Edilen teşekkür: 2813

    Standart

    yok abi ters bidurum olunca anında kemer ışıkları yanıyo zaten

    benim sorum bu durumların mp3 çalarla ne alakası var

    ama neyse konuya dönelim
    Ne Mutlu Türküm Diyene!

  10. #30
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    Alıntı OzzY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok abi ters bidurum olunca anında kemer ışıkları yanıyo zaten

    benim sorum bu durumların mp3 çalarla ne alakası var

    ama neyse konuya dönelim


    evet ozan şimdi anladım ne demek istediğini
    valla doğru sölüyosun bizim arabalardada tehlike anın uyarı versin
    niye hep takıyozki dimi


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  11. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  12. #31
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Zaten konudayız arkadaşlar

  13. #32
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    Alıntı ABNEW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zaten konudayız arkadaşlar


    arda bugün istanbuldaki bir çok uçak atatürk havalimanına ve sabiha gökçene yoğun sisten dolayı inemedikleri için başka illere iniş yapmışlar
    demekki bugün hiç bi pilotun maçası yememiş siste inmeyi dimi
    ama hak veriyorum adamlara o kadar can taşıyosun nasıl olurda riske atarsın kendine bu kadar güvenebilirsin
    bir belgesel kanalında dinlemiştim uçak kazalarının %19 u pilotların kendisine aşırı güvenmesinden kaynaklanıyormuş
    aynen karayollarında olduğu gibi


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  14. #33
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Dün gece biz nöbetçiydik zaten Ben çalışırken 3 divert oldu Ankaraya, sonra 1 tane daha olmuş, sonrasında ise sisten Ankaraya da inememişler İlk önce İzmir doldu, Antalyada da sıkıntı olacak gibiydi sonrasında ne oldu bilmiyorum

  15. Bu mesaj için teşekkür edenler:


Sayfa 2/2 İlkİlk 12

Benzer Konular

  1. 2009 fiat punto kule çatlak
    kuzeysss tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 14
    Son Mesaj: 04/09/2012, 02:48
  2. Fıkra gibi diyaloglar!
    ZAK1980 tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 26/07/2010, 23:01
  3. --GP ye kule gergisi?--
    manivela tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 36
    Son Mesaj: 13/07/2008, 15:48
  4. şarkı isimlerinden diyaloglar :D
    Auto engineeR tarafından Geyik forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 17/03/2007, 22:22

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com