bence bravo dynamic cunku en onemlı nedeni puntonun makyaj yemesi buda tabikide yenı kasasının habercisi.yol tutus olarak ise bravonun gp sport kadar ii olucagını sanmıyorum cunku gp sportta 17 jant ve spor suspanyiyon ve helezonlar var bravo ise 16 ve sanırsam spor susupansiyon ve helezon sadece bravo sportta var ama solede bise var bravonun aks mesafesi ve iz acıklıgı puntodan biraz fazla oldugu icin yol tutusu bu yonden puntodan daha gelismis aks mesafesi ve iz acıklıgı bence matematıksel olarak onemli bir etken.fren performansı ise 2 arabadada 4 tekerlekte disk frenler mevcut ama buyuklukleri aynı mı bılmıyorum ama arada cok cok az bi fren performans farkı vardır.yakıt tuketimi olarak ise unite aynı olmasına karsın bravo agırlıgından dolayı yakıt tuketimi cok az daha fazladır.ic meken olarak ise bravo bence tartısmaya bıle gerek yok sınıf farkı var cunku(ama spor gorunum olarak punto koltukları pedal takımı ve beyaz zemınlı kandranı sayesinde daha sportif gorunuyor.dıs mekan olarak ise bence punto sonucta punto dunyada unlu italyan tasarımcının kalemınden cıkmıs bir makine ama bu bravonun tasarımı kotu anlamıne gelmıyor ozellıkle arkaya dogru yukselen omuz cizgisi bence cok seksisınıfınında tasarım olarak referans aracı bence.ve ben inanıyorum kı bravo golf yada astra gibi satmasada 308 e satıs rakamı olarak rakip olur gibime geliyor.sanzıman olarak ise bravoyu tercih ederim 6 ileri sansıman oranı gercekten iyi ayarlanmıs.dıreksiyon olarak ise bravonun tepkilerinin biraz daha net oldugunu soylemelıyım.ben olsam bravoyu tercih ederdim ama genede cok zor bir secim.(bu arada sımdı fiatın sitesinden baktım ve 2 arabanın on dısklerının daha buyuk olmasına karsın gp sportun arka fren diskleri bravonunkınden daha buyuk gp sport biraz daha da hafıf oldugu icin bi nebze + puan kazandırır punto ya...)
Yer imleri