galiba ryu nun sözüydü tekrar etmek sitedim nedense
dizelin bittiği yerde benzinli başlar
2500-3000 devir bandın arası max tork ve max beygir bir araya geldiği için daha az devirle daha yüksek hıza çıkıyor. Ama 3500 den sonrada ivme azalıyor ve hızlanma yavaşlıyor. Çünkü tork eğrisi düşüşe başlıyor burada.
Ayrıca kimse birbirne girmiyor bence gayet seviyeli bir şekilde konu üzerinde tartyışılıyor
galiba ryu nun sözüydü tekrar etmek sitedim nedense
dizelin bittiği yerde benzinli başlar
Benzinlini başlaması uzun sürecek anlaşılan 160 a kadar bekleyeceğine göre
Beygiri yüksek olan her zaman son süratte geçer.
bizimkiler 95 olduğuna göre....
wv boranında 100 bg ama son hızda ağır ağır geçtim.
Sezgin senin geçmediğin araba kalmadı gibi zaten yavv :icon_confused:
GRANDE PUNTO 1.3 90 HP MJ DYNAMİC 5K TİTANYUM GRİ 50/06
“İnsanları yücelten iki büyük meziyet vardır: Erkeğin cesur kadının namuslu olması. Bu iki meziyetin yanında hem erkeği, hem kadını şereflendiren bir meziyet daha vardır. İcabında tereddütsüz canını feda edebilecek kadar vatanına bağlı olmak. İşte Türkler bu meziyetlere ve fazilete sahip kahramanlardır. Bundan dolayıdır ki Türkler öldürülebilir, lâkin mağlup edilemezler” Napoleon Bonaparte - Fransa İmparatoru
Ayrıca 1.4 Starjet 70 kg daha hafif 90'lık Mj'den.Bu da bi avantaj tabii.
beygir araba sattırır, TORK YARIŞ KAZANDIRIR Ramo
Valla ben eminim ama kardeşlik bozulsun istemiyorum
Bakalım rampada açtığım farkı yokuşta nekadar kapatabileceksiniz
şu buluşmalarda hem kısa kalkış hemde bi uzun yapsak da şu olay bitse. lafla peynir gemisi yürümez hodri meydan 95 bekliyorum..
ryu kardeş hadi itiraf et ankara buluşmasında kapışmamızda kim galip geldi Ramo
valla benı 1.9 jtd doblo bıle gectı
ne kadar doğru bir kıyaslama bilmiyorum ama şöyle bir örnek vereyim. cmax 1.6 110 hp marea 1.6 103 hp marea otomatik yalnız bu önemli sanırım.
marea ile rampadan baya önce gaz versemde dik rampalarda 120 nin üzerinde kalmakta zorlanıyo(kalıyoda vites küçültüyo) ama cmax 150 CC ile tüm yolu tamamlayabiliyo.
Ne Mutlu Türküm Diyene!
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri