19 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Dualogic viteste GP ile EVO arasındaki EN FONKSİYONEL FARK!!

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    erdem kaplan
    FANATİK ERDEM1907 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/08/2009
    Yaş
    43
    Mesajlar
    866
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 255

    Standart Ce: Dualogic viteste GP ile EVO arasındaki EN FONKSİYONEL FARK!!

    Alıntı Arkheon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ralli ve GT yarışları geleneği olarak ve aynı zamanda içgüdüsel olması bakımından çekince büyüyüp, itince küçülmesi her zaman daha doğrudur. Örneğin Panda'da çekince küçülüp itince büyürken, Bravo'da tersidir.

    Yerlerini değiştirerek doğruyu bulmuşlar
    Valla icgudusel olarak her zaman yukari cikarmak yukseltmek degil midir? Asagi cekince de kucultmek dusurmektir ic gudusel olarak. Manuel araclarda 5. vitesler hep yukaridadir. Benim mantigima ters geldi acikcasi yukari dogru dusurme secenegi.

  2. #2
    Kaya ÇORAK
    Arkheon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15/10/2014
    Yaş
    44
    Mesajlar
    219
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 33

    Standart Ce: Dualogic viteste GP ile EVO arasındaki EN FONKSİYONEL FARK!!

    Alıntı ERDEM1907 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla icgudusel olarak her zaman yukari cikarmak yukseltmek degil midir? Asagi cekince de kucultmek dusurmektir ic gudusel olarak. Manuel araclarda 5. vitesler hep yukaridadir. Benim mantigima ters geldi acikcasi yukari dogru dusurme secenegi.
    5. vitesin ileri/yukarı doğru olması teknik bir meseleyken, robotize şanzıman ya da sıralı şanzımanlarda ileri itince küçülmesi daha çok tercihle ve gelenekle (motorsporları yarışları) alakalı.

    Bir arkadaş daha, farklı bir biçimde yazmış yukarıda; araba, torkunun maksimum değerini verdiğinde sizi nasıl koltuğa yapıştırıyorsa, yani geri itiyorsa kolu geri çektiğinizde de vitesin büyümesi daha içgüdüseldir. Tersi olarak da frene bastığınızda ileri doğru yönelirsiniz.

    Şöyle de bir örnek verilebilir: arabayı belirli bir hızda kullanırken elinizi camdan dışarı uzatın ve gaza basın. Hızlandıkça elinizdeki hava direnci artacak ve elinizi geri itecek.

    Geri çekince büyümedeki mantık aslında merkezkaç kuvvetindeki ters mantıkla benzeşiyor: sola dönerken sağa savrulmak gibi.

    Şu videoda kokpit içi kamera var mesela (hem izlemesini de tavsiye ederim, süper yarış ); bu doğrudan kullanım kolaylığı ve hızlı tepki vermesini de sağlıyor pilotun.

    https://www.youtube.com/watch?v=x-w8gJP-9Gc
    Konu Arkheon tarafından (21/07/2015 Saat 22:29 ) değiştirilmiştir.

Benzer Konular

  1. Ön ve arka lastik-çamurluk arasındaki fark.
    brklgr tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 10/07/2014, 14:47
  2. Benzin ve Dizel arasındaki fark
    outlife tarafından Makale forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 22/06/2014, 13:20
  3. Punto dizel 75 bg. 90 bg arasındaki fark
    nisay91 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 28
    Son Mesaj: 10/04/2009, 20:18
  4. 2007-2008 arasındaki fark
    emir341907 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 21/05/2007, 16:09

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com