Arkadaşlar 1,4 olan 85 hp benzinli atmosferik ve manuel. Tek üstünlüğü sytle olması ancak 1,2 tsi araçta yol bilgisayarı ve hız sabitleyici extra eklenmiş
Arkadaşlar 1,4 olan 85 hp benzinli atmosferik ve manuel. Tek üstünlüğü sytle olması ancak 1,2 tsi araçta yol bilgisayarı ve hız sabitleyici extra eklenmiş
Her ŞERDE bi HAYIR vardır...
Motor ömrü diye birşey yoktur! Kullanıcının motora tanıdığı yaşam hakkı vardır!
Eğer ibiza alacaksanız burada tabi ki otomatik ve turbo olduğu için 1.2 yok lpg düşünüyorum derseniz 1.4 1.2 tsi lpg olmaz ya da çok pahalı olur ancak performans ve konfor açısından 1.2 iyidir 1.2 olduğuna bakmayın tork değeri 1.4 atmosferiki yer ancak bence bu bütçede başka model c segmenti yakışır.
Birde bende ikinci puntom ilki 1.3 multijet 90 hp 2006 dynamic idi 2010 aldık bir yıl sonra 21250 TL. ye aldığım bu aracı tam 22.500 sattık. Askere gittim geldim biraz zaman geçti 2013'de 28000 'e hatta marşbiyel hasarı oluştu teslim etmeden 27.750 'ye 1.4 multiair 2011 evo dynamic aldım geçen berberde traş olurken baktım biri arabaya detaylı inceliyor seslendik aracı satmayı düşünürseniz arıyorum dedi bir hasarı yoksa 33.000 verim dedi hadi olsun 32.000 bence siz şanslı değilmişsiniz.
Arabanın pirim işini sizin de dediğiniz gibi artık Şansa bırakmak istemiyorum bu sefer. Benim sattığım aracın muadilleri 42-43 bin değerinde. Ancak bu Marka TÜRKİYE de para etmiyo kardeşim. 2. eli zayıffffffff.....
mekatronik dsg şanzımanın ana kumanda ünitesi elbette bozulursa 4-5 bin normal. Valla Duologic vites arızalanıpta 2-3 bin vereceğime Dsg arızalansın 4-5 bin vereyim. Geçiş diye bişey yok manyak bi olay dsg arkadaş.
Konu biancoangelo tarafından (21/06/2015 Saat 01:30 ) değiştirilmiştir.
Her ŞERDE bi HAYIR vardır...
Motor ömrü diye birşey yoktur! Kullanıcının motora tanıdığı yaşam hakkı vardır!
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri