107 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: YARIŞ ! Grande punto 1.4 tjet & 2001 megane 2.0 FR7

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı ResulNigdeli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi bak kendi deyiminle çelişiyosun. Tjet turbo bir motor turbo ile +200 hp beygir yakalarken diğeri atmosferik ile +200 beygir yakalıyor. Bu durumda hangisi daha başarılı düşünmek lazım? Ayrıca vtec motor yani honda motoru dünyanın bişey başına en çok güç üreten motoruydu şimdi hatırlayamadım ne başına .. Sonuçta senin aracın 216 beygir demişsin nasıl 250 beygirlik araç harcayamıyor anlamadım. Sonuçta senin aracın turbo veya atmosferik olması değil en fazla ürettiği gün 216 beygir. Diğeride en fazla 250 beygir. Nasıl geçemiyor anlamadım? Kalkışı bilemem ama uzunda eritir bildiğin abi yapma typer diyoz teachturkeyde üye isen bir konu açayım istersen sende yorum yap bakalım typercılar ne dicek.
    Değerli kardeşim, dikkatli okursanız verdiğim bilgilerde çelişki olmadığını görebilirsiniz, arabamın performans değerlerini daha üst değerlere de ayarlayabiliyor olduğumuzu belirttim. Bu nedenle, 250HP lik aracın harcayamayacağını anlamakta pek bir zorluk yok. Performansın hangi devirlerde elde ediliyor olduğu çok önemlidir. Ayrıca, 120HP-206Nm. 1,4 lt. lik t-jet motorunun 214(+)(üstü) HP değerlere çıkması ile 2,0 lt. ve 200HP lik vtec motorları arasındaki başarı farkı, izninizle t-jet motorunun lehine olsun. Yani, arabam başka bir deyişle 214HP-321,6Nm. lik değerleri kolayca aşabiliyor demekteyim. Bu arada konuyu karşılıklı konuşmaktayken, başka bir forumdaki diğer yorumların bu sohbete katılmak istenmesi de gereksiz değerli kardeşim. Çünkü, her zaman gerçek ve rakamsal veriler geçerli.
    Konu OAGP1960 tarafından (02/07/2014 Saat 23:31 ) değiştirilmiştir.

  2. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  3. #2
    Resul Niğdeli
    ResulNigdeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26/06/2014
    Mesajlar
    39
    Nereden
    Rize
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 3

    Standart

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Değerli kardeşim, dikkatli okursanız arabamın performans değerlerini daha üst değerlere de ayarlayabiliyor olduğumuzu belirttim. Bu nedenle, 250HP lik aracın harcayamayacağını anlamakta pek bir sorun yok. Performansın hangi devirlerde elde ediliyor olduğu çok önemlidir. Ayrıca, 120HP-206Nm. 1,4 lt. lik t-jet motorunun 214(+)(üstü) HP değerlere çıkması ile 2,0 lt. ve 200HP lik vtec motorları arasındaki başarı farkı, izninizle t-jet motorunun lehine olsun. Yani, arabam başka bir deyişle 214HP-321,6Nm. lik değerleri kolayca aşabiliyor demekteyim. Bu arada konuyu karşılıklı konuşmaktayken, başka bir forum ve diğer kişilerin bu sohbete katılmak istenmesi de gereksiz değerli kardeşim. Çünkü, her zaman gerçek ve rakamsal veriler geçerlidir.
    Sonuçta benim typerım yok abi. Typerı olan adamlarla konuşsan dedim Gerçekler çıksın ortaya ben imkan vermiyorum ama. Ayrıca başarıyı şöyle dedim adamlar atmosferik motor ile 200 beygir yakalıyor. Tjet turbo 1.4 ama 120 beygir... Bu devirde 1.4 atmosferik arabalar var zaten 100 beygir neresi başarı .. Turbo 1.4 lere bak piyasadaki cupra polo falan hepsi 180 beygir stock..

    Ayrıca abi sen bu aracı niye bu kadar para harcadın boş yolda tek başına basmak içinmi? O zaman ne zevki varki birilerini şakalayıp geçmedikten sonra. Hiç kapışma videon yok ne typerla ne başka araçla.. halaa diyom imkansız typer geçemezsin stock belki zar zor geçersin ama oynanmış imkansız sen istediğin kadar oyna karşındaki boş olmucak Tjet motoruna yapcağın oynama ile honda motoruna yapcağın oynama hangisinden daha çok verim alırsın ? )

    Tekrar diyorum. Typerla video çekte bizde geyifle izleyelim hatta geçebilirsen geç bizde övünelim punto typer yiyo diye

  4. #3
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı ResulNigdeli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sonuçta benim typerım yok abi. Typerı olan adamlarla konuşsan dedim Gerçekler çıksın ortaya ben imkan vermiyorum ama. Ayrıca başarıyı şöyle dedim adamlar atmosferik motor ile 200 beygir yakalıyor. Tjet turbo 1.4 ama 120 beygir... Bu devirde 1.4 atmosferik arabalar var zaten 100 beygir neresi başarı .. Turbo 1.4 lere bak piyasadaki cupra polo falan hepsi 180 beygir stock..

    Ayrıca abi sen bu aracı niye bu kadar para harcadın boş yolda tek başına basmak içinmi? O zaman ne zevki varki birilerini şakalayıp geçmedikten sonra. Hiç kapışma videon yok ne typerla ne başka araçla.. halaa diyom imkansız typer geçemezsin stock belki zar zor geçersin ama oynanmış imkansız sen istediğin kadar oyna karşındaki boş olmucak Tjet motoruna yapcağın oynama ile honda motoruna yapcağın oynama hangisinden daha çok verim alırsın ? )

    Tekrar diyorum. Typerla video çekte bizde geyifle izleyelim hatta geçebilirsen geç bizde övünelim punto typer yiyo diye
    Sohbetimizi üyesi olduğumuz bu forumda objektif değerlendirmelerle yapmaya çalışalım değerli kardeşim, t-jet 1,4lt. ve 120HP-206Nm. olduğu gibi, Abarth Punto aynı motorla stock halde 180HP-270Nm. dir. 1,4 lt. 100HP atmosferik araçlar eğer var ise de, bunların tork (Nm.) değerleri turbo 1,4 t-jet'e göre çok düşük olduğu gibi, 20HP lik stock güç farkı turboşarj lehine oldukça yüksek bir performans farkı yaratır zaten. Yakıt ekonomisi ise, kıyaslanamaz bile. Bu nedenle 1,4 lt. turboşarjlı t-jet motoru son derece başarılı bir motordur. Diğer 1,4 lt. 180HP araçlara rakip olarak da, 1,4 lt. t-jet motorlu 180HP-270Nm. stock Grande Punto Abarth Esseesse var zaten. Ben, 36 yıldır ehliyetli araba kullanmakta olan otomobil ve mekanik meraklısı birisi olarak, trafik kurallarının mahiyetinin ciddiyetine vakıf birisi olduğumu düşünüyorum ve tabiki asla trafikde yarışmak gibi uygunsuz tavırlar içerisinde olmam. Bu nedenle bahsettiğiniz tarzda yarış-deneme videolarım da olmaz. Modifikasyon ve mekanik benim için sadece bir hobidir, nedeni de sadece tabiki bana aittir, bu bir meraktır, zevktir, kişiseldir ve mutlaka yarışmak gerekmez. Tekrar belirtmeliyimki, turboşarjlı ve de son derece verimli bir motor olması nedeniyle t-jet motoruna yapılan doğru uygulamalar her zaman atmosferik bir Honda motoruna yapılacak olan uygulamalardan çok daha verimli olur.

Benzer Konular

  1. Satılık grande punto tjet
    loftyman tarafından Satılık Araba forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 20
    Son Mesaj: 09/11/2013, 05:47
  2. Grande Punto tjet sport
    kaner tarafından Alınık Araba forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 28/05/2013, 19:45
  3. 1.4 tjet grande punto yığılma problemi
    Burakcengizhanoglu tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 06/10/2011, 17:22
  4. Grande Punto mu? Megane 1 mi?
    Mes_Gut tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 20
    Son Mesaj: 31/07/2009, 23:50
  5. Grande Punto 1.4 Tjet 120 Hp Geldi.
    fiatgöker tarafından Diğer Fiat Binek Modelleri forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 01/02/2008, 00:33

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com