Alıntı sinanst Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Hocam, direksiyonun içerisinde korna, airbag, sinyal/silecekler ve tuşların yönetimini sağlayan kabloları içeren bir parça var. Direksiyonla birlikte bu parça da döner ancak belli bir tur limiti var. Herhangi bir demontaj/montaj esnasında parça tam ortalanmazsa, direksiyonu tam tur çevirmeye çalıştığınızda içerdeki kablolar hasar görüyor ve kopuyor. Sizinkinde de bu durum vardır. Tek çare parçanın değişimi..
Evet kardeşim malesef öyleymiş, bugün servise gittim 80 bin bakımı için gerçi bakım yaptırmadan döndüm ama o direksiyon olayını söyledim adamlar daha bakmadan %99 değişecek dediler tamir falan olmuyormuş. Ama o parçayı sanayide cüzi bir ücrete tamir edenlerde varmış. Yarın sanayide özel bi fiat servisine götürecem bakalım onlar ne diyecek.


Alıntı ali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Kol değişecekse hız sabitleyicili taktırın bence. Daha uyguna bile gelebilir.
Bugün servise onuda sordum, eğer değişecekse hız sabitleyicili olsun dedim. Bana dedikleri şu; üretimde orjinalinde olmayan bir bir parçayı takarsak ki bunun içinde yazılım atacaz bunun sonucunda araç o sonradan takılan parçayı tanımakta güçlük çeker tam randımanlı çalışmaz çok sorun yaşarsın dediler.

Bende 80 bin bakımı ve direksiyon için gittiğim servisten birşey yaptırmadan geri döndüm, yarın sanayideki fiatçıya gösterecem bakalım o neler diyecek.