Alıntı ufukss Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Sana örnek vereyim kendimden. İder denen üçkağıtçılar dan 1.900 TL YE koltuk takımı aldım 2 ay sonra kumaşta dökülmeler ve gacırtılar başladı. Sonra firmayla görüştüm.. Hikayeden birini gönderdiler. Bundan bişey olmaz ne olcakki gibi aklı ziyan açıklamalar yaptılar biz sizi ararız dediler. Tabi ne arayan ne soran. Sonra firmaya gittim kumaşı değiştirin dedim.(iade de istemiyorum) Firma bizi rengi beğenmemekle suçladı üstü kapalı olarak.(.erefsizler). Ben tabi o sinirle gittim tüketici heyetine bilirkişi tayin ettiler.. Sonra bir hoca geldi inceledi koltuğu. Bu kumaş bildiğiniz en adi kumaş dedi. Nasıl aldınız bunu dedi ölçümler vs. yaptı tutanağı yazdı gitti. Sonra ihtar çektim. Aradı güzeller Değişelim diye.. Bu seferde ben hayır dedim paramı iade edin dedim..Bu seferde 1850 TL yapalım 50 lira kart komisyonu dediler . Hayır dedim ya tam yaparsınız yada mahkemeyi açıcam 2 gün süreniz var dedim. Paşa paşa yaptı .erefsizler..


Yani diyeceğim peşini bırakmayın biz onlardan zengin değiliz. BU millet kazığı sessizliğinden yiyor. Hak hukuk ne varsa sonuna kadar gidin..
Bugun kaskodan yapılan işlemlerin listesini istediler..
araçta sadece 4 tane mini onarım yapılmış..(sağ arka çamurluk, sol arka kapı, ve ön tampon)
Bunların hepsi küçük çizik onarımları..
Buradan da görüldüğü gibi direklerinde tavanında yada her yerinde diyelim boya, işlem vs.. yok!
Ayıptır günahtır..
Yetkili satıcılarda yaşamayalım bari bu durumu!
Auto King den gelen bu ayrıntılı dökününü ilettik.!
Avukat arkdaşlarlada konuştum, bilirkişi aracın ne zaman boyandığını vs.. ortaya çıkarır için rahat olsun dedi..
Bekliyoruz bakalım sonucu!