34 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Değer Bilelim!!!

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Oğuz MERDAN
    byspayn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/05/2010
    Yaş
    33
    Mesajlar
    1.652
    Nereden
    Eskişehir
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Edilen teşekkür: 405

    Standart

    Bravo on numara araç. Test sürüşüne çıktım ondan söyleyebiliyorum bunları. Motor ses yalıtımı ideal, yol sesini orta seviyede, rüzgar sesini ise biraz fazla alıyor. Golfe de bindim focusa da bindim. Aşağı kalır yanı yok bravonun bu araçlardan. Fazlası olduğu ise aşikar. 300 Nm torku geçebilen bir marka çok uzun yıllar olmadı dikkatinizi çekerim. Şimdilerde ancak renault 320 Tork sağlayabilen bir motor yaptı (D sınıfı araç parasına satılıyor tabi o ayrı). Honda ise yeni yeni i-dtec motorla 300 torku deneyecek. Focus ise halen 270 torkta. Golf desen 250. Yani bravo C segmentinin motor açısından en sağlam aracı. Eksiklikleri muhakkak vardır... Her arabanın olduğu gibi.

    Yeni Fiesta konusuna gelirsek.. Araç B sınıfı arkadaş. Puntoya bindiğimde C sınıfı araca binmiş gibi hissederken Fiesta daracık. Koltukları daracık, arka tavan mesafesi daracık... Kafam değiyor (Boyum 1.87). Motor sesini fazlasıyla içeri alıyor (dizel). Çamurluk davlunbazlarına çarpan kum çakıl sesi olduğu gibi içerde. Amortisörler sert.. Klima en düşük fan seviyesinde ıslık sesi yapıyor. Bu saydıklarımın hiç biri puntoda yok. Sadece direksiyon ve şanzıman tepkileri onayımı aldı fiestanın.. Gerisi fasofiso. Hemde titanium X idi. Klimayı falan sesle yönetebildiğin anahtarsız giriş yapabildiğin zımbırtı.. Allayıp pullayıp satıyorlar ama konfor falan desen tırt araç. B sınıfının lideri Puntodur her zaman söylüyorum bunu. Benim arabam olduğu için değil ama yarın satsam biri bana bu fiyat aralığında ne alayım dese gözüm kapalı punto derim. On numara araç bizimkiler. Ama o marka ön yargısı yok mu bitiriyor bizi... Bi fiesta kadar değeri yok araçlarımızın işte milletin gözünde.

  2. Bu mesajı için 4 kişi byspayn'ye teşekkür etti:


  3. #2
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Alıntı byspayn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bravo on numara araç. Test sürüşüne çıktım ondan söyleyebiliyorum bunları. Motor ses yalıtımı ideal, yol sesini orta seviyede, rüzgar sesini ise biraz fazla alıyor. Golfe de bindim focusa da bindim. Aşağı kalır yanı yok bravonun bu araçlardan. Fazlası olduğu ise aşikar. 300 Nm torku geçebilen bir marka çok uzun yıllar olmadı dikkatinizi çekerim. Şimdilerde ancak renault 320 Tork sağlayabilen bir motor yaptı (D sınıfı araç parasına satılıyor tabi o ayrı). Honda ise yeni yeni i-dtec motorla 300 torku deneyecek. Focus ise halen 270 torkta. Golf desen 250. Yani bravo C segmentinin motor açısından en sağlam aracı. Eksiklikleri muhakkak vardır... Her arabanın olduğu gibi.

    Yeni Fiesta konusuna gelirsek.. Araç B sınıfı arkadaş. Puntoya bindiğimde C sınıfı araca binmiş gibi hissederken Fiesta daracık. Koltukları daracık, arka tavan mesafesi daracık... Kafam değiyor (Boyum 1.87). Motor sesini fazlasıyla içeri alıyor (dizel). Çamurluk davlunbazlarına çarpan kum çakıl sesi olduğu gibi içerde. Amortisörler sert.. Klima en düşük fan seviyesinde ıslık sesi yapıyor. Bu saydıklarımın hiç biri puntoda yok. Sadece direksiyon ve şanzıman tepkileri onayımı aldı fiestanın.. Gerisi fasofiso. Hemde titanium X idi. Klimayı falan sesle yönetebildiğin anahtarsız giriş yapabildiğin zımbırtı.. Allayıp pullayıp satıyorlar ama konfor falan desen tırt araç. B sınıfının lideri Puntodur her zaman söylüyorum bunu. Benim arabam olduğu için değil ama yarın satsam biri bana bu fiyat aralığında ne alayım dese gözüm kapalı punto derim. On numara araç bizimkiler. Ama o marka ön yargısı yok mu bitiriyor bizi... Bi fiesta kadar değeri yok araçlarımızın işte milletin gözünde.
    Oğuz, bu arada 1.6mjd nin 320nmlik bir versiyonu var.Dolayısıyla Renault hala geçemedi bu tork değerini

  4. #3
    Brk Shn
    Bigbrother - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/01/2012
    Mesajlar
    300
    Nereden
    Antalya
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 22

    Standart

    Alıntı ABNEW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Oğuz, bu arada 1.6mjd nin 320nmlik bir versiyonu var.Dolayısıyla Renault hala geçemedi bu tork değerini
    320 nm torku var ama 105 bg sadece bu yüzden megane 3'e kafa tutamaz...

  5. #4
    Hüseyin Özden
    ozdkay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26/07/2008
    Yaş
    45
    Mesajlar
    214
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 71

    Standart

    Alıntı Bigbrother Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    320 nm torku var ama 105 bg sadece bu yüzden megane 3'e kafa tutamaz...
    bildiğim kadarı ile jülyet yada lancıa deltada kullanılan motor 1.6 mjet 120 beygir 320 tork... bencede reno geçemedi hala
    diğer yandan bravo gerçekten çok güzel araç. bagaj hacmi sınıfındaki hiç bir araçta yok. bir çok özelliği ile ben çok fazla çekiyor.
    bundan sonraki aracım kısmetse bravo olacaktır.
    Konu ozdkay tarafından (25/10/2012 Saat 00:25 ) değiştirilmiştir.

  6. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  7. #5
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Alıntı Bigbrother Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    320 nm torku var ama 105 bg sadece bu yüzden megane 3'e kafa tutamaz...
    120bg 320nm torklu versiyon da mevcut ama Türkiyeye gelmedi hiç.Zaten ben torku belirtmişim önceki mesajımda.Neticede şuanda en güçlü dizel dci, tork olarak ise yine dci ve mjtd...

  8. #6
    asil suna
    asil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/09/2010
    Yaş
    38
    Mesajlar
    2.656
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    35evh87
    Edilen teşekkür: 807

    Standart

    Alıntı ABNEW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    120bg 320nm torklu versiyon da mevcut ama Türkiyeye gelmedi hiç.Zaten ben torku belirtmişim önceki mesajımda.Neticede şuanda en güçlü dizel dci, tork olarak ise yine dci ve mjtd...
    kağıt üzerinde dci asfaltta multijet eniştemin latıtudesini 5 boy farkla geçtim..

    panda 1.2 dnaymic
    grande punto 1.3 active
    fiorino 1.3 emotion
    bravo 1.6 dnaymic

  9. #7
    onur bakır
    Honor COOPER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/03/2007
    Yaş
    47
    Mesajlar
    2.344
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 596

    Standart

    Alıntı asil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kağıt üzerinde dci asfaltta multijet eniştemin latıtudesini 5 boy farkla geçtim..
    Latıtude kullanılan motor 110bg lik dci idi yenilerde 130 luk kullanılacak.
    Ayrıca latıtude ile Bravo arasındaki boyut ve ağırlık farkınıda gözardı etmemelisiniz.
    *****ALFA ROMEO GIULIETTA 1.4 MULTIAIR 170 TCT*****
    ***MATT MAGNESIO GRIGIO***
    *****SPORT PACK1 & 18" MATT BLACK WHEELS*****


  10. #8
    Brk Shn
    Bigbrother - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/01/2012
    Mesajlar
    300
    Nereden
    Antalya
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 22

    Standart

    Alıntı asil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kağıt üzerinde dci asfaltta multijet eniştemin latıtudesini 5 boy farkla geçtim..
    Noktalama işareti kullansan

Benzer Konular

  1. Ayda 145 TL çok mu? Değer mi?
    peter_tagtgren tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 41
    Son Mesaj: 03/03/2012, 01:21
  2. Cevaplar: 33
    Son Mesaj: 07/02/2012, 15:39
  3. chip değer mi ??
    35SLH35 tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 54
    Son Mesaj: 13/06/2011, 17:21
  4. FİYAT ve DEĞER
    JASMINE tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 06/06/2009, 20:19

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com