Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
54 sonuçtan 21 ile 40 arası

Konu: 1.3 - 75 mjet evo VS 1.3 - 90 cdtı astra

  1. #21
    Ahmet Gençay
    ahmet4646 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/09/2011
    Yaş
    35
    Mesajlar
    572
    Nereden
    Kahramanmaraş
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    Fiat Stilo 1.6 Dynamic
    Edilen teşekkür: 110

    Standart

    Teknik verilere bakılırsa astra çok az bir farkla avantajlı görünüyor ama pilotaj çok önemli.

  2. #22
    Kaan Karabin
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/07/2011
    Yaş
    44
    Mesajlar
    518
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 143

    Standart

    Alıntı akca37 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kaan hem 5 hp lik fark hemde puntonun astraya nazaran hafif olması bir avantajımız, gerçi ağır olsa da yerdi herhalde , astranın teknik verilerine bakmak lazım, tork vs Ya ben çoğu 1.6 ve üzeri benzinlilerle bile raks ettiğim için no problem...
    bahsettiğim astra chipliydi. hatta belirtmiştim 90hplik standart astraları 3-4 boy geciyor bu astra. yani ben 5hp guclu değil o benden nerdese 15-20hp daha guclu buarada 1,6 ve üzeri konusunda katılıyorum herkes saskın otomatik araba nasıl boyle gider diye 95lik motor farklı bir dunya herzaman soyluyorum bunu

    birde ben meraktan kantara soktum puntoyu cokta hafif değil aslında. full donanım bendeki 1280kg sofor haric cıktı yeni kalibrsyonlu kantarda
    Bravo HGTurbo
    Kaan

  3. #23
    EMRULLAH AKCA
    akca37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/06/2009
    Yaş
    43
    Mesajlar
    1.580
    Nereden
    Kastamonu
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    sonu 095
    Edilen teşekkür: 335

    Konu

    Alıntı punto_multijet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bahsettiğim astra chipliydi. hatta belirtmiştim 90hplik standart astraları 3-4 boy geciyor bu astra. yani ben 5hp guclu değil o benden nerdese 15-20hp daha guclu buarada 1,6 ve üzeri konusunda katılıyorum herkes saskın otomatik araba nasıl boyle gider diye 95lik motor farklı bir dunya herzaman soyluyorum bunu

    birde ben meraktan kantara soktum puntoyu cokta hafif değil aslında. full donanım bendeki 1280kg sofor haric cıktı yeni kalibrsyonlu kantarda
    Doğrudur, çok güzel çok keyifli sürmesi zevk veriyo, bende ilk aldığımda meraktan kantarda ölçtürmüştüm 1160 gibi falandı ama çokta emin değilim 15 ay oldu

    Geçtiğimiz günlerde ışıkta beklerken arkamda otobüs vardı onun sağına zulaya eski 1.4 85 hp lik fiesta saklanmış , ben ışıktan kalktım ama gayet normal sonra sağımda bi yanaşma oldubi baktım fiestacı kapışmak istiyo sadece eco yu kapattım yapıştırdım , kaldı ki yapıştırmadan önce bu benim yarı boy onume geçtiğinde ben kapışayım istedim, 1 2 3 başbaşayken herhalde 3 ün sonuna doğru fark geçtim hatta aynı anda sert bir viraja girdik ben aracıma güvendiğim için en soldan bastım devam ettim ilerde yavaşlayıp hayırdır niye kapışıyon dedim kaç hp senin arac dedim söledi, dedim yalnız bu normal punto değil plakadan da anlayacağın üzere 95 hp ve triptonik ve otomatikte kullandım deyince çocuk resmen sus oldu
    Özgürlüğün Yolunu Aç...

  4. #24
    ADVENTURER Engineer!
    Semih Kurtulmus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/12/2011
    Yaş
    36
    Mesajlar
    1.161
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    16 RR 232
    Edilen teşekkür: 167

    Standart

    tamamen pilotaj faktörü aracın eğer doğru devirlerinde vites attıysanız o zaman astra bakmıştır ama 4. vitesten sonra astra geçer ki ben kapışmıştım 1 tane astrayla arkadan sellektör yapmıştı ankarada
    Was willst du machen , denk nicht nach tus einfach...

  5. #25
    EMRULLAH AKCA
    akca37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/06/2009
    Yaş
    43
    Mesajlar
    1.580
    Nereden
    Kastamonu
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    sonu 095
    Edilen teşekkür: 335

    Konu

    Alıntı Semih Kurtulmus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tamamen pilotaj faktörü aracın eğer doğru devirlerinde vites attıysanız o zaman astra bakmıştır ama 4. vitesten sonra astra geçer ki ben kapışmıştım 1 tane astrayla arkadan sellektör yapmıştı ankarada
    Semih polemik olsun diye yazmıyorum, tamamen kullanmayla sabit benimdeönceki aracım 75 likti, Kaan ın aracı da 95 lik inan çok ama çok fark var !
    Özgürlüğün Yolunu Aç...

  6. #26
    Cudi Kaan Okmeydan
    Viraj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/06/2012
    Yaş
    43
    Mesajlar
    161
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Evo Gri
    Edilen teşekkür: 57

    Standart

    Ben de denedim ilk kalkışta çok fark olmasa da 2. vitesten sonra Astra uzadı 95hp lik yeni Astra'lar gerek kalkışta gerekse toplam hızda daha avantajlı, anti patinaj sistemi olmayan 75 hp mjet puntolar devirli kalkmaya çalıştığınızda patinaja sarıp zaman kaybediyor, devirsiz kalkışta da turbo boşluğu yaşıyorsunuz ancak 95 hp punto ile 95 hp Astra ctdi arasında böye bir fark olacağını sanmıyorum

  7. #27
    Kaan Karabin
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/07/2011
    Yaş
    44
    Mesajlar
    518
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 143

    Standart

    tanıdıgında veya kendisinde standart 95lik astra olan varsa denemek isterim. hatta standart 1.3 dizel ne varsa denemek isterim karsıyakada oturuyorum
    Konu punto_multijet tarafından (10/08/2012 Saat 17:30 ) değiştirilmiştir.
    Bravo HGTurbo
    Kaan

  8. #28
    ADVENTURER Engineer!
    Semih Kurtulmus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/12/2011
    Yaş
    36
    Mesajlar
    1.161
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    16 RR 232
    Edilen teşekkür: 167

    Standart

    Alıntı akca37 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Semih polemik olsun diye yazmıyorum, tamamen kullanmayla sabit benimdeönceki aracım 75 likti, Kaan ın aracı da 95 lik inan çok ama çok fark var !
    ben yorumumu kötü anlamda yazmamıştım ki tabiki fark olur yalnız demek istediğim pilotaj ciddi anlamda çok önemli o yüzden evo geçmiş olabilir dedim mesela gereksiz yere devri aşırı yükseltiyorsa sıkıntı bahsetmek istediğim şey bunlardı
    Was willst du machen , denk nicht nach tus einfach...

  9. #29
    Aykut BODUR
    aykut_1914 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/08/2011
    Yaş
    34
    Mesajlar
    3.825
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Granit Gri
    Plaka
    35 DAY 02
    Edilen teşekkür: 874

    Standart

    bende tecrübemi paylaşayım o zaman,çevre yolundan bucaya girişteki ışıkları bilen bilir 3 şerit yan yana ben,astra ve (muhtemelen benzindi o gaza getirdi çünkü ) auris vardı. Bende son ses müzik açık astradaki eleman beni kesiyo,auriste en sagda durdu gaz veriyo tatlı tatlı vitesler takıldı herkes kapışmaya hazır aurisi fena harcadık astrayla
    en önde bendim,ta ki 3 ten 4 e alırken astra saglam uzadı,sonra bende zorlamadım

  10. #30
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı Birkan61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    6.vitesin performansla bi alakası yok be abi devir düşürmekten başka bir işe yaramıyor 5.viteste araç daha iyi performans olarak

    dizel aşağı yukar 3750 devirden sonra boşa devir çeviriyor. Araçlar zaten son vitesteki hızları 4000 devir civarında veriyor

    Yani 6.vitesin ekonomi dışında bir artısı yok..

    Ama iyi gidiyor yeni astralar gerçekten.

    Geçen gün marmara forumun ordaki rampayı çıkıyoruz gece. Gerçi benim arabanın koltuklar full'dü Rampada dip gaz gitmeme rağmen astra beni çok rahat geçti CDTi
    ben sana şöyle bir açıklama yapiim 3750 değil 3000 devirden sonra boşa çevirir dizeller..benim 6.vites dememdeki olay son hızlarıdır..5 ileri bir araç ile 6 ileri bir aracın son hızları aynı değildir mutlaka 6 ileri olan daha çok hız yapabilir..

  11. #31
    M.Furkan Çelenli
    celenlee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/12/2011
    Mesajlar
    3.124
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 617

    Standart

    Bu tarz hız denemsinde 6ya geçen oluyor mu ki 5te vermez mi son hızını.

    Bir de 95 Punto'nun Tork bandının 1500rpm'de başlamasını yabana atmayın

  12. #32
    Kaan Karabin
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/07/2011
    Yaş
    44
    Mesajlar
    518
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 143

    Standart

    Alıntı tayfux Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben sana şöyle bir açıklama yapiim 3750 değil 3000 devirden sonra boşa çevirir dizeller..benim 6.vites dememdeki olay son hızlarıdır..5 ileri bir araç ile 6 ileri bir aracın son hızları aynı değildir mutlaka 6 ileri olan daha çok hız yapabilir..
    bence bu sekilde genellememek lazım. sonucta turbonun yapısı, motor hacmi, verimi, egzosun yapısı bilr bunların hepsi farklı değişkenler. gercekten kesin bir sonuc ogrenmek için aslında aracı dyno cıkarıp grafiği incelemek lazım ancak his olarak mesela 95lik punto evoda gazı diplediğinizde ivmede nerdese 4500e kadar azalma bile yok gibi birşey ama dediğim gibi his olarak. net konusmak için dyno cıktısı gormek ve yorumlamak lazım.
    Bravo HGTurbo
    Kaan

  13. #33
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı celenlee Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu tarz hız denemsinde 6ya geçen oluyor mu ki 5te vermez mi son hızını.

    Bir de 95 Punto'nun Tork bandının 1500rpm'de başlamasını yabana atmayın
    didimde sbuaru wrx ile typeR denenirken söke ovasında son hız ile yarışıyorlar..

  14. #34
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı punto_multijet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence bu sekilde genellememek lazım. sonucta turbonun yapısı, motor hacmi, verimi, egzosun yapısı bilr bunların hepsi farklı değişkenler. gercekten kesin bir sonuc ogrenmek için aslında aracı dyno cıkarıp grafiği incelemek lazım ancak his olarak mesela 95lik punto evoda gazı diplediğinizde ivmede nerdese 4500e kadar azalma bile yok gibi birşey ama dediğim gibi his olarak. net konusmak için dyno cıktısı gormek ve yorumlamak lazım.
    95 lik puntoyu denemiştim de bence 3 binde sonra ivmelenme hissedilir derecede düşüyor..tabikide ivmelenme : motorun durumuna aracın durumuna bakımına taaa ki hava filtresinin temizliğine kadar değişebilir fakat genel olarak dizeller 3 binden sonra torkunda düşüş yaşanır ve yeni bir vitese atmak hem yakıt açısından hem performans açısından daha iyi olur..

  15. #35
    Kaan Karabin
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/07/2011
    Yaş
    44
    Mesajlar
    518
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 143

    Standart

    Alıntı tayfux Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    95 lik puntoyu denemiştim de bence 3 binde sonra ivmelenme hissedilir derecede düşüyor..tabikide ivmelenme : motorun durumuna aracın durumuna bakımına taaa ki hava filtresinin temizliğine kadar değişebilir fakat genel olarak dizeller 3 binden sonra torkunda düşüş yaşanır ve yeni bir vitese atmak hem yakıt açısından hem performans açısından daha iyi olur..
    acıkcası 3binden snra sanki biraz daha gaza basıyomusuz gibi his veriyor hatta ondan dolayı baska 95lik puntoyla denemeyi cok istiyorum bizim aracta mı değişik durum var yoksa tum 95likler boyle mi diye ya da bana mı oyle geliyor diye geyiğini yapmıstık arkadaslarla ama deneyip gormek lazım tabii ki. ustteki msjımda da yazdıgım gibi karsıyakadayım isteyen tum standart dizel 1.3lerle denemek isterim
    Bravo HGTurbo
    Kaan

  16. #36
    ŞAFAK ÖZTÜRK
    sfkbrtn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/05/2011
    Yaş
    36
    Mesajlar
    990
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 233

    Standart

    Alıntı punto_multijet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    acıkcası 3binden snra sanki biraz daha gaza basıyomusuz gibi his veriyor hatta ondan dolayı baska 95lik puntoyla denemeyi cok istiyorum bizim aracta mı değişik durum var yoksa tum 95likler boyle mi diye ya da bana mı oyle geliyor diye geyiğini yapmıstık arkadaslarla ama deneyip gormek lazım tabii ki. ustteki msjımda da yazdıgım gibi karsıyakadayım isteyen tum standart dizel 1.3lerle denemek isterim
    müsait bir zamanda deneyebiliriz bende merak ediyorum arabamın durumunu bana da bazen yetersiz geliyor performans

  17. #37
    Kaan Karabin
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/07/2011
    Yaş
    44
    Mesajlar
    518
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 143

    Standart

    Alıntı sfkbrtn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    müsait bir zamanda deneyebiliriz bende merak ediyorum arabamın durumunu bana da bazen yetersiz geliyor performans
    haftaiçi olabilir hem tanısmıs oluruz muhabbet ederiz. daha once 75lik punto kullanmıstım 1 sure ondan snra 95lik ucak gibi geldi umarım beni yanıltmıyodur.
    Bravo HGTurbo
    Kaan

  18. #38
    fehmi ünlü
    WHITE EVO fhmnl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26/03/2012
    Mesajlar
    790
    Nereden
    Osmaniye
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    80 FU 2**
    Edilen teşekkür: 200

    Standart

    Alıntı sfkbrtn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    müsait bir zamanda deneyebiliriz bende merak ediyorum arabamın durumunu bana da bazen yetersiz geliyor performans
    bizim buralarda aracın emsali yok o yüzden deneme şansimda yok Bende 105 lik jettalarla deniyorum
    keşke punto yönünden kalabalık bi yerde otursam
    EVO 1.3 MJ DYNAMIC
    CHIP TUNNING

  19. #39
    engin kavraloğlu
    ...Makinist... segin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/10/2010
    Yaş
    40
    Mesajlar
    1.569
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Plaka
    35 DA 2407
    Edilen teşekkür: 344

    Standart

    kusura bakmayın giremedim nete
    evet 3 ncü viteste roll yaptığımızda evo önden fırladı 3 ün sonlarına kadar önde gitti 4 e geçişte astra yanaştı yavaş yavaş yanımdan geçti 4 ün sonlarına doğru 1,5 boy önüme geçti 5 e attığımızda yaklaşık 3 boy farkla önümde 195 e kadar gitti sonra frene bastı
    daha sonra 4 ncü viteste denedik 4 te yine 60 km hızla gaza bastık evo yine önde gitti ama yine devir sonlarına doğru astra uzadı gitti zaten 5 nci vites hız yine 195 3 boy önümde sürekli devam ettik.. drag denemedik onu denicez ve bu sefer drag ı da roll ude vidyoya alıcam. şunu anladım ki bir chip yapsak astra arkadan bakar durur
    1.3 DYNMC 5K. METALİK BEYAZ AS.KT. - Hİ-Fİ - SKY-DOME - FR.KT. ABARTH I SPOİLER

  20. #40
    Kaan Karabin
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/07/2011
    Yaş
    44
    Mesajlar
    518
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 143

    Standart

    engin isterseniz haftaici araclari deneme bahanesiyle mini bulusma yapar hem bol bol muhabbet ederiz ne dersiniz?
    Bravo HGTurbo
    Kaan

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 47
    Son Mesaj: 05/12/2012, 11:00
  2. Evo 1.3 75 HP vs Astra J 115 HP :) :)
    Engin_T tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 24/04/2011, 15:34
  3. 98 hb astra mı 98 hb escort mu ?
    Scratch tarafından Diğer Marka Araçlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 33
    Son Mesaj: 04/04/2011, 20:29
  4. Cevaplar: 34
    Son Mesaj: 22/03/2011, 01:24
  5. ASTRA 1.9 CDTİ Turbo OPC Line 225 HP alınır mı
    hsyn28 tarafından Diğer Marka Araçlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 23
    Son Mesaj: 07/12/2010, 15:45

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com