34 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Bir Astra Classic III deneyimi ve Evo'ya teşekkür

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    BAHADIR TOLGA SAYDAM
    SAYDAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/03/2011
    Yaş
    43
    Mesajlar
    143
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 48

    Standart

    Alıntı Kerberos Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet aynı şeyi ben de yaşadım. Neyse ki Opel bayisinin indirimlerine kanmayıp Astra almak gibi bir hata yapmamışım diye şükrediyorum şu anda.
    Ben Opel'de çalışıyorum. Markanın bu araçta düşük fiyat seyretmesi, satamamasından değil, artık aracın kalıp maliyeti diye bir maliyetinin kalmamasıdır. Yoksa araç satış rakamları ODD'nin listelerinden de anlaşılacağı üzere, segmentindeki 2. ve 3. sıradaki araçların satış toplamının %40 fazlası ile 3 yıl üst üste aynı başarı ile 1. sıradaki yerini korumuştur. Direksiyon sertliği ve performans, tamamen lastikten (205/55/16) ve Evo'nun 1.075 Kg. olan ağırlığına karşılık Astra'daki 1.346 Kg. olan ağırlık ve E4-E5 norm farkıdır. Araç normal modda %65 gaz kelebeği aktifliğine sahip olduğu için (yakıt düşürmek amaçlı), performansını anlamak için Sport modda kullanmak gerekiyor.

  2. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  3. #2
    alper demir
    alperd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/01/2012
    Yaş
    43
    Mesajlar
    331
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 84

    Standart

    Alıntı SAYDAM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben Opel'de çalışıyorum. Markanın bu araçta düşük fiyat seyretmesi, satamamasından değil, artık aracın kalıp maliyeti diye bir maliyetinin kalmamasıdır. Yoksa araç satış rakamları ODD'nin listelerinden de anlaşılacağı üzere, segmentindeki 2. ve 3. sıradaki araçların satış toplamının %40 fazlası ile 3 yıl üst üste aynı başarı ile 1. sıradaki yerini korumuştur. Direksiyon sertliği ve performans, tamamen lastikten (205/55/16) ve Evo'nun 1.075 Kg. olan ağırlığına karşılık Astra'daki 1.346 Kg. olan ağırlık ve E4-E5 norm farkıdır. Araç normal modda %65 gaz kelebeği aktifliğine sahip olduğu için (yakıt düşürmek amaçlı), performansını anlamak için Sport modda kullanmak gerekiyor.

    hepsine katılıyorum özellikle "kalıp maliyeti" çok doğru her ürün ilk çıktığında Tasarım-Dizayn maliyeti yüksek olur ürettikçe düşer.

    "gaz kelebeği-spor mod" bağlantınız da çok doğru zaten biri 200 kg ağır olduğu halde iki aracın da yaklaşık 5,5 litre ortalama tüketim yapması bunun en büyük kanıtı olabilir.

    ancak yiğidi öldür hakkını yeme 195/55/16 hankook lastiğimi hem meriva opc'de hem puntoda kullandım CİTY direksiyon farkını öyle ağırlıkla lastik ölçüsü ile açıklamak yetmez tamamen 2 vitesli direksiyon hissi veren bir teknolojidir.
    Alper DEMİR


    2005 model Honda Civic HB AT 1.6 ies (Aralık 2012...)
    2009 model GP 1.3 mjet Active (1 yıl)

    2006 model Meriva OPC (2 yıl)
    1995 model Vectra GT (2 buçuk yıl)

  4. #3
    BAHADIR TOLGA SAYDAM
    SAYDAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/03/2011
    Yaş
    43
    Mesajlar
    143
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 48

    Standart

    Alıntı alperd Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hepsine katılıyorum özellikle "kalıp maliyeti" çok doğru her ürün ilk çıktığında Tasarım-Dizayn maliyeti yüksek olur ürettikçe düşer.

    "gaz kelebeği-spor mod" bağlantınız da çok doğru zaten biri 200 kg ağır olduğu halde iki aracın da yaklaşık 5,5 litre ortalama tüketim yapması bunun en büyük kanıtı olabilir.

    ancak yiğidi öldür hakkını yeme 195/55/16 hankook lastiğimi hem meriva opc'de hem puntoda kullandım CİTY direksiyon farkını öyle ağırlıkla lastik ölçüsü ile açıklamak yetmez tamamen 2 vitesli direksiyon hissi veren bir teknolojidir.
    Alper üstadım, kesinlikle City mod'u öldürmek gibi bir niyetim yok, Sadece Astra'nın aşırı ağır gelmiş olmasını açıklamak istedim. Yoksa benim Punto'mda da city mod sürekli açık ve bu hissiyatı sadece Yeni Astra NG modelinde yaşayabiliyorum. Astra'mda da Punto'mda da 17'' lastikler var, ikisi de çok iyi. Fakat Astra Classic ve Insignia'da direksiyon oldukça serttir.

  5. #4
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı alperd Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hepsine katılıyorum özellikle "kalıp maliyeti" çok doğru her ürün ilk çıktığında Tasarım-Dizayn maliyeti yüksek olur ürettikçe düşer.

    "gaz kelebeği-spor mod" bağlantınız da çok doğru zaten biri 200 kg ağır olduğu halde iki aracın da yaklaşık 5,5 litre ortalama tüketim yapması bunun en büyük kanıtı olabilir.

    ancak yiğidi öldür hakkını yeme 195/55/16 hankook lastiğimi hem meriva opc'de hem puntoda kullandım CİTY direksiyon farkını öyle ağırlıkla lastik ölçüsü ile açıklamak yetmez tamamen 2 vitesli direksiyon hissi veren bir teknolojidir.
    kesinlikle city modu "mağdur" etmediği sürece mükemmel bir sistem..inşallah bunu fiat biraz daha geliştirir..

  6. #5
    Engin Tan
    engincantan33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/06/2010
    Mesajlar
    996
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    33 BAN 65
    Edilen teşekkür: 155

    Standart

    Alıntı tayfux Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kesinlikle city modu "mağdur" etmediği sürece mükemmel bir sistem..inşallah bunu fiat biraz daha geliştirir..
    bu cıty olayıda sans sanırım kardesım babam hala 2007 grande kullanır cıty problemı yok....bende 2009 vardı ondada yoktu...evoda zaten yok....eskı kasada cok cıkar 2005 punto vardı ondada cıkmadı...sımdı bravo da hıııc oyle sorun duymadım....bence fıat bu sorunu 2006 da cok yasadı ve ustunden attı gıbı bısey oldu

Benzer Konular

  1. i20 Troy İlk Uzun Yol Deneyimi
    karizmatik_boy tarafından Diğer Marka Araçlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 24
    Son Mesaj: 08/05/2012, 14:18
  2. Evo İlk Uzun Yol Deneyimi...
    engincantan33 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 28/11/2011, 16:36
  3. Opel Astra Hb Classic 3 2007 1.3CDTİ
    yolcu27 tarafından Diğer Marka Araçlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 45
    Son Mesaj: 30/11/2010, 00:44
  4. Satılık Opel Astra Classic 2004 model
    pilotender tarafından İlanlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 20/02/2010, 21:41
  5. GP ile ilk uzun yol deneyimi..
    whskyebuz tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 09/04/2007, 15:42

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com