Sayfa 2/2 İlkİlk 12
34 sonuçtan 21 ile 34 arası

Konu: Bir Astra Classic III deneyimi ve Evo'ya teşekkür

  1. #21
    BAHADIR TOLGA SAYDAM
    SAYDAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/03/2011
    Yaş
    43
    Mesajlar
    143
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 48

    Standart

    Alıntı alperd Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hepsine katılıyorum özellikle "kalıp maliyeti" çok doğru her ürün ilk çıktığında Tasarım-Dizayn maliyeti yüksek olur ürettikçe düşer.

    "gaz kelebeği-spor mod" bağlantınız da çok doğru zaten biri 200 kg ağır olduğu halde iki aracın da yaklaşık 5,5 litre ortalama tüketim yapması bunun en büyük kanıtı olabilir.

    ancak yiğidi öldür hakkını yeme 195/55/16 hankook lastiğimi hem meriva opc'de hem puntoda kullandım CİTY direksiyon farkını öyle ağırlıkla lastik ölçüsü ile açıklamak yetmez tamamen 2 vitesli direksiyon hissi veren bir teknolojidir.
    Alper üstadım, kesinlikle City mod'u öldürmek gibi bir niyetim yok, Sadece Astra'nın aşırı ağır gelmiş olmasını açıklamak istedim. Yoksa benim Punto'mda da city mod sürekli açık ve bu hissiyatı sadece Yeni Astra NG modelinde yaşayabiliyorum. Astra'mda da Punto'mda da 17'' lastikler var, ikisi de çok iyi. Fakat Astra Classic ve Insignia'da direksiyon oldukça serttir.

  2. #22
    ERKIN CIN
    SUPERMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/10/2008
    Yaş
    47
    Mesajlar
    168
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 30

    Standart

    bende puntoyu sattıktan sonra astra classic 3 1.6 115 hp benzinli aldım 2012 model ve gayet memnunum yol tutuşu hızlanması yokuşta bayılmaması 1.4 punto starjet emotion dan sonra gayet iyi geldi benim için iyiki tercihim astra olmuş diyorum çok memnunum

  3. #23
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı alperd Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hepsine katılıyorum özellikle "kalıp maliyeti" çok doğru her ürün ilk çıktığında Tasarım-Dizayn maliyeti yüksek olur ürettikçe düşer.

    "gaz kelebeği-spor mod" bağlantınız da çok doğru zaten biri 200 kg ağır olduğu halde iki aracın da yaklaşık 5,5 litre ortalama tüketim yapması bunun en büyük kanıtı olabilir.

    ancak yiğidi öldür hakkını yeme 195/55/16 hankook lastiğimi hem meriva opc'de hem puntoda kullandım CİTY direksiyon farkını öyle ağırlıkla lastik ölçüsü ile açıklamak yetmez tamamen 2 vitesli direksiyon hissi veren bir teknolojidir.
    kesinlikle city modu "mağdur" etmediği sürece mükemmel bir sistem..inşallah bunu fiat biraz daha geliştirir..

  4. #24
    asil suna
    asil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/09/2010
    Yaş
    38
    Mesajlar
    2.656
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    35evh87
    Edilen teşekkür: 807

    Standart

    astra ile b sınıfı olan gp veya evo kıyaslama yapmak pek mantıklı gelmiyor açıkcası ama astra her yönü ile gp ve evoyu 2 ye katlar.
    gp emotion ve evo dinamik full+full olanına sözüm yok çok üstünler bence

    panda 1.2 dnaymic
    grande punto 1.3 active
    fiorino 1.3 emotion
    bravo 1.6 dnaymic

  5. #25
    Engin Tan
    engincantan33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/06/2010
    Mesajlar
    996
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    33 BAN 65
    Edilen teşekkür: 155

    Standart

    Alıntı chn73 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evonu satmak istediğinde hata yapıp yapmadığınızı anlarsınız.geçen sene 39 bin e aldığım astramı bu sene 38 e sattım.aynı paraya evo alsaydım şimdi kulağım telefonda 30 bin e müşteri bekliyordum.
    guzel kardesım bence yanılıyorsun...hanı bende aynı fıyat gelse onume opel astra alırım amaaaaa ben evo yu aldıgımda 2 aylıktı ve komusumuzdan aldım aracın sıfır dıyatı 33.500 ıken 30 bın tlye alıp arac fıyatı 36.500 ken 33.500 e sattım...yanlıs anlama ama astranın sıfırı ocak ayında zaten 39500 ıdı...38 bın tl ye satmak cok zor bence...denk gelmıs dıyım sıze...

  6. #26
    Engin Tan
    engincantan33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/06/2010
    Mesajlar
    996
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    33 BAN 65
    Edilen teşekkür: 155

    Standart

    Alıntı tayfux Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kesinlikle city modu "mağdur" etmediği sürece mükemmel bir sistem..inşallah bunu fiat biraz daha geliştirir..
    bu cıty olayıda sans sanırım kardesım babam hala 2007 grande kullanır cıty problemı yok....bende 2009 vardı ondada yoktu...evoda zaten yok....eskı kasada cok cıkar 2005 punto vardı ondada cıkmadı...sımdı bravo da hıııc oyle sorun duymadım....bence fıat bu sorunu 2006 da cok yasadı ve ustunden attı gıbı bısey oldu

  7. #27
    EMRULLAH AKCA
    akca37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/06/2009
    Yaş
    43
    Mesajlar
    1.580
    Nereden
    Kastamonu
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    sonu 095
    Edilen teşekkür: 335

    Konu

    Alıntı Kerberos Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İşin enteresanı iki araç da aynı motoru kullanıyor, yanlıyor muyum? Nasıl bu hale sokmuşlar güzelim motoru anlamak güç
    Dostum şunu da unutmayalım ama astra ağır birazda kalkışlarda onun da etkisi olabilir
    Özgürlüğün Yolunu Aç...

  8. #28
    Mustafa U.
    Kerberos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/10/2010
    Mesajlar
    45
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 7

    Standart

    Dediğiniz gibi, Astra Classic'in Evo'dan geç hızlanmasının nedenleri tabi ki var :

    Kasa 120 kg daha ağır (Astra: 1265 kg, Evo: 1145 kg)
    Motoru daha güçsüz (Astra: Euro 4, Evo: Euro 5)
    Lastikler daha geniş (Astra: 205/55/16, Evo: 185/65/15)

    Dolayısıyla araç geç hızlanıyor, ama nedeni olan her şeyi kabullenmek doğru gelmiyor bana. Önemli olan, bu nedenleri ortadan kaldırmak.

    Özetle: Astra ile uzun yol belki daha zevkli olabilir (yüksek hızlarda direksiyondaki sertlik de farkedilmez), ama şehiriçi kullanımda hem hızlanma hem direksiyon açısından kullanıcısını yorar. Son sözüm de budur

  9. #29
    Yalçın OYNARGÜL
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. coll34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/12/2011
    Yaş
    41
    Mesajlar
    1.396
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 417

    Standart

    evet aynı araçtan arkadaşımda da vardı araçta 1. ve 2. vites yok kalkış çok berbat seri kalkış için sport modu kullanmak gerekiyor onun dışında mekanik olarak bir çok sorun yaşadığı için aracı sattı

  10. #30
    M.Furkan Çelenli
    celenlee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/12/2011
    Mesajlar
    3.124
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 617

    Standart

    Alıntı coll34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet aynı araçtan arkadaşımda da vardı araçta 1. ve 2. vites yok kalkış çok berbat seri kalkış için sport modu kullanmak gerekiyor onun dışında mekanik olarak bir çok sorun yaşadığı için aracı sattı
    En azından aldığı fiyata satmıştır
    Son 2 yıl içerisinde AstraH'ı peşin para ile alıp da zarar eden görmedim ben

  11. #31
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı engincantan33 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    guzel kardesım bence yanılıyorsun...hanı bende aynı fıyat gelse onume opel astra alırım amaaaaa ben evo yu aldıgımda 2 aylıktı ve komusumuzdan aldım aracın sıfır dıyatı 33.500 ıken 30 bın tlye alıp arac fıyatı 36.500 ken 33.500 e sattım...yanlıs anlama ama astranın sıfırı ocak ayında zaten 39500 ıdı...38 bın tl ye satmak cok zor bence...denk gelmıs dıyım sıze...
    hocam ocak ayında aldım ben aralık kampanyası ile 40 bine mal ettim 2012 model opel astrayı..geçen sene ocak ayında 35 liraya kadar verdiler..
    Alıntı engincantan33 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu cıty olayıda sans sanırım kardesım babam hala 2007 grande kullanır cıty problemı yok....bende 2009 vardı ondada yoktu...evoda zaten yok....eskı kasada cok cıkar 2005 punto vardı ondada cıkmadı...sımdı bravo da hıııc oyle sorun duymadım....bence fıat bu sorunu 2006 da cok yasadı ve ustunden attı gıbı bısey oldu
    geçenlerde sitede evosu olan bir arkadaşın city motoru değişti..yani bu olay evolara da sıçradı..city olayı tamamen şans beyaz eşya gibi aslında olabilir bu gibi durumlar yine de sıkıntı yok ama fiat ın müşteriye bu tutumu yansıtmaya çalışması hiç hoş değil..yoksa aksaklık elbet olur ama bunu kabul etmesi şart..
    Alıntı akca37 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dostum şunu da unutmayalım ama astra ağır birazda kalkışlarda onun da etkisi olabilir
    kesinlikle etkisi var hocam düşünsene evonda sürekli 3 yetişkin adam dolaştırıyorsun...aracınıza 3 kişi bindiğinde yani aracınız full dolu olduğunda siz ağırlığı hissetmiyor muydunuz? bence bu durum sıkıntı değil hatta ben 1 litre fazla yakmasına falan razıydım ki gel gelelim emotion şehir içi 6.5 yakıyordu şu anda astram 6.1 gösteriyor..

  12. #32
    Furkan ozcnr
    oz.frkn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/12/2011
    Mesajlar
    218
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 71

    Standart

    ilginç.

  13. #33
    Güney ...
    evo_dynmc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/12/2010
    Mesajlar
    213
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 31

    Standart

    kayınbiraderim 2012 benzinli astra classic aldı, dizel modelinde arkadaşın karşılaştığı iki noktaya ben de değinmek istiyorum.

    -araba biraz hızlı gitmeye başlarsa 110 civarında bile titreme yapıyordu araç daha 2-3 günlükken test ettim, direksiyondaki titremeyi hissedince açıkçası biraz tırstım yavaşladım çünkü aynı yolda ve virajlarda benim araçla hiçbir sorun olmadan gidebiliyordum.

    -direksiyonu da gerçekten çok sert, city motordan sonra bu ağır gelmişti, indiğimde sol kolumdaki ağırlığı hissediyordum.

  14. #34
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı evo_dynmc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kayınbiraderim 2012 benzinli astra classic aldı, dizel modelinde arkadaşın karşılaştığı iki noktaya ben de değinmek istiyorum.

    -araba biraz hızlı gitmeye başlarsa 110 civarında bile titreme yapıyordu araç daha 2-3 günlükken test ettim, direksiyondaki titremeyi hissedince açıkçası biraz tırstım yavaşladım çünkü aynı yolda ve virajlarda benim araçla hiçbir sorun olmadan gidebiliyordum.

    -direksiyonu da gerçekten çok sert, city motordan sonra bu ağır gelmişti, indiğimde sol kolumdaki ağırlığı hissediyordum.
    hocam o aracın kesinlikle rot-balansı yok ben 180-190 yaptım Aydın otobanında daha araç 2 günlüktü tek bir titreme yoktu araçta..üstelikte dizel..

  15. Bu mesaj için teşekkür edenler:


Sayfa 2/2 İlkİlk 12

Benzer Konular

  1. i20 Troy İlk Uzun Yol Deneyimi
    karizmatik_boy tarafından Diğer Marka Araçlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 24
    Son Mesaj: 08/05/2012, 14:18
  2. Evo İlk Uzun Yol Deneyimi...
    engincantan33 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 28/11/2011, 16:36
  3. Opel Astra Hb Classic 3 2007 1.3CDTİ
    yolcu27 tarafından Diğer Marka Araçlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 45
    Son Mesaj: 30/11/2010, 00:44
  4. Satılık Opel Astra Classic 2004 model
    pilotender tarafından İlanlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 20/02/2010, 21:41
  5. GP ile ilk uzun yol deneyimi..
    whskyebuz tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 09/04/2007, 15:42

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com