Arkadaşlar daha öncede bahsetmiştim;

ocak 2012 tarihinde MEDOS tan evo mylife dualogic araç almiştim yedek anahtar eksikti.satış temsilcisinin saçmalaması sonucu 3 ay anahtarım verilmedi.3 ay sonrada verilen anahtarı da bu pazar kullanmak istedim aracı çaliştirmadı.

Bende MEDOS a dalgamı geçiyorsunuz şeklince bir mail attım.Onlarda geri dönüş yaptı yedek anahtarın tanımlaması araca yapılmamiş(imobilizer la ilgili).özür dilediler tanımlama yapıcaklarını söylediler.

İşte işin güzel tarafı

DURUMDAN DOLAYI ÖZÜR DİLEDİKLERİNİ VE BU YÜZDEN ARACIMA ÜCRETSİZ BOYA KORUMA YAPACAKLARINI SÖYLEDİLER.ÖNÜMÜZDEKİ CUMARTESİ ÜCRETSİZ BOYA KORUMA YAPACAKLAR

işte müşteri memnuniyeti budur teşekkürler MEDOS