Sayfa 1/2 12 SonSon
30 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Ani fren ve kayma/kaza tehlikesi

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Ozan Özcan
    matushella - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/11/2010
    Mesajlar
    448
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Gri
    Edilen teşekkür: 80

    Standart Ani fren ve kayma/kaza tehlikesi

    Merhabalar,

    Dün, Ümraniye tepeüstü kavşağında yaşadığım bir olayı paylaşmak istedim.

    Tepeüstü kavşağında sol şeritteki bir aracın yanında sağ şeritte diğer araçtan biraz daha hızlı giderken (80 km) bir anda önümdeki araç durdu (yanyoldan biri önüne aniden çıktı) ve frenlemenin çok uygun olmayacağını düşündüm ve gaza yüklenip sol şeritteki arabaya makas attım ve sol şeride geçtiğim anda arabayı toparlamak için direksiyonu kırdığım anda arabamın 80 km süratle arkası kaydı. Şanslıyımki 5-6 savrulma ve ufak direksiyon hareketi ile kurtardım ve önümde de araba yoktu. Bu olayın başlangıcı ve gaza basmak için verdiğim karar saliseler içerisinde oldu. En iyi kararı verdiğimi düşünüyordum yoksa arkadan diğer arabaya çarpabilirdim.

    Bu olaydan sonra Punto'nun yol tutuşu konusunda kafamda soru işaretleri doğdu. Belki çok sert manevra yaptım ondan olabilir ama aynı manevraları focus ile yapınca sadece lastikten cikleme sesi geliyor okadar.

    Bu arabaların yol tutuşuna çok fazla güvenmemek gerektiğini düşünüyorum.

  2. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  3. #2
    Mehmet Erduru
    RedLine effect1903 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/05/2009
    Yaş
    44
    Mesajlar
    1.335
    Nereden
    Balıkesir
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 396

    Standart

    Geçmiş olsun, öndeki aracı yakın takip ediyordunuz herhalde?

  4. #3
    Elcapitol -
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene.. ceb_58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/10/2011
    Mesajlar
    431
    Nereden
    Sivas
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 62

    Standart

    Alıntı matushella Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhabalar,

    Dün, Ümraniye tepeüstü kavşağında yaşadığım bir olayı paylaşmak istedim.

    Tepeüstü kavşağında sol şeritteki bir aracın yanında sağ şeritte diğer araçtan biraz daha hızlı giderken (80 km) bir anda önümdeki araç durdu (yanyoldan biri önüne aniden çıktı) ve frenlemenin çok uygun olmayacağını düşündüm ve gaza yüklenip sol şeritteki arabaya makas attım ve sol şeride geçtiğim anda arabayı toparlamak için direksiyonu kırdığım anda arabamın 80 km süratle arkası kaydı. Şanslıyımki 5-6 savrulma ve ufak direksiyon hareketi ile kurtardım ve önümde de araba yoktu. Bu olayın başlangıcı ve gaza basmak için verdiğim karar saliseler içerisinde oldu. En iyi kararı verdiğimi düşünüyordum yoksa arkadan diğer arabaya çarpabilirdim.

    Bu olaydan sonra Punto'nun yol tutuşu konusunda kafamda soru işaretleri doğdu. Belki çok sert manevra yaptım ondan olabilir ama aynı manevraları focus ile yapınca sadece lastikten cikleme sesi geliyor okadar.

    Bu arabaların yol tutuşuna çok fazla güvenmemek gerektiğini düşünüyorum.

    Bu araba B segmenti, bahsettiğin focus C segmenti olacak o kadar. Abi mesela ben yolda giderken zıplaya zıplaya gidiyorum. Ne kadar iş okadar ekmek hesabı. Geçmiş olsun.
    Konu ceb_58 tarafından (15/05/2012 Saat 18:18 ) değiştirilmiştir.
    " Adalet adalet diye bağıran adaletsizlerin yanında durmaktansa, adaletsizce ölmeyi tercih ederim. Gerçek adaletinde kendi vicdanları olduğunu bilmeyenlerede güler geçerim..! "

  5. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  6. #4
    Tony Montana
    Ingegniere tonymontana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/06/2011
    Mesajlar
    1.297
    Nereden
    Yurtdışı (Foreign)
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 448

    Standart

    ben dedim bunu zamanında beni topa tuttular, forumdaki en kötü adam ben oldum. stock bir punto'nun yol tutuşu iyi değil. ancak sizin hareketiniz de ekstrem koşullarda olduğu için kayması normal.

    focus'un izgenişliği ağırlığı ve arka süspansiyonunun bağımsız olması gibi birçok sebepten dolayı kaymaması da normal.

    bizim araçların arka aksı "twist beam" denilen düz bir borudan ibaret. Burulmaya kısmen izin verdiği için "yarı bağımsız" olarak adlandırılsa da şu an için en "dandik" ve ucuz aks sistemi diyebiliriz. Araçta esp olsaydı savurmazdı o ayrı. Focus'un savrulmama sebeplerinden biri de bu olabilir eğer esp varsa.

    İki araç arası mesafeyi bilen sizsiniz ama frenlemeniz daha doğru olurdu belki de. Gerçi o durumda da arkadan gelenin size vurma ihtimali var tabii.

    sonuç olarak sıkıntısız atlatmışsınız geçmiş olsun.

  7. #5
    Mehmet Erduru
    RedLine effect1903 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/05/2009
    Yaş
    44
    Mesajlar
    1.335
    Nereden
    Balıkesir
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 396

    Standart

    Alıntı tonymontana Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben dedim bunu zamanında beni topa tuttular, forumdaki en kötü adam ben oldum. stock bir punto'nun yol tutuşu iyi değil. ancak sizin hareketiniz de ekstrem koşullarda olduğu için kayması normal.

    focus'un izgenişliği ağırlığı ve arka süspansiyonunun bağımsız olması gibi birçok sebepten dolayı kaymaması da normal.

    bizim araçların arka aksı "twist beam" denilen düz bir borudan ibaret. Burulmaya kısmen izin verdiği için "yarı bağımsız" olarak adlandırılsa da şu an için en "dandik" ve ucuz aks sistemi diyebiliriz. Araçta esp olsaydı savurmazdı o ayrı. Focus'un savrulmama sebeplerinden biri de bu olabilir eğer esp varsa.

    İki araç arası mesafeyi bilen sizsiniz ama frenlemeniz daha doğru olurdu belki de. Gerçi o durumda da arkadan gelenin size vurma ihtimali var tabii.

    sonuç olarak sıkıntısız atlatmışsınız geçmiş olsun.
    Evet bizim arabaların (stok hali) yol tutuşu pek de iyi değil, örneğin orijinal 15 jantlarla virajlarda vs pek güven vermiyordu ama 16 jant 195/55 lastiğe geçince yol tutuş daha iyileşti...

  8. #6
    Tony Montana
    Ingegniere tonymontana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/06/2011
    Mesajlar
    1.297
    Nereden
    Yurtdışı (Foreign)
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 448

    Standart

    Alıntı effect1903 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet bizim arabaların (stok hali) yol tutuşu pek de iyi değil, örneğin orijinal 15 jantlarla virajlarda vs pek güven vermiyordu ama 16 jant 195/55 lastiğe geçince yol tutuş daha iyileşti...
    abi ben bi başlıkta yazdım yemediğim laf kalmadı, madem öyleymiş de niye punto almışım, ben nasıl mühendismişim, hiç bişeyden anlamıyormuşum

    yay takarsan aradaki farkı göreceksin, puntonun iyi yol tutmamasının sebebi ağırlık merkezinin yüksekte kalması ve yumuşak yaylara sahip olması. viraja girdiğimizde kolay kütle transferi oluyor merkezkaç kuvveti yüzünden. hem devirme momenti artıyor hem de viraj dışında iten kuvvet.

  9. Bu mesajı için 2 kişi tonymontana'ye teşekkür etti:


  10. #7
    Mehmet Erduru
    RedLine effect1903 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/05/2009
    Yaş
    44
    Mesajlar
    1.335
    Nereden
    Balıkesir
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 396

    Standart

    Alıntı tonymontana Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi ben bi başlıkta yazdım yemediğim laf kalmadı, madem öyleymiş de niye punto almışım, ben nasıl mühendismişim, hiç bişeyden anlamıyormuşum

    yay takarsan aradaki farkı göreceksin, puntonun iyi yol tutmamasının sebebi ağırlık merkezinin yüksekte kalması ve yumuşak yaylara sahip olması. viraja girdiğimizde kolay kütle transferi oluyor merkezkaç kuvveti yüzünden. hem devirme momenti artıyor hem de viraj dışında iten kuvvet.

    Evet aynen öyle, araçlarımız yerden yüksek, ağırlık merkezi dediğin gibi yüksekte kaldığından yol tutuş iyi değil ama ben 16 jant+lastikle bu sorunu çözdüm. Dediğin gibi birde yay olursa çok daha iyileşir sanırım yol tutuş.

  11. #8
    Can M. İmregün
    Moderatör SteinGP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/02/2007
    Yaş
    37
    Mesajlar
    5.068
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1776

    Standart

    Alıntı tonymontana Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben dedim bunu zamanında beni topa tuttular, forumdaki en kötü adam ben oldum. stock bir punto'nun yol tutuşu iyi değil. ancak sizin hareketiniz de ekstrem koşullarda olduğu için kayması normal.

    focus'un izgenişliği ağırlığı ve arka süspansiyonunun bağımsız olması gibi birçok sebepten dolayı kaymaması da normal.

    bizim araçların arka aksı "twist beam" denilen düz bir borudan ibaret. Burulmaya kısmen izin verdiği için "yarı bağımsız" olarak adlandırılsa da şu an için en "dandik" ve ucuz aks sistemi diyebiliriz. Araçta esp olsaydı savurmazdı o ayrı. Focus'un savrulmama sebeplerinden biri de bu olabilir eğer esp varsa.

    İki araç arası mesafeyi bilen sizsiniz ama frenlemeniz daha doğru olurdu belki de. Gerçi o durumda da arkadan gelenin size vurma ihtimali var tabii.

    sonuç olarak sıkıntısız atlatmışsınız geçmiş olsun.
    yiğit abi esp de acil durumlarda insanı bazen şaşırtabiliyor. misal kayarken esp devreye girince arabayı yoluna sokuyor, fakat siz esp den önce ters kontra verirseniz bu defa araç kontra verdiğiniz tarafa dönüyor bi anda. arkadaşımın astrasıyla bu yüzden kaldırıma çıkıyordum bi kere az daha.
    İmkansız bir gerçeklik değil, bir görüştür. İmkansız bir iddia değil, meydan okumaktır. İmkansız potansiyeldir. Geçicidir. İmkansız yoktur.
    Muhammad Ali Clay


    SEAT LEON 1.4 TSI FR + FULL LED + SUNROOF + 18"

  12. #9
    Tony Montana
    Ingegniere tonymontana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/06/2011
    Mesajlar
    1.297
    Nereden
    Yurtdışı (Foreign)
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 448

    Standart

    Alıntı SteinGP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yiğit abi esp de acil durumlarda insanı bazen şaşırtabiliyor. misal kayarken esp devreye girince arabayı yoluna sokuyor, fakat siz esp den önce ters kontra verirseniz bu defa araç kontra verdiğiniz tarafa dönüyor bi anda. arkadaşımın astrasıyla bu yüzden kaldırıma çıkıyordum bi kere az daha.
    doğrudur kardeşim hiç espli araba alamadık.

  13. #10
    Can M. İmregün
    Moderatör SteinGP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/02/2007
    Yaş
    37
    Mesajlar
    5.068
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1776

    Standart

    Alıntı tonymontana Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    doğrudur kardeşim hiç espli araba alamadık.
    çokta mattah bişe değil abi boşver
    İmkansız bir gerçeklik değil, bir görüştür. İmkansız bir iddia değil, meydan okumaktır. İmkansız potansiyeldir. Geçicidir. İmkansız yoktur.
    Muhammad Ali Clay


    SEAT LEON 1.4 TSI FR + FULL LED + SUNROOF + 18"

  14. #11
    Tony Montana
    Ingegniere tonymontana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/06/2011
    Mesajlar
    1.297
    Nereden
    Yurtdışı (Foreign)
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 448

    Standart

    Alıntı SteinGP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çokta mattah bişe değil abi boşver
    öyle deme bi dahaki arabamda cruise control ve esp mutlaka olacak.

  15. #12
    Hakan Güner
    Kendimin Patronu hakguner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/02/2011
    Yaş
    46
    Mesajlar
    390
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    34 GT 3613
    Edilen teşekkür: 78

    Standart

    Öyle veya böyle, kurtarmışsınız kendinizi.
    Geçmiş olsun.




    Buda benim beyaz meleğim....




  16. #13
    Kaan Karabin
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/07/2011
    Yaş
    44
    Mesajlar
    518
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 143

    Standart

    eger son hareket esnasında ayagınızı biranda gazdan cektiseniz bu gayet normal bir durum onden cekişli bir arac için ancak son hareket esnasında aniden gazdan cekme yok ise lastikleri falan kontrol ettirin bence anlattıgınız hareketin neredeyse aynısını gecenlerde yapnak zorunda kaldım ki hızım 130 civarındaydı esp bile devreye girmedi. normal devam ettim snrasında
    Bravo HGTurbo
    Kaan

  17. #14
    Koray Nalbant
    Punt∞ Evo.. EvoKoray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/06/2010
    Yaş
    32
    Mesajlar
    1.532
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Evo Siyah
    Plaka
    16 EV 0..
    Edilen teşekkür: 368

    Standart

    ESP şart , artık standart olarak satılması lazım araçlarda , ESP paketi almadığıma pişmanım yüksek hızlarda virajlar tedirgin ediyor birdahaki aracım kesinlikle ESP li olucak

    Geçen kuru zeminde boş alanda denedim 50-60 kmh hızlarda bile arkanın 2 manevrayla çok rahat kaydığını gördüm direksiyona müdahele etmezsek kontrol gidiyor , Frenlerinden son derece memnunum
    2010-Nisan , Punto Evo 1.3 Multijet Dynamic

  18. #15
    EMRULLAH AKCA
    akca37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/06/2009
    Yaş
    43
    Mesajlar
    1.580
    Nereden
    Kastamonu
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    sonu 095
    Edilen teşekkür: 335

    Konu yüksek hızda savrulma olayı

    Alıntı EvoKoray Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ESP şart , artık standart olarak satılması lazım araçlarda , ESP paketi almadığıma pişmanım yüksek hızlarda virajlar tedirgin ediyor birdahaki aracım kesinlikle ESP li olucak

    Geçen kuru zeminde boş alanda denedim 50-60 kmh hızlarda bile arkanın 2 manevrayla çok rahat kaydığını gördüm direksiyona müdahele etmezsek kontrol gidiyor , Frenlerinden son derece memnunum
    Dostum ben bu aracımda ve önceki aracımda ESP yi çok test ettim özellikle de buzlu zeminde üzerindeki orjinal lastikleriyle çok tes yaptım trafiğe kapalı alanda, 50-70 km lerdeki hızlarda aniden sol şeride hemen durmadan tekrar sağ şeride geçiş hareketini direksiyonla yaptım ve aracın arkası kayıyormuş gibi olmasına rağmen siz hiç savrulmadan kendi şeridinizde yolunuza devam ediyorsunuz, bu araçlarımı ESP li seçme gerekçem ise ilk aracımdaki başıma gelen U dan da daha keskin bir virajda kamyonla burun buruna gelmem ve Allahımın kurtarması bana ESP li araç almaya iten tek etken...

    Benimde başıma geldi 110 km hızda soladoğru devam eden bir virajda ama hızım sabitken sağımda giden aracı geçiyordum , sağdaki araç önüme doğru kırınca hız sabitleyiciden çıkıp frene bastığım anda aracımın arkası onun tarafa savrulmaya başlar başlamaz esp girdi ve direksiyon müdahaleleriyle zor toparladım ama yanımdakinin babannesinin bile kulakları çınladı. oysa geçmeden önce kaç kez sellektör ve korna yapmama rağmen
    Özgürlüğün Yolunu Aç...

  19. #16
    ömer kabak
    Seat Leon stylance punt0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/11/2011
    Yaş
    41
    Mesajlar
    893
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 142

    Standart

    öncelikle gecmis olsun ucuz atlatmıssınız.. bundan önceki aracım ford focus ghia idi o aracla grandeyi kıyaslamayın bence segment olarak farklı bi kere.. yol tutumu focusta gayet iyi ama bizim araclarda biraja biraz hızlı girersen allahım sana geliyorum diye dua etmeye baslıyosun.. gecmis olsun tekrardan..

  20. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  21. #17
    KEREM Uçgunoğlu
    M@GIC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/04/2009
    Yaş
    39
    Mesajlar
    1.037
    Nereden
    Kocaeli
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 346

    Standart

    esp gerçketen çok gerekli. arkadaşımın leonu kullnamıştım full araçtı. hatta 2 gün araç bende kaldı. bin km üstünde yaptım. 80 le giderken anayolu 90 derecelik bi dönüş yaptım, yaparkende epey bi tırstım, kesin spin atarım dedim içimden ama esp devreye girdi ve yapığım saçmalığı benim adıma düzeltti. Kötü yanı ise ya mütiş bi şey diye bu sefer daha sert virajlara girdim. maşallah beni hiç üzmedi. Ama leonun yol tutuşu harikaydı bazı yerlerde esp ihtiyaç bile olmadan dönüyordu. Sırf devreye girmesi için uğraşıyorduk. ve direksiyonu mükemmeldi net cevaplar veriyordu.

    Melesef gp aldığımıda bu özellikleri bulamamıştım. hatta aracı aldığım günün akşamına aracın direksiyonunda boşluk vardiye servisin yolunu tutmuştum. 195/55/16 geçtim ki tutuşu iyileşsindiye bi ara yay düşünmüştüm ama konforu bitiriyor diye orjinalde kaldım. artısıyla eksisiyle aracımı seviyorum, fanatikçe yorumlar olabiliyor. herkesin görüşüne saygı duymak gerek.

  22. #18
    Ozan K
    OzzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Yaş
    36
    Mesajlar
    9.484
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Granit Gri
    Plaka
    35HK***
    Edilen teşekkür: 2813

    Standart

    bence puntonun yol tutuşu oldukça iyi tabiki sınıfına göre, yol tutuşta en önemli etkende lastik tabiiki lastikleriniz iyi değilse en iyi araçta olsa yapacak hiç birşey kalmaz.
    focus ise bir üst sınıf olmakla birlikte sınıfında en iyi yol tutuşuna sahip araçlardan biridir.
    Ne Mutlu Türküm Diyene!

  23. #19
    Can Yağcı
    Mazüt Powır :D Du Hast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/03/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2.489
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BA 9125
    Edilen teşekkür: 1028

    Standart

    GP nin yol tutuşu kötü diyen varsa ankarada bir kaç km'lik gezi yapalım bakalım nasılmış elbet bir focus kadar yol tutmaz zaten focus denen araç sınıfında yol tutuş konusunda referans gösterilen bir araçtır. ancak gp'nin yol tutuşu piyasadaki tırt c segmenti bir çok araç kadar iyidir.

  24. #20
    YUNUS KAYA
    ykaya1983 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/03/2010
    Yaş
    42
    Mesajlar
    2.971
    Nereden
    Gaziantep
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 720

    Standart

    Alıntı Du Hast Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    GP nin yol tutuşu kötü diyen varsa ankarada bir kaç km'lik gezi yapalım bakalım nasılmış elbet bir focus kadar yol tutmaz zaten focus denen araç sınıfında yol tutuş konusunda referans gösterilen bir araçtır. ancak gp'nin yol tutuşu piyasadaki tırt c segmenti bir çok araç kadar iyidir.
    +1
    Forumda yazılan bazı yazıları gördüğümde gerçekten inanamıyorum.Grande puntonun yol tutuşunu focusla leonla kıyaslayanlar gp nin amortisörlerinin yumuşak olduğu için virajlarda yattığını söyleyenlere kadar bir sürü cümleye rastlıyorum.Bazen benim kullandığım araç mı farklın yoksa diyorum.Çünkü gp nin süspansiyon sistemi o kadar sert ki virajlarda resmen dimdik gidiyor.Bu konuda gp sadece esp li olmadığı için aracın arkasını bıraktığı için eleştirilebilir yoksa virajlarda kesinlikle yatma olmuyor.Esp olsa zaten virajlarda savurma da olmayacağı için yol tutuşu sınıfına göre dört dörtlük olur.Birçok forum sitesinde gp lerin yol tutuşunun iyi olduğunu söyleyenlerin olduğunu görememe rağmen punto forum sitesinde bu tür eleştirileri anlamıyorum.
    Mesela en bariz bir örnek verecek olursam;Şu forumda vw ve opelle ilgili bir eleştiri içeren konu açsan forumun çoğunluğu eminim vw ve opelin almanların kaliteli otomobillerinden olduğunu böyle bir sorunun olamayacağı ya da böyle bir durumun normal olduğundan bahsederler.Ama tüm otomobil markalarını barındıran(şu an adını söylemeyim)Tanınmış bir forumda bu araçların da fıat renault ya da hyundaı den eksik olan yönlerini objektif olarak açıklayan çoğunluğu görüyorum.Hani bazen bizim forumda puntolarlailgili fanatiklik yapıldığı söyleniyor ya.Ben de tam tersini söylüyorum;bu forumda bazen alman araçları lehine bariz bir şekilde fanatiklik yapılıyor.

Sayfa 1/2 12 SonSon

Benzer Konular

  1. Start stopta yokuşda geri kayma
    SaFFeT tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 16
    Son Mesaj: 09/10/2012, 11:25
  2. Motor Periyodunda Kayma var Vuruntu var (Titreme periyodu değişiyor)
    celenlee tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 10/08/2012, 11:51
  3. Arkadan kayma eğilimi normal mi yoksa değil mi ?
    kubilai tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 32
    Son Mesaj: 24/10/2009, 16:29
  4. Fren
    serpunto tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 03/07/2009, 02:19
  5. AnkArA Da KUraKlık TehLikESi VE ÖnLEmlEr
    microab tarafından Haberler forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 16/05/2007, 12:59

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Ani fren ve kayma/kaza tehlikesi Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com