Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 21 to 33 of 33

Thread: Şikayetvarcom araç şikayet istatistiği

  1. #21
    Erdi YILMAZ
    Fiat Türkiye Forum
    FiatTR | PuntoTR
    GrandePuntoTR

    erdiyilmaz's Avatar
    Join Date
    16/12/2006
    Posts
    8,454
    Nereden
    Antalya
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 5938

    Default

    Quote Originally Posted by ykaya1983 View Post
    Erdi bey benim koyduğum linkte yorum yazanların yazılarını okusaydınız o şikayetlere nasıl cevap verildiğini görürdünüz.Telefonla aranmadan geri dönüş yapıldı yazılan arkadaş bile var.
    sikayetvar.com sitesindeki sikayetler konusunda Fiat maalesef duyarsiz. 254 adet sikayetten sadece 3 tanesine cevap var, onlar da kullanici kendisi sorunu hallediyor. Cozulmus sorunlar degil yani.

    Ornegin Garanti Bankasi sadece sikayetvar.com'daki sikayetlerle ilgilenmek uzere birim kurdu, personel calistiriyor. Bence buna benzer bir calisma yapabilirler. Cunku cogu kisi nereye sikayet edecegini bilmiyor, admin@grandepuntotr.com adresine bile kac tane sikayet e-postasi geliyor




    FiatTR | PuntoTR | GrandePuntoTR | PuntoEvoTR | BravoTR | LineaTR | 500TR
    Fiat Türkiye Forumları | 2006'dan Beri Sizlerleyiz | Reklam & İletişim: admin@grandepuntotr.com

  2. #22
    YUNUS KAYA
    ykaya1983's Avatar
    Join Date
    09/03/2010
    Age
    42
    Posts
    2,971
    Nereden
    Gaziantep
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 720

    Default

    Quote Originally Posted by erdiyilmaz View Post
    sikayetvar.com sitesindeki sikayetler konusunda Fiat maalesef duyarsiz. 254 adet sikayetten sadece 3 tanesine cevap var, onlar da kullanici kendisi sorunu hallediyor. Cozulmus sorunlar degil yani.

    Ornegin Garanti Bankasi sadece sikayetvar.com'daki sikayetlerle ilgilenmek uzere birim kurdu, personel calistiriyor. Bence buna benzer bir calisma yapabilirler. Cunku cogu kisi nereye sikayet edecegini bilmiyor, admin@grandepuntotr.com adresine bile kac tane sikayet e-postasi geliyor
    Bence şikayetvar.com sitesindeki şikayetlere verilen cevapların sayısı değil o şikayetlere gerçekten olması gerektiği gibi dönüş yapıldı mı,tüketicinin problemi halloldu mu?Esas önemli olan da bu zaten.Yoksa telefonla şikayet yazan kişiyi arayıp konu hakkında bilgi vererek oraya da dönüş yapıldı yazılmasının bir önemi yok.Bu yorumu konu başlığı altında sorun yaşamış kişilerin yazdıkları cevaba göre yapıyorum bende.Tabi fıatın da 254 şikayete sadece 3 cevap vermesinin de savunulacak tarafı yok.

  3. #23
    kıvanç çiftçi
    since1453's Avatar
    Join Date
    14/12/2011
    Age
    41
    Posts
    1,120
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 220

    Default

    Quote Originally Posted by takres View Post
    beni tanıyor musunuz da böyle konuşuyorsunuz?
    asla vw savunan biri değilimdir. hiç bir aracı körü körüne savunmam.
    sadece vw kullananların %90 ı şikayet yazarken fiat kullananların %10 u şikayet yazıyor olabilir. bunu göz önünde tutuyorum.
    Serhat bey güzel söylüyorsunda fiattaki şikayet oranı WW nun 3 katı olsa yazardın busefer bak bizim sorun nekadar fazla diyeee

    Öyle yada böyle fiatın şikayet oranı daha makul değerlerde

  4. #24
    Serhat Serhat
    İl Başkanı (Kırşehir) takres's Avatar
    Join Date
    13/10/2010
    Posts
    7,894
    Nereden
    Kırşehir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1804

    Default

    Quote Originally Posted by since1453 View Post
    Serhat bey güzel söylüyorsunda fiattaki şikayet oranı WW nun 3 katı olsa yazardın busefer bak bizim sorun nekadar fazla diyeee

    Öyle yada böyle fiatın şikayet oranı daha makul değerlerde

    valla sorun olup olmaması umrumda değil...önemli olan sorunlara nasıl çözümler uygulandığı...hem fiat hem vw üretim hatası olan sorunları kabul etmiyor...vw da dsg fiat da ise city...
    Keyif BMW'Dir...



  5. #25
    Serhat Karadağ
    srkaradag's Avatar
    Join Date
    31/05/2011
    Age
    45
    Posts
    523
    Nereden
    Aydın
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 120

    Default

    Renault 550 tane şikayetin hepsine cevap vermiş, fiat 250 şikayetin hiçbirini yanıtlamamış. İşte bunlar markaya olan güveni sarsıyor.Aracımdan memnunum ancak bir sonraki aracım fiat olmayacak o kesin.

  6. #26
    ümit başaran
    uzuncocuk's Avatar
    Join Date
    13/10/2010
    Age
    45
    Posts
    1,518
    Nereden
    Mardin
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 480

    Default

    Quote Originally Posted by takres View Post
    valla sorun olup olmaması umrumda değil...önemli olan sorunlara nasıl çözümler uygulandığı...hem fiat hem vw üretim hatası olan sorunları kabul etmiyor...vw da dsg fiat da ise city...
    kıralama srketınde calısan 1.4 tsı jetta musterının altıncı vıtesten 2 vıtese cekmesı sonucunda arızalandı...ancak vıtes kutusu garantıden degıstı,dsg ıcın kıvrananlar da mevcut.... cıty olayını cozen de var cozemeyende... gecenlerde bır arkadas fıatın arge sorumlusuna ne sormak ıstersınız dıye bır soru yoneltmıstı bende ne zaman ıstıfa edecek dıye sormustum... aynı seyı musterı ılıskılerının en tepesnde kım varsa o ve ekıbı ıcınde soyluyorum... hersey aracı aldıktan uc gun sonra , aractan memnunmusunuz demekle bıtmıyor... sıkayetlerı ucret karsılıgı foruma yonlendırsınler bak nasıl cevaplar cıkyor... cevherı farkında degıl fıat
    jetta1.2 tsı comfortlıne 2012

  7. #27
    Kaya Ünal
    kayya's Avatar
    Join Date
    26/04/2011
    Age
    45
    Posts
    257
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 77

    Default

    Araç satış sayıları ve şikayet miktarlarına ek olarak; bence bir de aracı alan müşteri kitlesi önemli. Genelleme yapmak gibi olmasın da, fiat (özellikle kuş serisinin) sahibi birçok insanın bırakın şikayetvar.com'a şikayet bildirmeyi; bilgisayar ve internet kullanımından haberdar olduğunu düşünmüyorum. Değerlendirmeye bu hususu da eklemek mantıklı bence...

  8. #28
    kıvanç çiftçi
    since1453's Avatar
    Join Date
    14/12/2011
    Age
    41
    Posts
    1,120
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 220

    Default

    Quote Originally Posted by kayya View Post
    Araç satış sayıları ve şikayet miktarlarına ek olarak; bence bir de aracı alan müşteri kitlesi önemli. Genelleme yapmak gibi olmasın da, fiat (özellikle kuş serisinin) sahibi birçok insanın bırakın şikayetvar.com'a şikayet bildirmeyi; bilgisayar ve internet kullanımından haberdar olduğunu düşünmüyorum. Değerlendirmeye bu hususu da eklemek mantıklı bence...
    Kuş serisi diyince anladığın (şahin doğansa belki o arçlarda da nerdeyse elektronik aksam yok arza yapmıyorlar ki )
    ama ;

    stilo-GP-evo-bravo serilerini unuttun galiba........

    Linealar şirket filo araçları kullananın büyük kısmı üniversite mezunu(pazarlamıcılar,mübessiller,mühendsiler vb.)

    artık sadece zevk için doblo florino alan insanlar var.....

    Yorumunuz KAMURAN tarzı ilginç bir yorum olmuş
    Last edited by since1453; 09/04/2012 at 09:26.

  9. #29
    Serhat Serhat
    İl Başkanı (Kırşehir) takres's Avatar
    Join Date
    13/10/2010
    Posts
    7,894
    Nereden
    Kırşehir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1804

    Default

    Quote Originally Posted by since1453 View Post
    Kuş serisi diyince anladığın (şahin doğansa belki o arçlarda da nerdeyse elektronik aksam yok arza yapmıyorlar ki )
    ama ;

    stilo-GP-evo-bravo serilerini unuttun galiba........

    Linealar şirket filo araçları kullananın büyük kısmı üniversite mezunu(pazarlamıcılar,mübessiller,mühendsiler vb.)

    artık sadece zevk için doblo florino alan insanlar var.....

    Yorumunuz KAMURAN tarzı ilginç bir yorum olmuş
    pazarlamacılar araç sorun çıkarsa, arıza yapsa şikayet vs yazmaz ki...
    arar kiralama firmasını yenisini ister...
    Keyif BMW'Dir...



  10. #30
    kıvanç çiftçi
    since1453's Avatar
    Join Date
    14/12/2011
    Age
    41
    Posts
    1,120
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 220

    Default

    Quote Originally Posted by takres View Post
    pazarlamacılar araç sorun çıkarsa, arıza yapsa şikayet vs yazmaz ki...
    arar kiralama firmasını yenisini ister...
    BAHSETTİĞİM şikayet yazıp yazmaması değil ki

    "enelleme yapmak gibi olmasın da, fiat (özellikle kuş serisinin) sahibi birçok insanın bırakın şikayetvar.com'a şikayet bildirmeyi; bilgisayar ve internet kullanımından haberdar olduğunu düşünmüyorum. Değerlendirmeye bu hususu da eklemek mantıklı bence..."

    yorumu

    Bu ülkede son model mercedes şn arkasına "KROYUM AMA PARA BENDE YAZANLARIDA GÖRDÜM"

  11. #31
    Arda BULUT
    ABNEW's Avatar
    Join Date
    01/02/2007
    Age
    48
    Posts
    12,708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Default

    Veriler tartışılabilir tabiki, genel olmayabilir, başka etkenler ihmal edilmiş olabilir, satış rakamları gözardı edilmiş olabilir ama bence gerçek şu ki Fiat kendi adıyla ürettiği modellerde (Punto, 500, Bravo, Panda...) her yönüyle çok önemli aşama kaydetti 2005 yılından bu yana...

  12. #32
    Erdi YILMAZ
    Fiat Türkiye Forum
    FiatTR | PuntoTR
    GrandePuntoTR

    erdiyilmaz's Avatar
    Join Date
    16/12/2006
    Posts
    8,454
    Nereden
    Antalya
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 5938

    Default

    satis rakamlarini iceren sikayet istatistigi surada mevcut:

    En Sorunlu Araç Markaları | PuntoTR Fiat Türkiye Kullanıcı Platformu




    FiatTR | PuntoTR | GrandePuntoTR | PuntoEvoTR | BravoTR | LineaTR | 500TR
    Fiat Türkiye Forumları | 2006'dan Beri Sizlerleyiz | Reklam & İletişim: admin@grandepuntotr.com

  13. The Following User Says Thank You to erdiyilmaz For This Useful Post:


  14. #33
    Arda BULUT
    ABNEW's Avatar
    Join Date
    01/02/2007
    Age
    48
    Posts
    12,708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Default

    Quote Originally Posted by erdiyilmaz View Post
    satis rakamlarini iceren sikayet istatistigi surada mevcut:

    En Sorunlu Araç Markaları | PuntoTR Fiat Türkiye Kullanıcı Platformu
    Erdi, bu istatistiğe göre Fiat sanılanın aksine gayet iyi durumda.Bu oranlarda bence son 6-7 yılın payı çok büyük.Tabi daha da iyi olabilir...

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

  1. City arızası istatistiği
    By usermm1 in forum Teknik Yardım.
    Replies: 60
    Last Post: 19/01/2016, 15:07
  2. Replies: 19
    Last Post: 10/06/2010, 10:57
  3. Dualogic arıza istatistiği
    By usermm1 in forum Teknik Yardım.
    Replies: 15
    Last Post: 11/05/2010, 22:27
  4. Şikayet!!!
    By sezginpunto in forum Genel.
    Replies: 24
    Last Post: 20/04/2008, 19:18
  5. opeti şikayet
    By KAANİTO in forum Genel.
    Replies: 5
    Last Post: 06/08/2007, 15:39

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com