20 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: s&s opsiyonel oldu

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    kıvanç çiftçi
    since1453 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/12/2011
    Yaş
    40
    Mesajlar
    1.120
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 220

    Standart

    Alıntı M@GIC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    s&s çokta gerekli bi sistem değil. ekstradan para ödüyerek alanıcak bi donanım değil. hatta çokda sağlıklı çalıştığı söylenemez.
    hız sabitleyici ve esp gibi donanımlar full versiyonlarda standart gelmesi gerek.
    kerem bey anladiğim kadarıyla düz vites kullanıyorsunuz dualogic kullansanız kıymetini bilirdiniz sistemin.aşiri yoğun durkalk trafikte bende kapiyorum ama kırmızı ışıklarda çok kullanişli özellikle istanbul sahil yolu

  2. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  3. #2
    KEREM Uçgunoğlu
    M@GIC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/04/2009
    Yaş
    39
    Mesajlar
    1.037
    Nereden
    Kocaeli
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 346

    Standart

    Alıntı since1453 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kerem bey anladiğim kadarıyla düz vites kullanıyorsunuz dualogic kullansanız kıymetini bilirdiniz sistemin.aşiri yoğun durkalk trafikte bende kapiyorum ama kırmızı ışıklarda çok kullanişli özellikle istanbul sahil yolu
    bu sistemin iki eksik noktası var diye düşünüyorum;

    1-Sürekli sıkışık trafikte kullanında sistem verimli olmuyor örneğin akşam köprü trafiği gibi;sürekli dur kalk yapılıyor, ortlama 2 sn de bir devreye girip çıkması gerek. bu da arızaya sebep oluyor. zaten kullanım klavuzunda bu gibi durumlarda ss kapatınız diyor.

    Evo yeni çıktığında bu ss ilk satılanı ve test aracını serviste ss bozuldu diye görünce hmm dedim bu sistemin daha gelişmesi için 5 seneye ihtiyacı var dedim. şimdi teknik açıdan ne revizyona gidildi bilemiyorum servis bakım kayıtlarını incelemek gerek.

    Sahil yolunu bende kullanıyor. dediğiniz gibi orada çok fazla ışık var. bu gibi yerlede avantaj sağlayabilir ama buradada yatırım maliyet hesabı devreye giriyor.

    2- Başlangıçta 1000 TL vererek aldığım bu sistem sınırlı bir alanda kullanım sağlıyor ve tasarruf yaptırıyor. Işık kullanımında ortalam beklme süresi 90 sn gibi süre 90 sn de bir harekte geçmek gerek. 90 sn fazla bekleniyorsa trafik durmuştur. artık kontak kapatılabilir. ben ise genelde 3-5 dk sonra stop etmek için uygun buluyorum.

    aracım dizel ve 1 saatte yaklaşık 1,65 - 1,8 lt mazot harıcıyor yani 5-6 TL gibi rakam. SS kullanarak acaba kaç dk kazanç sağlamış olurm. yıl içinde günlük ortalama 10 dk yani 1TL . başlangıçta verdiğim 1000 TL amorti etmem için 2-3 yıl gibi bi süre beklemem gerek. bu da benim hesabına göre pek avantaj sağlamıyor.Teknik sorunları ve bakım maliyetlerini hesaba katmıyorum bile

    Arkadaşlar biraz uzun oldu ama okurken yorulabilirsiniz. Bana katılanlar olur ya da olmaz,ben olaya kendi bakış açımdan yaklaştım.
    Araba işi zevk ve keyif meselesi. Kimi kırmızı sever kim siyah, kim düz sever kimi otomatik,kimi dizel sever kimi benzinli böyle uzar gider.

  4. #3
    kıvanç çiftçi
    since1453 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/12/2011
    Yaş
    40
    Mesajlar
    1.120
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 220

    Standart

    Alıntı M@GIC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu sistemin iki eksik noktası var diye düşünüyorum;

    1-Sürekli sıkışık trafikte kullanında sistem verimli olmuyor örneğin akşam köprü trafiği gibi;sürekli dur kalk yapılıyor, ortlama 2 sn de bir devreye girip çıkması gerek. bu da arızaya sebep oluyor. zaten kullanım klavuzunda bu gibi durumlarda ss kapatınız diyor.

    Evo yeni çıktığında bu ss ilk satılanı ve test aracını serviste ss bozuldu diye görünce hmm dedim bu sistemin daha gelişmesi için 5 seneye ihtiyacı var dedim. şimdi teknik açıdan ne revizyona gidildi bilemiyorum servis bakım kayıtlarını incelemek gerek.

    Sahil yolunu bende kullanıyor. dediğiniz gibi orada çok fazla ışık var. bu gibi yerlede avantaj sağlayabilir ama buradada yatırım maliyet hesabı devreye giriyor.

    2- Başlangıçta 1000 TL vererek aldığım bu sistem sınırlı bir alanda kullanım sağlıyor ve tasarruf yaptırıyor. Işık kullanımında ortalam beklme süresi 90 sn gibi süre 90 sn de bir harekte geçmek gerek. 90 sn fazla bekleniyorsa trafik durmuştur. artık kontak kapatılabilir. ben ise genelde 3-5 dk sonra stop etmek için uygun buluyorum.

    aracım dizel ve 1 saatte yaklaşık 1,65 - 1,8 lt mazot harıcıyor yani 5-6 TL gibi rakam. SS kullanarak acaba kaç dk kazanç sağlamış olurm. yıl içinde günlük ortalama 10 dk yani 1TL . başlangıçta verdiğim 1000 TL amorti etmem için 2-3 yıl gibi bi süre beklemem gerek. bu da benim hesabına göre pek avantaj sağlamıyor.Teknik sorunları ve bakım maliyetlerini hesaba katmıyorum bile

    Arkadaşlar biraz uzun oldu ama okurken yorulabilirsiniz. Bana katılanlar olur ya da olmaz,ben olaya kendi bakış açımdan yaklaştım.
    Araba işi zevk ve keyif meselesi. Kimi kırmızı sever kim siyah, kim düz sever kimi otomatik,kimi dizel sever kimi benzinli böyle uzar gider.
    kerem bey ben dualogic için yorum yapıyorum.dualogiclerde standart opsiyon olsa ve 100 tl fark olsa bende tercih etmezdim.
    dualogiclerde yakıt tasarufundan ziyade ısınmayı önlüyor asıl önemli nokta bu.eco drive da S&S in sağladiği tasarufu gösteriyor. 120 km yolda yaklaşik 2 tl tasaruf sağlamiş.fakat 120 km nin 90 kmsini e5te kullandım

Benzer Konular

  1. Ben de yayladım çok iyi oldu çokta güzelde oldu
    emrgnc tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 45
    Son Mesaj: 26/11/2011, 18:27
  2. Kaç Yıl Oldu.... ****
    ozdem tarafından Geyik forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 13/03/2011, 12:29
  3. 2007'de Hillholder Standart mıydı Opsiyonel mi ?
    tusuka tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 16/10/2009, 16:49
  4. Opsiyonel özellikler (Eveeet. Yine ben, Yine bir soru?)
    atabeyli tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 20/09/2009, 22:48
  5. Acele oldu
    efekayhan tarafından İstanbul forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 14
    Son Mesaj: 23/03/2008, 23:12

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


s&s opsiyonel oldu Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com