Erman, GP ye de kötü deme ama :) Hele bir de t-jet sport ise Türkiyeye gelmiş -belki de gelecek- en iyi model ;) :)
Printable View
Doğru düzgün lpg takılamayan bir motor benim için yılın motoru değildir.çift turbolu karmaşık bir motorun 10 yıl sonraki arızalandığı durumlarda kullanıcılarına neler yaşatacak acaba bilmiyorum.Bu benzin zamları ile doğru düzgün lpg takılamayan tsı motorlar 5-10 yıl sonra ne olacak acaba onu merak ediyorum.Yine de haksızlık etmeyim de Vw nin tsı dışında hiçbir motoru fıatın motorundan üstün değil bana göre.
Vw 1.6 105 hp -TDI - 240 NM TORK
Fıat 1.6 105 hp multijet-290 NM TORK
Bu bile bişeyler anlatıyor insana.
Bugün evomu aldım gene bi kusur buldum dünya para verip 0 aldık deli oldum Allah belasını versin Fiatın hala geliştirilmişmi diye laf dönuyor bi ay kullanıp pert edicem arabayı kaskodan parayı alıp gidip 2.el başka araba alıcam fiata verdiğim tüm paralar haram olsun:realmad:
Yunus, zaten dizelde Fiat dünyanın en tecrübeli üreticilerinden.Turbo dizel dünyasına kazandırdığı bir çok yenilik var.1000cc-1600cc arasındaki en iyi motorlar 1.3mjtd, 1.6 Hdi-Tdci ve 1.6 mjtd.VW de verimsiz pompa-memeden vazgeçip common-raile döndü.Yeni dizel üniteleri fena değil.Tabi tork ve bg olarak rakiplerinin biraz gerisinde.Renault nun da yeni 1.6 dci 130bg i çok iddaalı.Bunun bir de 1.6 dci 160bg i çıkacak sanırım yakında :)
resimlerde bir adet tren var modeli mt 5700 markası fıat.
bir adet iş makınası var markası hıtacı motoru fiat.
bir adet motor var (eskihisar-topçular arabalı vapurun)marksı fıat.
daha bir çok yüksek tork ve ivmelere sahip ulşım araçlarına motor yapmış bir firma. opeli tatası vs vs motor almışsa bana göre geliştirmemiş kendini aşmış bir firmadır.
İMZAMDAKİ RESİMDEDE BİR PANDA VAR 2004 YILINDA 56 KİŞİLİK JURİDEN 53 KİŞİDEN TAM NOT ALMIŞ CAR OF THE YEAR 2004 ÖDÜLÜ VAR:D
VAR DA VAR....
1.2 tdı bluemotıon sanırım 41000 e alınabılıyor... ve sanırım 1.3 mulltıjet dynamıc ıle fıyatları aynı...aralarında bırbırlerıne ustunluksaglasyan yonlerı var... polo da sogutmalı torpıdo lastık basınc uyarısı gıbı mesela... otomatıgı kıyaslamamız dogru olmaz... vw da otomatık ıcın fıyatlar ucuyor... secım kullanıcıya kalmıs 45 500 e 1.3 95 bg otomatık evo alınabılırken 47000 e 1.4 180 ps dsg sanzımanlı gtı polo alınabılıyor ... fıat yada dıgerlerının bırbırınden asagı kalır yanı yok bu segmentte onceden de cok bahsettıgım gıbı fıyat opsıyon yararlılık yonunde en ıyı arac 1.3 95 ps otomatık mıtsubıshı colttur.32000 tl ye alınabılıyor ve gercekten cok dolu....
medıa tuşuna basınca aux yazısı gelmıyor no souce diyor araçta yazılım eksik yazılım atın diyorum atmıyolar. Vites otomatik sorunlu şuanda sürdüm araba giderken dat dat ötüyo 1 e geçmiyo anlamadım gitti deliricem ya lanet olsun pert olur inşallah fiatı kınıyorum şikayette edeceğim bunedir böyle ya
sayfalarca yorum var hepsinden tek bi sonuç cıkıyo isim ve marka değeri..
biz istiyoruz ki istediqimiz fiyat istediqimiz donanım olsun oda kolaydı zaten. tek bi sonuc var ortada. yüzlerce forum var girip bakın bizim kadar aracını severek fotograflarını ceken camına kus pislediqinde araçtan inip yolun ortasında elinde bezle dolasan bi topluluk var mı? araçlarımız güzel fiyatına göre üst donanıma sahip göze hitap ediyor daha ne istiyoruz ki. resmen bindiqimiz dalı kesmek istiyoruz...
Saygılar..
[QUOTE=uzuncocuk;618903]1.2 tdı bluemotıon sanırım 41000 e alınabılıyor... ve sanırım 1.3 mulltıjet dynamıc ıle fıyatları aynı...aralarında bırbırlerıne ustunluksaglasyan yonlerı var... polo da sogutmalı torpıdo lastık basınc uyarısı gıbı mesela... otomatıgı kıyaslamamız dogru olmaz... vw da otomatık ıcın fıyatlar ucuyor... secım kullanıcıya kalmıs 45 500 e 1.3 95 bg otomatık evo alınabılırken 47000 e 1.4 180 ps dsg sanzımanlı gtı polo alınabılıyor ... fıat yada dıgerlerının bırbırınden asagı kalır yanı yok bu segmentte onceden de cok bahsettıgım gıbı fıyat opsıyon yararlılık yonunde en ıyı arac 1.3 95 ps otomatık mıtsubıshı colttur.32000 tl ye alınabılıyor ve gercekten cok dolu....[/QUOTeşimden dolayı düz değil otomatik almak zorundaydım sonuçta emsal özellikte 2 otomatiği kıyasladim.dikkat ettiyseniz polonun orta konforlu comfprt paketi ile dymc evo yu değil my life ı kıyasladim.. ..emin ol 8bin tl fiyat farkına rağmen evo mylife çok daha dolu.....2.si kasası benziyor diye golfle poloyu bir tutma çok kalas kullanımı can sıkıcı bir araç pola 2010 modelini kullandım odun gibi araç
ümit bey birde colt u almak üzereydim ama emin olun 2.eli enaz bravolar kadar ölü...evoların ve gplerin 2.eli tartışmaya bile gerek yok.colt un tek özel yanı sorunzu yarı otomatik şanzımanı ama coltun kendi dorumlarına firersen iç donanımın çok kalitesiz plastikten yapıldığından şikayetçi...bence colt aynı bravo gibi 2.el alınacak bir araba
önce yol tutuşu becersinler...
Colt nedir ya araba mi..
Araca Colt diye isim koydun mu, mermi gibi arac yapmalisin kanimca :)
Bir de su vw golf, polo neyse ikinci eline bir bakar misiniz kac tane pert olmayan arac var :D
Sent my GT-I9100
ben genel olarak söyledim. colt muhabbeti için söylemedim. evo'yu da uzun süre kullanma fırsatım olmadı ama, punto motoru tasarımı güzel ama yol tutuşu berbat olan bir araç bence. ve maalesef buradaki bir çok arkadaşın arabayı çok abarttığını falan düşünüyorum.
çok ilginç geldi yo tutuşunu beğenmemeniz 140-150 beygirlik golf sahibi ilkokuldan beri araba kullanan bir araba hastası bile test sürüşşünde yol tutuşu çok iyi diyor...siz beğenmiyorsunuuzzzz.....
evoların bütün test sürüşleriyle ilgili makaleleri okudum hepsi yol tutuşu donanım tasarım süper fire motor yetersiz diyor..siz yol tutuşunada kötü diyorsunuzzz
??????????????????????????
Yiğit, Punto yol tutuş konusunda sınıfının en iyilerinden.Kalite, tasarım, performans, konfor..Bunlar eleştirilebilir tabi zaten göreceli kavramlardır.Ancak b segmenti araçlar içinde yol tutuş olarak Punto çok üstlerde bu kesin,
Bence aracını servise göstermelisin yol tutuşu etkileyen bir sıkıntı olabilir..
asr ve esp si olan bir araçta yol tutuşunun zayıf oloması pek mantıklı değil
yapmayın arkadaşlar, neyin ne olduğunu gayet iyi biliyorum. Golf'le kıyaslamak 100yılın hatası olur. Stock bir punto zaten yerden fazlaca yüksek. Sadece kendi aracımda bulunmadım bu tespitte. Aracın içinde önde oturan biri dizini sallasa araba sağa sola oynuyor. Ben arabayı kötülemek amacında da değilim, yanlış anlaşılmasın. Aracımı çok seviyorum ama fazla abartıldığını düşünüyorum. Amortisörler tasarım olarak sportif bir araca yakışmayacak derecede yumuşak. Virajda yatıyor bu araç. Biraz fazla zorlasanız çok döner(oversteering) yapıyor. Yay karakteristiği bence bir felaket, zıplayarak gidiyorsunuz. Progresif olması gerekirken karakteristik sanki degresif. Sönümlemesi iyi değil. Ağırlık merkezi yerden çok yukarıda. Zaten yoltutuşun probleminin temel kaynağı bu.
yol tutuş kötü mü ?? yiğit gel benim aracı al basmaneden ankara asfaltına cıkan viraja istedigin süratle gir sonra bana yol tutuş kötü de diyebilirsen..
arkadaşım spor arac demedim, spor görünüşlü araç dedim. bizim araç tabiki b segmentinde. biraz daha sert bir süspansiyon sistemi kullanılabilirdi. Bu kadar yumuşak olması, konfor getiriyor mu? Tabiki hayır.
Hangi esp'den bahsediyorsunuz? Standart bir özellik mi sizce?
walla arkadaşim sen galibe bmw audi den fln aşşaği araba hiç kullanmamişsin yada bu forumdaki evo ve gp sahiplari başka araç kullanıyorda adını farklı biliyorlar......
getz kullandım araba değil,fiesta 2011 kullandım süspansiyon nekadar sert orda daha iyi anlarsın ,polo 2010 kullandım araba değil kalas,ama haklsın a4 kullandıktan sonra banada b segment at aarabsı gibi geliyorrr
birde ya okdar otomobil dergisi performans testleri yaptı araç en iyi puan dizayn ve süspansiyondan alıyoorrr siz ilksiniz bu konuda
iyi kötü görecelidir....
audi a3 kendi sınıfında süper denebilecek bir araçtır a4 yanında şahin doğan tadında
a4 hepimizin haaylidir a8 yanında lada samara
porshe performans arabası ferrari yanında ?
sizin beklentiniz öenmli olan 35bin tl lik araçta prshe performansımı a4 konforumu
ferrari yol tutuşumu
mevzu cok goreceli ve bu yuzden cok su gotürür. Bu tip kıyaslamalar kendi sekmentinde olmalı bence puntonun yol tutusu begenilmiyorsa ust sınıf bi arabayla kıyas edilmiştir. Birine gore yol tutuşu kotu olabilir. ama bu aynı zaman da b segmentindeki cogu arabanın yol tutusu kotu anlamına gelir. Yani şoyle demek istiyorum GP'nin yol tutusunu ben begenirdim ve her zaman sınıfındaki en iyi araba derim ama bravo'Yla karsılastırmaya kalkarsam yol tutusu ona gore kotu bilmem anlatabildim mi..
Arkadaş hala a4 a3 konuşuyorsunuz ya... Ne diyeyim size bilmiyorum. Tamam sizin arabanız süper, benimki sorunlu...
Sizin bildiğinizi iddia ettiğiniz şeyler üzerinde haftanın 5 gününden 45 saat çalışıyorum ben.
Dediklerimin özünü anlamıyorsunuz. Tekrar tek tek yazıyorum.
Bu araç (3ayrı arkadaşımda var- ki biri ben gibi bu iş üzerinde çalışıyor) hepsinin aracını kullandım. Bu araç virajda yatıyor. Biraz daha zorlasanız viraj izini kaybediyor. Bunu symbol de yapıyor. Clio hb bu kadar yapmıyor. Fiesta yapmıyor. Polo yapmıyor. Hangi segment? B.
Bu aracın bunu yapmasının sebebi yumuşak amortisörü. Sönüm katsayısı yetersiz. Yayların karakteristiği yüzünden de kaynaklanıyor. Eee yumuşak diyorum, yumuşaksa konforlu olması lazım. O var mı? Yok. Araba zıplaya zıplaya gidiyor. Forumda okumuyor musunuz, herkes yazıyor bunu.
bende diyorrum ki b segmentinin kralı fiesta nın tutuşu evodan kötü 2 sinide kullandım polo 2010 kullandım arab değil i 20 mi daha iyi evo ya göre eğer c segmenti değil de b segmenti tercih ettiysek evonun amrtisoru iyi derim çünkü kendi segment,nde standrt üstü ama üst segmentle kıyaslamak yanlış
polo araba değil diyorsanız konuşmayı uzatmanın hiç anlamı kalmadı zaten :D
hala üst segment diyorsunuz. Ben size teknik detaya girmeden anlatmak istiyorum olmuyor.
anlatıp anlatmamak sizin elinizde olan birşey.ama bir gerçek var forumdaki binlerce kullanıcı yol tutuşu iyi diyor.araç yol tutuşu ile ilgili hep olumlu yaklaşiyor sayın tomi montana bilimsel bir yaklaşim sergliyip beğenmiyorr......
dikkat polonun 2011-2012 modelleri ansıldır bilmem ama ben sevmedim 2010 modelini
inatla üst segment dememdeki amaç aracın kendi segmentine göre kıyaslanması gerektiğindendir