Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkür ederim anladığım kadarıyla herkes her araç için kotu birşeyler soyleyebiliyor iyi şeylerde soyleyebiliyor. Bunun insanların kotuniyetli yada bu o araçların kotu olduğundan değil bence,benim çıkarabildiğim kadarıyla üretilen aynı model her araç aynı olmuyor kullanım şartlarıda aynı değil ve boyle oluncada herkesin edindiği tecrübeler farklı oluyor.
Birazda şans işi galiba iyi bir araca denk gelmek.
Yardımlarınız için teşekkürler.
Otomatik bravo kullananlar tecrübelerini paylaşırsa sevinirim rampalarda nasıl davranıyor vites geçişleri hızlımı manuele göre yakıt tüketimi nasıl ?
120hp dualogic m-jet sahibi üye olarak bravoyu kesinlikle tavsiye ederim, ben de çok araştırıp almıştım aracımı.. yalnız ortada bir paradoks var bence, ikinci elde tabiki bravo golften daha fazla değer kaybettiren bi araç.. ma sorun şu ki arkadaş zaten 2. el alacak aracı?? ben de 2011 almıştım ama 2. el aldım, sıfırına göre 5binlira daha ucuz almıştım, yani şimdi 2.eli şişirilmiş bir golf mu alsın yoksa 2. elde zaten değer kaybetmiş, hak ettiği değerin altında satılan bravo mu?? en az 10bin tl ucuza alırsınız aynı özelliklerdeki bravoyu.. ki artı torku şekili iç dizaynı.. zaten 2. el aldığında satması gerekirse max 2bintl zararla satılabilir.. özellik olarak da bravoyu aldığı fiyata bırakın golfü polo bile alamaz!! isterseniz bakın full dizel poloya 48bin isteyen adamlar var ilanlarda.. dualogic rampada biraz sıkıntılı özellikle ekonomik modda.. rampa derken dik rampalardan bahsediyorum.. sıkıntıyı çözmek için vitesi manuele alıp yokuşu çıkmanız yeterli ben öyle yapıyorum.. ya da dip gaz gidersiniz yine sorunu çözmüş olursunuz.. onun dışında vites de gayet başarılı.. tamam çift kavramalar kadar sarsıntısız değil ama kötü de değil kesinlikle.. ben kesinlikle aracımdan memnunum.. özellikle sport style skydome ve buz beyaz kesinlikle tavsiye edilir.. golften kesinlikle çok daha fazla dikkat çekeceğinize de emin olabilirsiniz.. bu da kalitenin fotosu![]()
Maşallah aracınız çok güzel duruyor..Ben de Beyaz arayışında idim ama Lav Kırmızısı SportStyle nasip oldu..
Kazasız belasız sürüşler..
Ayrıca Türkiyeye çivi çakmamış VW ne kadar sömürüyor güzel ülkemi..Fiat,Renault,Toyota,Ford,Honda,Hyundai hatta Mercedes işte bu yüzden bana daha sempatik geliyor VW yanında![]()
sonradan farkettim aracı aldığınızı, hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.. isteyen herkese nasip olur inşallah..
Yeni aracım 1.6 Multijet 105 M-Jet Sport Style,17 inch lastikler..Eskisi(gerçi hala benim) 1.3 multijet 75 bg .
Kullanımım aynı ama arada yaklaşık %20-25 artış var..(kasa , motor , lastik..doğaldır bence)
Gerçekten çok hoş araç kazasız belasız inşallah,
daha önce pek otomatik kullanmadım bi kere arkadaşta chevrolet cruze vardı otomatik onu kullandım böyle bi rezillik olamaz, manuel modda bile vites yıllar sonra geçiş yapıyordu birazda o yüzden çekincem.
Herhangibir şikayetiniz varmı araçtan bikaç yerde debrijaj pedalında ses sorunu olduğunu okudum sizde oldumu olduysa çözüldümü nasıl çözdünüz?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
yanlış mı anladım acaba aracım dualogic vites debriyaj pedalı yok ki? vites geçişleri bence gayet başarılı, ekonomik modda biraz cansız kalıyor o kadar.. şimdilik tek sorunum ''o kadar paraya fiat mı alınır'' diyen insanlar.. ki arabayı görüp içine bindikten sonra hepsinin yorumu ''bu aracı niye kimse bilmiyor astradan civicten falan daha güzelmiş'' vb söylemlere dönüyor..
Eskiden vw ye kızardım bu ne kazık rakamlar,kendini beğenmişlik kullananların havası filan diye şimdi haklı buluyorum.punto evo dynamic 95 lik 42bin,polo 1.6 90 lık comfortline(ikiside dizel ve 2012 model) 40700 tl.fiat gerçekten kendini fasülye gibi nimetten saymaya başlamış.adamların her modeli kalite kokarken fiyat sadece bravo ve punto evo üstünde duruyor.bi linea ile jettayı bir tutamayız heralde.ben gp mi aldıktan 1 ay sonra satılığa çıkardım.çünkü ses gelmeyen yeri yok iç plastik aksamın yoruma ihtiyacı yok.babam sağolsun yıllardır sıfır km fiata binerdik ama oda artık corollaya geçti dayanıklılık ve kalitenin farkına vardı.arkadaşımın 2004 polosuna bindiğimde izolasyon,oturaklılık,kalite hissi,kapısının tokluğu bile farklı hissettiriyor.2005 model 1.3 premio 75bin kmde dobloyla 99 model 200bin de borayı kafa kafaya takas yaptı bi akrabamız arabaya bindiğimi anladım oldu ilk yorumu.vw eskimiyo araç ta tıkırtının t si yok.arkadaşlar kimse kendini kandırmasın fiat la vw ni bir tutmasın.cebimde 40 binim olsa fiat bayisinin önünden geçmem.vw değerini koruyor.2000-1 golf ler hala 18 20 bine giderken bravalar 10 -12 binlerde.hesaplı ikinci el bulunursa fiat multijet mantıklı ama sıfır hata olur bence.
Sevgilini Alıp Cafeye Gitmek Yerine E 30 u`nu Alıp Sanayiye Gidiyorsan
•Kalabalık Caddelerde Sarmaş Dolaş Yürümek Yerine O Caddelerde Piyasayı Tercih Ediyorsan
•Sıcak Yaz Akşamlarında Mekan Mekan ...Eğlenmek Yerine Shell`e gidiyorsan
•Duymak İstedğin Seni Seviyorum`u Duymak Yerine Redline`a Girmiş Egsoz Sesini Duyuyorsan
•Kendini Kötü,Yalnız Hissettiğinde E30 un İçine Oturup Dertleşiyosan ve Rahatlıyorsan;
SEN GERÇEK BMW CİSİN DEMEKTİR.
kısmen katılıyorum, yalnız eski polo falan zaten yenilerden daha kaliteli ve oturaklı? yani otomobil dergileri de öyle diyo, eski jettaların da maliyeti düşürüldü şimdi? Sizin yaptığınız da doğru değil.. sizinki de marka merakı.. araştırıp almak lazım.. VW birçok modelde eski kalitesini düşürdü.. doblo ile bora karşılaştırması falan da ilginç..sizin mantığınıza göre jetta ile bravo kıyaslanamaz.. bi bakın bakalım otomobil dergilerine.. şu konuda haklısınız ama, fiat biraz abarttı rakamları.. puntonun poloya bravonun golfe en büyük avantajları aynı fiyata alınan ekstra donanımlarıydı şimdi fark kapandı gibi.. yani bravonun en full modelini aldığım paraya golfun comfortline düz vites benzinli alabiliyordum aracı aldığım zaman.. ama nereden baksan hala 5 10bin fark var iki araç arasında.. golf bravodan 10bin tl pahalı olacak bir otomobil değil bence.. ayrıca yeni polonun da kapılarına falan dikkat ettiyseniz evodan çok daha kaliteli olduğunu söylemek pek doğru olmaz..
yeni doblo ile cady nin test verilerine göre doblo daha çok puan alıyor dünyada ufak araçb a segmenti ve mini kargolarda fiat ın üstüne yok bence 2004 panda ödül aldı 2008 fiat500 ödül aldı firino ve dobl her yıl ödül alıyor
panda 1.2 dnaymic
grande punto 1.3 active
fiorino 1.3 emotion
bravo 1.6 dnaymic
fiyat kalite dengesine bakacak olursak...kesinlikle bravo...derim
alırken şu kadar ucuz satarken bu kadar değer kaybediyor vs.vs. bunları bence tartışmanın gereği bile yok...
eskidenmiş ...araç al prim yapsın...
buradaki kriterler ne olabilir...?? inanın liste o kadar uzar gider ki...
herkesin düşüncesi yaklaşımı farklı olacaktır nitekim farklı olduğunu görüyoruzda...
o halde geriye ne kalıyor...tercih meselesi..zevk meselesi...
birinde logo...VW ...kaliteli bir alman arabası...diğer FIAT...basit bir italyan arabası..genelde bu düşünceler hakim...
bence fiat'ın tek sorunu...hiç bir zaman vw gibi ağır abi olamadı...ancak yeni araçları yabana atılacak cinsten değil...sadece isminin sunamadığı ağırlıktan yada kaliteden yada markadan kaybediyor...
10 yıllık bir araç alacam deseniz...vw tek geçerim...
sıfır araç...yada 2-3 yaşında bir araç alacam derseniz... emin olun...bravo...kesinlikle alınacak bir araç...
hatırlıyorumda...3 sene önce 7 yaşında passat aldığımda passat mı aldın...senin passatın mı var diyorlardı...
...sözün özü.....al bir bravo 120hp...keyfine bak
şu an türkiyede vw,reno,opel,toyota,honda ve ford çılgınlığı var.pazar payı onların elinde.örnek opel corsa kaputun altında fıatın makinesi yatıyo.çoğu insana dediğim zaman kızıyolar bana.ama hava filtresinin altına baktıkları zaman fpt yazısını bile opel şirketi olarak düşünüyolar.fıat kuş serisi değil bence standart kompak otomobiller üretiyo amaçına göre uygun arabalr buyrun dünya devinden bir söyleyişi.
FIAT, Ödüllü Araçlarıyla NTV'de | Medos Otomotiv
panda 1.2 dnaymic
grande punto 1.3 active
fiorino 1.3 emotion
bravo 1.6 dnaymic
arkadaşım al bravo 120hp dizel kafan rahat olsun..bende tek kapı punto vardı mümkün değil satamazsın dediler aylarca sürünürsün dediler,mayısın 15inde ilan verdim internete 10 gün sonra net istediğim fiyata sattım..bir hafta sonra bravo emo.105hp aldım ve çok memnunum.golf daha mı iyidir bilmem,bildiğim tek şey bravonun bana sunduğu donanım ve komforun golfde çok daha tuzlu olacağıdır..ben arabyı alırken 3-4 sene binerim diye aldım ve o yüzden rahat satarmıyım yok piyasası nasıl diye düşünmedim..galerici değilim ki banane şu anki piyasasından para verdim ve keyfini sürüyorum.Allah ömür verirse 4sene sonra düşünürüm piyasasını..
Evet bir marka merakım var ama o marka vw değil bmw dir.ayrıca yazımda jetta ile bravoyu değil lineayı kıyasladım.evet belli bi miktar kalite düşmüş olabilir ama bu kalite bmw dahil tüm markalarda maliyet düşürme amacıyla yapılıyor.ve vw nin kalitesi de heniz fiat a inmedi.izmir birmotta arkadaşımın arkadaşı çalışıyor.1 personel dahi fiat kullanmıyo hepsi vw,opel,ford,honda gibi markaları tercih ediyorlar dedi.üstelik sıfırda indirimli rakamlara sahip olma imkanları varken.neden çünkü fiatın artık palio albea linea gibi modelleri bravo seviyesine getirmesi lazım.bu modeller markanın imajını bozuyor.sadece bravo ve punto evoyla olmuyor malesef.
Sevgilini Alıp Cafeye Gitmek Yerine E 30 u`nu Alıp Sanayiye Gidiyorsan
•Kalabalık Caddelerde Sarmaş Dolaş Yürümek Yerine O Caddelerde Piyasayı Tercih Ediyorsan
•Sıcak Yaz Akşamlarında Mekan Mekan ...Eğlenmek Yerine Shell`e gidiyorsan
•Duymak İstedğin Seni Seviyorum`u Duymak Yerine Redline`a Girmiş Egsoz Sesini Duyuyorsan
•Kendini Kötü,Yalnız Hissettiğinde E30 un İçine Oturup Dertleşiyosan ve Rahatlıyorsan;
SEN GERÇEK BMW CİSİN DEMEKTİR.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri