Sayfa 1/3 123 SonSon
42 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Evo Punto dualogic

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    AHMET VEIFK BULUTOĞULARI
    vr201 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/04/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    2
    Nereden
    Edirne
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 0

    Konu Evo Punto dualogic

    arkadaşlar merhaba,dualogic punto almak istiyorum değerli yorumlarınızı almak ve punto sahibi olduktan sonra fikirlerimi paylaşmak adına foruma uye oldum
    dualogic kullanan arkadaşlar şanzuman hakkında yorum yapabilir mi?dualogic vites geçişleri nasıldır,1.4 benzinli 77hp için özellikle.performansı,yakıtı.herkese teşekkürler.

  2. #2
    Serhat Serhat
    İl Başkanı (Kırşehir) takres - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/10/2010
    Mesajlar
    7.894
    Nereden
    Kırşehir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1804

    Standart

    hoşgeldiniz..kullanan arkadaşlar yardımcı olacaktır...
    Keyif BMW'Dir...



  3. #3
    mustafa özbey
    reddragon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/04/2007
    Mesajlar
    752
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 166

    Standart

    Fiyatına göre çok güzel bir araç ben memnunum. Vites geçişleri fazla hissedilmiyor. Bazen mantık hatası yapabiliyor. Motor gücü yetersiz daha çok şehir içi aracı. Sollamalarda filan manuele alman gerekebilir bazen...
    Ekonomik gücün yerindeyse daha güçlü motorlu bir araç almanı öneririm. Ayrıca normal otomatik vites ya da DSG vs tip şanzumanlar daha güzel...

  4. #4
    mobidik 64
    mobidik64 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/01/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    101
    Nereden
    Uşak
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 18

    Standart

    ben tavsiye etmiyorum robot çok ses yapıyor takur tukur diye vites geçişlerini hissediyorum. eco modda giderken vites değişimlerinde dışardan gören arabanın kafa attığını görebilir.


    hız sabitleyicin varsa uzun yolun çok oluyorsa en iyi yakıt verimini alabilirsin ve tercih edilebilir...
    Konu mobidik64 tarafından (17/04/2011 Saat 22:55 ) değiştirilmiştir.

  5. #5
    mobidik 64
    mobidik64 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/01/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    101
    Nereden
    Uşak
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 18

    Standart

    Alıntı mobidik64 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben tavsiye etmiyorum robot çok ses yapıyor takur tukur diye vites geçişlerini hissediyorum. eco modda giderken vites değişimlerinde dışardan gören arabanın kafa attığını görebilir.


    hız sabitleyicin varsa uzun yolun çok oluyorsa en iyi yakıt verimini alabilirsin ve tercih edilebilir...

    yukarıdaki düşüncemden vazgeçiyorum arabayı tanımaya başlayınca hoşlanmaya başladım.. araç boğulmaya başlayınca vitesi elimle küçültüyorum. olay bitiyor


    start stopta durunca hele birde yokuşta ise problem oluyordu onunda çaresi yeşil ışığa 5 saniye kalınca vitese dokunduğunda çalışıyor ve problem kalmıyor...

    tek problem önümdeki araç durduğunda duraklama yaptığımda stop ediyor artık onuda belirli yerlerde iptal ediyorum..




    tavsiye ediyorum.. güzelll

  6. #6
    GÖKHAN ÇELİK
    BLUEMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/02/2011
    Mesajlar
    224
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Edilen teşekkür: 10

    Standart

    Bir yorumda ben yapayım evo 77 beygir için konuşuyorum 3,5 aydır da duologic kullanıcısıyım kim ne derse desin araç üst sınıf araçların konforunu sağlıyor ama şuda bir gerçek araç çok yavaş yani sakin insanların kullanacağı cinsten yani "ATİK" bir araç değil ne yaptıysam olmadı performansı artmadı araç sadece eko modda düz ve aşağı eğimli yollarda atikleşiyor o işlemi hacı muratta yapıyor yokuş aşağı atikleşmeyi, sonuç olarak araç sınıfında güzel fakat gerek motorun çok güçsüz ve de yarı otomatik olması aracı iyice hantallaştırıyor 8 valflik(bu sınıflarda şimdi %90 16 valf kullanılıyor ) 2011 model içinde eski motoru bulunan yavaş bir vitese sahip spor bir araba yani araç kendi kendisiyle çelişiyor hem spor hem yavaş hemde vitesten dolayı daha da yavaş fiyatına göre aynı aracı almaktansa üzerine 5000 lira koyabilirsen ford focus + tüplü +otomatik hemde C sınıfı alabilirsin yada 3,5 lira koyarak 85 beygirlik 1,2 corsa eastronic alabilirsin yada 2,5 koyarak 90 beygirlik peugeot 2tronik te alabilirsin sonuç olarak diğer markalar motor ve performansı sunarak en azından viteslerindeki hantallığı kapatmış,sonuç olarak punto evo kim ne derse desin ucuz bir araç değil gidin bakın fiyatlarına FİAT diyorlar dalga geçiyorlar kimse kaliteli araç demiyor ama gel görki diğer markalarla arasında 2-3 lira fark var ama adamlar 77 beygirlik motor koyuyor bizde milletin diline düşüyor söyletikleri tek cümle FİAT işte bence alma derim benim el fireni kolu bile daha aracım 3,5 aylık sağa sola oynuyor,vitesindirme tuşu bile çizik çizik basmaktan dolayı normalde olmaması gereken bir durum ama normal vites alacaksan alabilirsin ama duologic + fiat+PARASI denklem sonucu başka markalara yöneltiyor gibi ama genede sen bilirsin.

  7. #7
    ersan balkan
    OPTS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/02/2011
    Mesajlar
    193
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 35

    Standart

    Performanstan çok kötü değil - iyide değil, orta. Ses sorunu yok vites geçişleri çok yumuşak.
    Performans sıkıntısıda kişiden kişiye değişir. Ben şehir içinde performansta sorun yaşamıyorum. E5 dede sol şeritten kapatıyorum. Uzun yolda sollama falan bilemem ama artık her yerde radar ve hız sınıı olduğunu düşünürsek.

    Dediğim gibi performans beklentisi kişiden kişiye değişir. Size duologic EVO ile test sürüşü yapmanızı öneririm. Aracın devri bazen sapıtıyor demişler. Sonuçta makina sizin yerinize vites değiştiriyor. Arabanın bayıldığını hissettiğin anda bir dip gaz yapıp ayağını çektinmi araba hemen devrine dönüyor.
    Ben başta düz vites diye çok ısrar etmiştim eşimin isteğiyle doulogic aldım. Şu an çok şükür memnunum allah bozmasın.

    Yakıta gelince ortalama 100 km de 7 lt ile 9 litre arasında şehir içi. Aracı alalı 6 ay oldu ileride veriler düşebilir.Şehir dışı yapmadım ama E5 te trafik yokken 5 küsürlerde
    Konu OPTS tarafından (17/04/2011 Saat 21:13 ) değiştirilmiştir.

  8. #8
    Yunus Kahraman
    yunus kahraman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/05/2010
    Mesajlar
    207
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 34

    Standart

    sokaklarda yarışa karı olduğum için performansı çok yeterli geliyor bana. Canım yarışmak istediğinde gider piste yarışırım. Vites geçişleri çok güzel. Bu tip şanzumanlar arasında en başarılısı diyebilirim hatta. Yakıtı ise YAKIYOR gerçi ben dizele alışkın olduğum için dizelden sonra bana yakıyor gelmesi olağan =) Dualogic = medeniyetin ta kendisi..

  9. #9
    atila semerci aveo ltz 95 hp
    atila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/04/2011
    Yaş
    56
    Mesajlar
    465
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 92

    Standart

    95 hp dualogic kullanıyorum,vites geçişleri tam otomatik şanzımanlar kadar seri degil ama ben memnunum,spor kullanmak isterseniz manuelde kullanabilirsiniz,imkanınız varsa 95 hp dizeli alabilirseniz hem daha ekonomik hemde çok atak

  10. #10
    Levent TAŞKIRAN
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. leventt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/04/2011
    Yaş
    43
    Mesajlar
    77
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 18

    Standart

    1.4 fıre 77 hp dualogıc punto evo yaklaşık 15 gundur kullanıyorum. ilk izlenimlerimi söyliyeyim. ilk olarak arabayı ikiye ayırıyorum motor ve şanzıman olarak. motor tam bir şehiriçi motoru. bu araba beni sakinliğe alıştırdı diyebilirim.(önceki arabam 130 beygirdi)100 km su an arabam 6.7 ortalama yakıyor. daha yeni ileride bu düşecektir.şanzıman olarak gayet güzel bir sanzıman. tam otomatik sanzımanlardan daha güzel. vites geçişlerini biraz hissediyorsun. eğer sakin rahat ve yavaş araba kullanan biri isen hiç düşünmeden al derim. ama hızı seviyorsan 95 hp lik motorllu olanlarına bak....

  11. #11
    Derin Derin
    Jege - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/03/2011
    Mesajlar
    40
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Evo Gri
    Edilen teşekkür: 10

    Standart

    4 aydir kullaniyorum,vites gecisi gayet normal,sadece eco modda rampada sapitabiliyor,o zamanda ecoyu devre disi birakiyorum,yada kendisi toparliyor sapitinca zaten,
    yakiti da gayet iyi
    herseyiyle cooook memnunum ben,

  12. #12
    AHMET VEIFK BULUTOĞULARI
    vr201 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/04/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    2
    Nereden
    Edirne
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 0

    Standart

    çok teşekkürler arkadaşlar değerli yorumlarınız için...

  13. #13
    EMRULLAH AKCA
    akca37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/06/2009
    Yaş
    43
    Mesajlar
    1.580
    Nereden
    Kastamonu
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    sonu 095
    Edilen teşekkür: 335

    Standart

    Bende geçtiğimiz günlerde bir dostumun 1.4 77 dualogic kullandım gayette hoşuma gitti ancak düz benzinliye göre atak değil tabikide ama biraz nazlansada hemen tepki vererek istediğin devre çıkartabiliyorsun, bu arada puntonun bir 1.2 benzinli ile 1.3 eski 90 hp lisini ha birde starjet kullanmadım geri kalan hepsini de sürdüm

  14. #14
    Hüseyin ARAS
    Evo001 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/12/2009
    Yaş
    42
    Mesajlar
    66
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Yeşil
    Edilen teşekkür: 29

    Standart

    Yakıtı yakmıyor kokluyor adeta..Yarı otomatik olduğu için vites değişimleri en ekonomik olacak şekilde gerçekleşiyor. Tabi yarı otomatik olduğu için yokuşlarda kayma olur, ayak frenden çekildiği anda hareket olmaz gaza basmak gerekir.Geçişlerde fln sıkıntı yok. Şehiriçi aşırı bir kullanım yok ise düz vites fiyat farkından dolayı tercih edilebilir bence.

  15. #15
    atila semerci aveo ltz 95 hp
    atila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/04/2011
    Yaş
    56
    Mesajlar
    465
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 92

    Standart

    95 liklerde yokuş kalkış desteği var

  16. #16
    emre TMR
    emre the king - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/03/2011
    Yaş
    42
    Mesajlar
    33
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 3

    Standart

    Alıntı atila Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    95 liklerde yokuş kalkış desteği var
    dualogic olanların hepsinde standart hill holder...

  17. #17
    atila semerci aveo ltz 95 hp
    atila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/04/2011
    Yaş
    56
    Mesajlar
    465
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 92

    Standart

    Alıntı emre the king Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dualogic olanların hepsinde standart hill holder...
    biraz üstte yokuşlarda kayma var diye yazmış bir arkadaş ,acaba onun aracında olmayabilirmi yokuş kalkış desteği

  18. #18
    ersan balkan
    OPTS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/02/2011
    Mesajlar
    193
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 35

    Standart

    Alıntı atila Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    biraz üstte yokuşlarda kayma var diye yazmış bir arkadaş ,acaba onun aracında olmayabilirmi yokuş kalkış desteği
    Benim bildiğim dualogiclerde hill holder (yokuş kalkış destek sistemi) standarttır. Bu sistem belli bir eğimde çalışır ve arabayı yaklaşık 2 sn kadar kaydırmaz daha sonra araç kayar. Tam otomatik araçlarda bildiğim kadarıyla araç kaymıyor.Bende 1.4 77HP Dualogıc EVO var ,araçta hill holder var.Yokuşlarda ayağımı frenden gaza götürene kadar araç kaymıyor. 2 saniye bu işlem için yeterli bir süre.
    Konu OPTS tarafından (23/04/2011 Saat 20:46 ) değiştirilmiştir.

  19. #19
    atila semerci aveo ltz 95 hp
    atila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/04/2011
    Yaş
    56
    Mesajlar
    465
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 92

    Standart

    Alıntı Evo001 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yakıtı yakmıyor kokluyor adeta..Yarı otomatik olduğu için vites değişimleri en ekonomik olacak şekilde gerçekleşiyor. Tabi yarı otomatik olduğu için yokuşlarda kayma olur, ayak frenden çekildiği anda hareket olmaz gaza basmak gerekir.Geçişlerde fln sıkıntı yok. Şehiriçi aşırı bir kullanım yok ise düz vites fiyat farkından dolayı tercih edilebilir bence.
    sayın Aras ,yarı otomatik olduğu için yokuşlarda kayma olur yazmışsınız ,bahsettiğiniz araç dualogic vitesmi,benim aracım dualogic yokuş kalkış destek sistemi var,tüm otomatiklerde var zannediyorduk

  20. #20
    Hüseyin ARAS
    Evo001 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/12/2009
    Yaş
    42
    Mesajlar
    66
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Yeşil
    Edilen teşekkür: 29

    Standart

    Alıntı atila Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sayın Aras ,yarı otomatik olduğu için yokuşlarda kayma olur yazmışsınız ,bahsettiğiniz araç dualogic vitesmi,benim aracım dualogic yokuş kalkış destek sistemi var,tüm otomatiklerde var zannediyorduk
    Benim aracımda da hillholder var.Hillholder belirli dereceden yüksek yokuşlarda devreye girer. Yokuş demeyelimde rampa diyebileceğimiz düşük mertebeli eğimlerde ise devreye girmez ve kayma olur. Tam otomatik araçlarda ise hiç bir koşulda kayma olmaz ayak frenden çekildiği anda araç hareket eder buna mukabil yakıt tüketimi fazladır.

  21. Bu mesaj için teşekkür edenler:


Sayfa 1/3 123 SonSon

Benzer Konular

  1. Punto Evo 1.3 95 hp Dualogic
    EvoKoray tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 26
    Son Mesaj: 13/09/2012, 21:01
  2. 1.3 punto evo dualogic 95 hp
    Haloha23 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 57
    Son Mesaj: 09/08/2012, 15:38
  3. 2012 punto 1.4 dualogic
    mgokhan tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 12/06/2012, 13:13
  4. Fiat punto evo 1.3 95bg dualogic mi? fiat bravo 1.6 120 hp dualogic yada vw polo mu?
    maxisezer tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 06/04/2011, 15:52

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Evo Punto dualogic Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com