Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
45 sonuçtan 21 ile 40 arası

Konu: Dizeller ve ilk kalkış

  1. #21
    Yunus Kahraman
    yunus kahraman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/05/2010
    Mesajlar
    207
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 34

    Standart

    Dizel araçlarınızı yüksek torku yakaladı devirlerde kaldırmaya özen gösterin. Kaldırmasını bildiğiniz taktirde 1.750 devir işinizi görür.

  2. #22
    ali can
    boby - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03/07/2010
    Yaş
    44
    Mesajlar
    243
    Nereden
    Samsun
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 19

    Standart

    turbo,tork vs. pek anlamadığım kelimeler ama bildiğim bir şey varki trafik ışıklarında ilk kalkışta ciddi sorun yaşıyorum.devrini aldıktan sonraysa canavar...ona lafım yok.
    sadece benim araçtamı bu sorun bilmiyorum ama daha 1800 kmdeki aracın servise gidipte çoluk çocuğun elinde kurcalanmasını istemem..

    bunun haricinde arabamdan çok memnunum.yine araç alacak olsam yine aynı arabayı alırım..

    bide altı biraz daha yüksek olsaydı keşke ..ülke şartları malum..zırt pırt çarpıp duruyorum arabanın altını

  3. #23
    Ümit AKDENİZ
    lektonstar17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/02/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    2.205
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Gri
    Plaka
    34 HF 6888
    Edilen teşekkür: 454

    Standart

    Herkasin sorunu aynı.turbonun sonradan devreye girmesi.turbonun ilk andan itibaren devreye girmesi için yapılabilicek bişey yokmu acaba ?
    SENİ ÇOK SEVİYORUM ÇANAKKALE !

  4. #24
    halil kaya
    hidalban - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/09/2010
    Mesajlar
    56
    Nereden
    Kocaeli
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 4

    Standart

    bence yeterli, ışıkta kalkarken hiç mahçup etmedi bu araç

  5. #25
    HASAN HASAN
    evo33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/03/2011
    Yaş
    43
    Mesajlar
    28
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Evo Gri
    Edilen teşekkür: 1

    Standart

    Alıntı boby Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turbo,tork vs. pek anlamadığım kelimeler ama bildiğim bir şey varki trafik ışıklarında ilk kalkışta ciddi sorun yaşıyorum.devrini aldıktan sonraysa canavar...ona lafım yok.
    sadece benim araçtamı bu sorun bilmiyorum ama daha 1800 kmdeki aracın servise gidipte çoluk çocuğun elinde kurcalanmasını istemem..

    bunun haricinde arabamdan çok memnunum.yine araç alacak olsam yine aynı arabayı alırım..

    bide altı biraz daha yüksek olsaydı keşke ..ülke şartları malum..zırt pırt çarpıp duruyorum arabanın altını
    bence bu olayı çok fazla kafana takma ve araba sürmenin keyfine var.çünkü ben gerçekten evomu kullanmaktan çok zevk alıyorum.

  6. #26
    Engin Tan
    engincantan33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/06/2010
    Mesajlar
    996
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    33 BAN 65
    Edilen teşekkür: 155

    Standart

    bencede yeterlı kalkıslarda arac...tabı bana gorede 1.vıtesı cok gucsuz gelıyor ama 2.vıtesten sonra araba şaha kalkıyor...zaten 75 lık aractan cok performan beklemek zor...bunnara ragmen bence yıne etkılı ıvemenme yasıyor

  7. #27
    uğur ural
    dexter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/02/2011
    Yaş
    51
    Mesajlar
    702
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 142

    Standart

    ışıklarda ön sırada olup da ilk kalkışlarda benden hızlı kalkan bir araba daha göremedim,çevremdekiler nedense önceliği bana bırakıyorlar 3000 de vites değiştiren arkadaşlar yakıt tüketim ortalamalarınızı bi yazar mısınız? 3000 de vites değişir mi hiç dizellerde...

  8. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  9. #28
    uğur ural
    dexter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/02/2011
    Yaş
    51
    Mesajlar
    702
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 142

    Standart

    Alıntı matushella Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2000 devirde vites değiştirince araç 1500 devirin altında kalır ve bayılır. Bence vites değiştirince gelinen devirin en az 1750 olması en mantıklı olan.
    düz yolda 1-2-3 derken arabanın ivmelenmesi gittikç artar ve 2000 de vites değiştirmek den 1500e düşüş yaşamazsınız,ancak yokuş yukarı çıkarken vites 2000 de değiştirilirse tabiki 1000 li seviyelere düşer,bayılır, vitesi boş yere yükseltmiş olursunuz...
    hatta bazen öyle oluyor ki (Düz yol) 2 den 3 e atıyorsunuz yetmiyor hemen 4 istiyor araba daha araba gaza değmeden... ivmelenme ve yolun eğimi çok belirleyici..

  10. #29
    Hakan T
    Solitude - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/10/2010
    Mesajlar
    456
    Nereden
    Tekirdağ
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 99

    Standart

    aynı sorunu bende yaşıyorum nedense eğer herkes kalkışta 1500-2000 devir aralığını kullanıyorsa problem yok. ehliyeti aldıktan sonra 3 sene benzinli aracımızı sonraki 2 senede 109 hp tdci kullandım. bu benzinli ve dizel araç değişiminde hiç problem yaşamadım kalkışta ancak puntoyu aldıktan sonra sakin sakin kalkmak gerçekten kabusa döndü benim için. yavaş kalkmak istediğimde sanki motor boğuluyor gibi yığılıyor. servise gittim kalkışlardaki durumdan bahsettim usta baktı bişey yok dedi ancak 3000 devirde bende biliyorum kalkmayı herkeste durum böylemi ?

  11. #30
    mert yılmaz
    mix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03/12/2009
    Yaş
    37
    Mesajlar
    697
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 170

    Standart

    Alıntı Solitude Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynı sorunu bende yaşıyorum nedense eğer herkes kalkışta 1500-2000 devir aralığını kullanıyorsa problem yok. ehliyeti aldıktan sonra 3 sene benzinli aracımızı sonraki 2 senede 109 hp tdci kullandım. bu benzinli ve dizel araç değişiminde hiç problem yaşamadım kalkışta ancak puntoyu aldıktan sonra sakin sakin kalkmak gerçekten kabusa döndü benim için. yavaş kalkmak istediğimde sanki motor boğuluyor gibi yığılıyor. servise gittim kalkışlardaki durumdan bahsettim usta baktı bişey yok dedi ancak 3000 devirde bende biliyorum kalkmayı herkeste durum böylemi ?
    aynen böyle hocam daha demin indim arabadan ve sıkışık trafikten çıktım yavaş kalkmak istediğimde önce bi anlık hantallık yaşanıyor turbu devreye girdiği an hantallık falan kalmıyor biras gazlı kalktınmıda birden fırlıyoveriyo altından araç

  12. #31
    Tufan .
    etufan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/07/2010
    Yaş
    47
    Mesajlar
    170
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Evo Gri
    Edilen teşekkür: 39

    Standart

    Alıntı serkankucuk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    city modu açık mı geziyorsunuz hep????
    Bu sorudan city 'nin elektirik yükünün motoru güçsüz bıraktığı sonucunu mu çıkartmalıyız? Biraz açabilir miyiz?

  13. #32
    ŞAFAK AKBIYIK
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. akbiyik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/12/2010
    Yaş
    45
    Mesajlar
    403
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Gri
    Plaka
    06 DF 7508
    Edilen teşekkür: 151

    Standart

    Aynen bende rahatsızım patinaj yapmıyor fakat agır kalkıyor cok gaz verirsen biraz hızlı kakabılıyor ama o zaman anlık yakıt tuketimi 20 ye çıkıyor

  14. #33
    Serkan Küçük
    serkankucuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/05/2010
    Yaş
    38
    Mesajlar
    2.010
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 410

    Standart

    Alıntı etufan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu sorudan city 'nin elektirik yükünün motoru güçsüz bıraktığı sonucunu mu çıkartmalıyız? Biraz açabilir miyiz?
    şunu çıkartabiliriz herkes city modunun sadece direksiyonu yumuşatan bi motoru çalıştırdığını düşünüyor ama bence bu kadar basit değil,

    boş bi yolda yüksek bi hızda giderken city modu açıkken ve kapalıyken gaz verin ve aracınızın tepkisine bakın...

    bir de dururken bi city modu açıkken bi de kapalıyken gazı kökleyip kalkın bakalım hangisinde aracınız gazı anında yiyor?

    ben denedim, city modu aracın gaz yemesini yavaşlatıyor, birden turboyu devreye sokacak kadar devirlenmiyor araba...

  15. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  16. #34
    ŞAFAK AKBIYIK
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. akbiyik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/12/2010
    Yaş
    45
    Mesajlar
    403
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Gri
    Plaka
    06 DF 7508
    Edilen teşekkür: 151

    Standart

    Alıntı takres Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bir daha 100 hp altında bir motoru zor alırım...
    aynen bir daha kesinlikle 100 hp altında almam

  17. #35
    ŞAFAK AKBIYIK
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. akbiyik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/12/2010
    Yaş
    45
    Mesajlar
    403
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Gri
    Plaka
    06 DF 7508
    Edilen teşekkür: 151

    Standart

    zaten kalkmak sorun değil gaz verdinmi fırlar ama motora zarar veriyor ani kalkışlar

  18. #36
    Ender İYİDİKER
    E_N_D_E_R_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/05/2010
    Yaş
    44
    Mesajlar
    472
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Bolero Kırmızı
    Plaka
    34 EN*707
    Edilen teşekkür: 128

    Standart

    Arkdaşlar 1.3 mjet 90 beygir bir sıkıntım yok ,bildiğim bişi var ki.... ''Dizeldir Nazlıdır'' biraz basmak lazım Gaz P;edalına. sonra al 2 ye....iyi forumlar.
    BİR HAYATIN VAR VE SEN ONU EN İYİ BİR ŞEKİLDE YAŞAMALISIN...!!! EndeR

  19. #37
    Tufan .
    etufan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/07/2010
    Yaş
    47
    Mesajlar
    170
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Evo Gri
    Edilen teşekkür: 39

    Standart

    Alıntı serkankucuk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şunu çıkartabiliriz herkes city modunun sadece direksiyonu yumuşatan bi motoru çalıştırdığını düşünüyor ama bence bu kadar basit değil,

    boş bi yolda yüksek bi hızda giderken city modu açıkken ve kapalıyken gaz verin ve aracınızın tepkisine bakın...

    bir de dururken bi city modu açıkken bi de kapalıyken gazı kökleyip kalkın bakalım hangisinde aracınız gazı anında yiyor?

    ben denedim, city modu aracın gaz yemesini yavaşlatıyor, birden turboyu devreye sokacak kadar devirlenmiyor araba...
    Aracım dizel değil ama bunu mutlaka tecrübe edeceğim, 9 aydır kullanıyorum ve city sürekli açık durumda, ara sıra aç kapa yapmadığım içinde farkı yaşamayadım tabi. Bilgi için teşekkürler.

  20. #38
    Ender Pala
    pilotender - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/11/2009
    Yaş
    42
    Mesajlar
    867
    Nereden
    Aydın
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 229

    Standart

    Alıntı lektonstar17 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Herkasin sorunu aynı.turbonun sonradan devreye girmesi.turbonun ilk andan itibaren devreye girmesi için yapılabilicek bişey yokmu acaba ?
    Söylediğiniz turbonun çalışma prensibine ters. siz gaza basacaksınız ki turbo çalışsın. Hem zaten turbonun ilk baştan devreye girmesini sağlayacak birşey aramanız da yanlış. Çünkü turbo zaten sürekli devrede olan bir parça. Olay şu ki siz gaza basıp egzosdaki hava akışını arttırıyorsunuz ve turbonun devir sayısı yükseliyor. Duran turbo birden bire devreye girmiyor yani ...
    Alfa Romeo 156 2.0 TS - Fiat Grande Punto 1.4 Fire Active - Fiat Fiorino Combi Emotion 1,3 Multijet - Renault Clio Grandtour 1.2 16v Extreme Edition - Toyota Corolla 1.6 Otomatik

  21. #39
    Murat Gürakan
    varmı denemek isteyen :) Murat Gürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/11/2009
    Mesajlar
    934
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 354

    Standart

    Tek ihtiyacınız olan şey yazılım arkadaşlar. 90 lıkda olsa 75 likte olsa yada ne olursa olsun. Dizelde yazılım, performansı geçsek bu tarz şeylere çözüm olmasından dolayı bile yaptırılır. Yazılım sonrası Kalkıştaki bu şikayetlerinizin hiç biri kalmaz.

  22. #40
    uğur ural
    dexter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/02/2011
    Yaş
    51
    Mesajlar
    702
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 142

    Standart

    Alıntı Murat Gürakan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tek ihtiyacınız olan şey yazılım arkadaşlar. 90 lıkda olsa 75 likte olsa yada ne olursa olsun. Dizelde yazılım, performansı geçsek bu tarz şeylere çözüm olmasından dolayı bile yaptırılır. Yazılım sonrası Kalkıştaki bu şikayetlerinizin hiç biri kalmaz.
    3 aylık arabamın yazılımı günceldir değil mi? nasıl bişeydir bu yazılım,servise mi soralım güncel mi diye?

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon

Benzer Konular

  1. Dizeller Gerçekten Çok mu atak ?
    recep_1994_35 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 87
    Son Mesaj: 25/02/2013, 02:35
  2. kalkış sorunu
    mmtkara tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 16
    Son Mesaj: 31/10/2012, 13:45
  3. En doğru kalkış?
    FFFaust tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 18
    Son Mesaj: 18/02/2012, 04:15
  4. satılık dizeller için yay
    ufuk_punto tarafından İlanlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 18
    Son Mesaj: 07/11/2010, 01:26
  5. Dizeller için ilk tüv de gerekenler
    ione tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 17/12/2009, 00:40

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com