Slm arkadaşlar
Evo 1-3 multijet euro 4 ile 5 arasındaki fark nedir ? motorda belirgin bir fark varmı ? performans ve yakıt sarfiyatı aynımı? sadece kapak değişikliği olduğunu düşünenler var ama bana kalırsa motorlarda değişik.
Evomu yaklaşık 2 hafta önce spariş ettim.o an bu konuda pek bilgim olmadığı için spariş euro 4 olarak verildi.bana sorulan 'start&stop olsun mu ?' sorusu oldu sadece.aslında bilgilendirmeleri gerekirdi.şimdi acaba hatamı ettik diye düşünmeye başladım.eğer gerçekten 2 motor arasında fark varsa değişiklik yapmak için bayiye gidip şansımı denicem. 2012 itibariyle ülkemizde de € 5 normları geçerli olucak.
Bilgisi olan arkadaşlar yardımlarını eksik etmesin.Teşekkürler
SENİ ÇOK SEVİYORUM ÇANAKKALE !
5 beygir fark var.ayrıca yakıt ve performansının daha iyi olduğu binenler tarafından dile getiriliyor..
bilgiziliğin ve ilgisizliğin kurbanı olduk![]()
SENİ ÇOK SEVİYORUM ÇANAKKALE !
beygir farkı yok ikiside 75 hp , euro 5 te S&S var ve max torku 1500 devirde veriyor , euro 4 1750 devirde diye biliyorum arasındaki fark bu
2010-Nisan , Punto Evo 1.3 Multijet Dynamic
ocak ayında siparişi verirken bayi bunu söylemedi dışarıdan ögrendim. bayiye telefon acıp sordugumda mart sonu ,nisanda gelecegini şimdiden fiyat belli olmadıgını sipariş acamıyacagını ayrıca fiyat farkı olacagını söyledi ben de evo dinamik siparişini verdim fark tabiki oluyor ama şu an taksilerde kullanmış biri olarak hiç fena degil 1.3 multijet 75hp.(ayrıca yenilendi)
Euro 5 in özelliğinin havayı daha az kirletmesi olduğunu duydum
star&stop farkı nekadar acaba ? yarın bayii arayıp konuşucam acaba değişiklik kabul ederlermi ?
SENİ ÇOK SEVİYORUM ÇANAKKALE !
600tl civarı belki son gelen siparişlerde standart olarak çıkabilir.
star/stop dizel için önemli degil .yakıt acısından yenilenen motorlar düşük devirlerde torku arttırıyor havadolaşımı iyleştirilereksaglanıyor aracın gücü artıyor ayrıca havayı daha az kirletiyor sipariş sonradan degişecegini sanmıyorum
Bende Euro 4 ve Euro 5 arasında çok git geller yaşadım ve çok araştırdım. Arada motor farkı yok ikiside aynı motor yanlız Euro 5 motorlarda CO2 salınımı azaltmak için partikül filitresi eklenmiş Start Stop özelliği eklenmiş tabi start stop özelliği için marş motoru alternatör felan daha gelişmiş olduğunu öğrenmiştim. Bu bilgileride Kartaşta sedat beydi yanılmıyosam o sölemişti.
Euro 5 lerde yer alan partikül filtresinin değişimi gerektiğinde masraflı diye biliyorum, var mı fiyatını bilen?
Ford'da **5000TL** fiat'ta ne olur bilinmez.
*****ALFA ROMEO GIULIETTA 1.4 MULTIAIR 170 TCT*****
***MATT MAGNESIO GRIGIO***
*****SPORT PACK1 & 18" MATT BLACK WHEELS*****
Evet ben de Ford için 3-4 bin TL gibi rakamlar duymuştum, net bilmediğim için sordum, Fiat için de buna yakın olmalı o zaman.
evolarda multijetler 75 ve 95 hp olarak çıkıyor.€ 5 lerde 80 hp olduğunu duydum.90 hp mevcut değil.95 liklerin şehir içi yakıt tüketimi 75 liklerden daha düşük.
SENİ ÇOK SEVİYORUM ÇANAKKALE !
yav arkadaşlar şunu anlamıyorum.avrupanın artık € 5 i onayladığı bir dönemde hangi mantıkla hala € 4 motor üretirler.yoksa elinde kalan € 4 motorları Türkiye demi tüketiyo bu adamlar.bu zamanda uğraştırıyorlar bizi hala yok 4 müş 5 miş.
SENİ ÇOK SEVİYORUM ÇANAKKALE !
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri