dizelin turbosuda buyur abi hoşgeldin sen arkana yaslan diyor..
hadi benzinli dizel kavgası yapalım:D
Printable View
dizelin turbosuda buyur abi hoşgeldin sen arkana yaslan diyor..
hadi benzinli dizel kavgası yapalım:D
Bizim 1.3 toyotayla 2 vitesle girdiğim bayırda 1. vitese düşerken, benim 1.3 puntoyla 2. vitesle girdiğim bayırdan utanmasa 4. vitele çıkacak. Yol ara yol olmasa basılır çıkılır ama 3lede çok rahat çıkıyo.
bu aksam gelırken 175i gordum 165ten snr zorlanmaya baslıya onume araba cıktı ama sankı cıkmadan once dewir kesti gaza bastıgım halde hız yukselmedı ..
değişken geometri sağolsun 5000e kadar canlı gidiyoruz
Merhaba;
Bayramda Izmirden Gebzeye doğru geliyordum.İzmit TEM de hanıma dedim sen bir kahve yap bana bakim iç aydınlatmayı açtım sakin 120 ile filan gidiyordum.(termustan su dokulmesin diye) bir peugeut 206 spor yanımda ekzoz sesi dinletmeye başladı hem arabaya bakıyor hem gaz veriyor. neyse bastı gidiyor adam bende tabii kahve hazır olunca 5 te 130 (3000 devir gecmedim pek) 6 ya taktım 160 (3000 devir) açtım butun iç aydınlatmaları geldim adamın yanına indirdim camımı basladım ona dogru kahvemi yudumlamaya sonra o arada baya 130 a kadar dusmusum tam turbo donemi kapattım camları verdim ayarı mazotumu kokla.....
max 165 yaptım zorlamadım hiç bekliyorum 5000 km gecsin diye simdi sehir icinde biraz 4000 devirleri goruyorum.İnanıyorum ki 200 çok rahat yaparım sonrasından emin degilim. Performans lastikleri v.s olursa daha iyi olur bende yaz-kış var..
Bende bayram nedeniyle biraz yol yaptım, performansı gayet tahmin edici buldum.
Özellikle yokuşlardaki performans ciddi anlamda takdire şayan..
307 le vites düşürmek zorunda kaldığım yokuşlarda banamısın bile demedi. insan bir mutlu oluyor, bir sevinc göz yaşları dökesi geliyorr.. Aydın izmir otoyolunda en fazla 170 gördüm oda hiç zorlanamadan.. Puntom daha 2750 km, daha neler yapacak kimbirilir..
Benim tek sorunum aracın yolda gezinmesi. Servise götürdüm rot falan yaptık dediler ama gene devam ediyor sorun. Sanki sorun direksiyondan kaynaklanıyor gibi duruyor, direksiyon size göre tam düz gibi dursada tekerlekler direksiyonla aynı fikirde degil gibi geldi bana. Devamlı bir sola gitme isteği içinde. Ben sağ cekiyorum bu seferde sag dogru gidiyor ortasını bulana kadar bir sol bir sağ yapıyorum tam buldum derken hopp gene sola gidiyor... Ben anlamadım bakalım servise gittiğimde onlar ne diyecekler. Hatta yolda gider videoyda çektim nasıl sola gittiğini.. elimde kanıtım bile var artık..
205i arabada 2 kişiyken çok rahat bi solukta görüyo.
benim arabada bi garip :D bugun renault clio symbol le aynı anda cıkıs yaptık akan yolda dururken deil ben sonuna kadar bastım gaza oda bastı ama ben ck az geride kaldım :( sinirlerim bozuldu :( heralde adamda benzinli vardı die tatmin etmeye calıstım puntomu :D
Arabayı ilk aldığım zamanlar bursa otobanın da yokuş aşşağı 195 yaptım. Ama çok zor oldu. Alet inledi resmen.
walla dayanamıyorum kartipi lastikleri sokup michelin pilot lara geçip bi ibre bitiresim var araba hazırım diyo dayanamıyorum. bide şu alt motor kapağı eminim ruzgar direncini kısmende olsa azaltmış olması lazım
180 bastım çeşme otobanında dahada çıkardı rahat çıkardı ama ben tırstım :):)
arabanın frenler çok iyi yalnız bizzat kendim test ettim
frenler çok canlı ama aman lastiklere dikkat arkadaşlar o hızlar pek tekin hızlar değil lastileri t olan arkadaşlar dikkat etsin fazla zorlamasın. benim orjinal 15 jantlarımda t model lastik vardı fabrika çıkışı. ben o hızları w model lastik + spor yayla yapıorum manyak tatlı gidio viraj miraj dinlemio
bu arada 9000 km kadar yaptım ben.Zaten izmirde 20.gp yi alanda bendim reklam yapayım biraz :)
15,000 km deyim
bizim belediyede kiralık symbol var kadranda 250 var. o zaman 230-240 yapması normal.
Ben de otobanda ancak 205 i görebildim hafif yokuş aşağıydı yol bitti.
durun yaff bozmayın moralimi arac heralde 1.6 idi :D yoksa benim gp im afetmez ben onla 3.20 ye sol cektim :) bide ayıptır solemesi tahminimce tecrubesiz bi c4 tek kapıyla kapıstıgımda ayıp oldu arka biraz :D ama yine diyorum kesin tecrubesizdi ...