GP_06 Nickli Üyeden Alıntı
Beni bu kadar sinirlendiren olayın özü şudur; aracın şanzumanı patlayabilir, motor yanabilir bunlar 5.km'de de olabilir, sonuçta binlerce parçadan oluşan bir kombinasyondan bahsediyoruz. Bunların telafisi de kolaydır, verirsin yenisini takarlar.
Ancak;
Allah aşkına eğilin ve pedallarınızın altına, sağa doğru bir bakın lütfen, bu kadar tuhaf ve garip bir görüntü olamaz inanın. Eskici püsküsü gibi alacalı, bulacalı bir renk elinizle bu taşyünlerini çekseniz eliniz ön takıma ulaşacak. Bu malzemenin ömrü nedir ki? Ne kadar süre dayanacağı düşünülerek tercih edildi? Her şeyden önce temizlenebilecek bir malzeme değil. yangın veya tutuşma anında güvenli değil.
Geçen gün Bauhaus'tan ampul alırken şöyle bir fiyatlara baktım; bizim direksiyonlardaki aydınlatmasız yerlere takılacak boyutta bir ampul maksimum 3 lira! Evet yanlış okumadınız 3 lira. ve bizlere bu 3 liralık donanım bile sayılamayacak parçayı versiyon farkı olarak sunuyor sevgili Fiat yöneticileri. Piyasada alınabilecek en ucuz arabalardan biri Cherry diğeri Tata ve Dacia. Bu araçların bile en base donanımlarında kol tutamakları standart yahu.
Şimdi ne yapmam gerekiyor; 2 ay önce aldığım aracı oto döşemeciye mi götüreyim, elektrikçiye mi götüreyim? 500 lira bütçe ayırarak boya koruma malzemeleri alıp, her parçasındaki noktaları ezbere bildiğimiz araçlarımızın içine bir bakın. Fiat'tan biraz özen biraz lık beklemek çok mu yanlış. Bu aracı İtalya'ya bu halde gönderseler showroom'un demirbaşı olur. Bu donanımı orda yapsalar, yapsalar market arabası yaparlar.
Düşüncelerim ile sizleri incittiysem özür dilerim,
Saygılarımla.
Yer imleri