ay bi de c sütunu mu var????
aman tanrım.. daha neler öğrenicem kim bilir, :icon_surprised:
Printable View
ay bi de c sütunu mu var????
aman tanrım.. daha neler öğrenicem kim bilir, :icon_surprised:
herkese merhabalar,
bende zincirlikuyu Birmot ta Kerem den öğrendim siteyi çok güzel bi site olmuş yapanların ellerine sağlık.
Benim sıkıntım dashboard tan, yolda çok az bi bozukluk olsa dashboard tan hemen ses geliyor, bunun bir çözümü varmı acaba söküp çift taraflı bant yapıştırmak gibi.
sanki gösterge panelinin iki tarafındaki plastiklerden geliyor ses.
Furkan
Hoşgeldin
zincirlikuyu birmota yolun düşerse 5 dakika hallederler
bencede silecek suyu ve suyu püskürttükten sona ki zamanlarda problem oluyo durduğun zaman su aşağı kayıyo giderken aşağıdaki su yukarı çıkıyo bende kuruyanakadar sileceği çalıştırıyorum takıntı oldu ama ben a sütünlarında ki olaya katılmıyorum çünkü arabanın bu dizaynına uygun başka sütün ne olabilirki ilk başta bende yadırgamıştım ama sona alıştım ona göre pozisyonumu hazırlıyorum çok sorun olmuyo sadece arabanın tasarımından kaynaklanan mecburi bi sorun bu bence yan aynalarının görüş açısının düşük olduğunada inanmıyorum ben önceden uno kullanıyodum şertitdeğiştirirken mutlaka öne doğru yaslanıp bakıkyodum kör nokta için ancak gp bu sorun yok bence belki o arkadaşlar daha önce kullandıkları araba otobüs filan dı ondan küçük gelmiş olabilir :) yol tutuşunuda beğenmeyen kardeşlerim bence bu sınıfın en iyisi yol tutuşuna sahip kesinllikle mükemmele yakın...
aynı şeyi ben de farkettim, banketten inerken araba esniyor gibi sesler geliyor, garipsiyorum.
Kör nokta olmadığı konusuna katılmıyorum. Yan aynalar açılı değil ve kör noktaya sahipler. Sağ veya sol aynada görünmeyen bir araç dibinize kadar gelmiş olabiliyor. Bunu şöyle test edin: Mesela sol aynada gördüğünüz bir araç aynada kaybolduğu anda, siz kafanızı hiç çevirmeden onu sol kapı hizasında görebiliyorsanız kör açı yoktur. Abimin Bora'daki aynalar çok daha küçük olduğu halde kapsama alanı daha geniş :)
Bu arabaya yol tutmuyor diyen daha önceki hayatında FERRARİ filan sürmüş olmalı heralde :) şile otobanında 160 la virajlara giriyorum standart ... hız sabitleyici olsa bu sürate sabitliycem zaten frene basmıyorum :)
eksilere gelince kemer ayarı çok geride kalıyor,ve demiri ses yapıyor.
Aynalar çok geniş olmasına rağmen bir türlü kör nokta probleminden kurtulamıyorum.Nekadar ayar varsa denedim
Birçok kişi bunu dile getirdiğine göre bi problem olsa gerek ...
yan aynaların kor noktası var arkadaslar, ayarlarını iyice zorlayıp test ettim. kasınca bu kor nokta iyice kısılabiliyor ama binde bir ihtimalde olsa oraya arac kacırılabilir. ozellikle trafıkteki seri sag solcuları kacırabilirsiniz.
o yuzden dikkatli olmak ve ayna kontrolunden sonra bir iki saniye bekleyip serit degistirmekte fayda var. kor noktada sag solcu varsa cekip gitsin.
BELKİDE HAKLISINDIR ben daha önce uno kullandığım için bana böle geliyo olabilir ama şöle bişi var ben normal pozisyonda oturduğumda yan aynalarda arabanın arka çamurluklarını hiç görmüyoreum biraz daha dışa doğru ayarlı bölecene kör nokta diye bişi kalmıyo özellikle test ediyorum bazen ayar yapmam gerekiyosa yaptıktan sonra test ediyorum örneğim sağımdan bi araç geçtiği zaman geçen araabnın tamamı kaybolur kaybolmaz arbayı yanın,mda görüyorum bence bu sorun aynaları birazcık daha dışa ayarlamakla halledilebilir bi sorun ama tekrar diyorum belkide daha önce uno kullandığım için bana böle geliyo olabilir...:fiatsmile:
Yan aynalar tek açılı, yani kör nokta var arkadaşlar, dikkatli olmak lazım...
benim yan aynalar sonuna kadar dış a doğru açıktır. ben kendi arabamın yan kısımlarını görmem hiç.
bana gelen bi mailde, yan aynaları 90 dereceye kadar açın, kör nokta sayısı 2 den 4 e çıkıyor ama kör alanlar o kadar küçülüyorki böyle yapmak kazaları önleme açısından daha etkili diyordu.
ben bu mesajı sanki 2. kez yazıyormuşum gibime geliyor bu arada ya neyse. :)
bagaj kapağını açmak için tutacak yer yok
arka tamponda teker hizasındaki çıkıntılar(iğrenç görünüyolar)
göstergeler(çağın uzağında)
arkadaşlar Gp lerimizde rastladığınız tasarım hataları varmıdır.Çoğunu unuttum ama aklıma gelenleri yazayım .
ön bardak ve küllük gözleri : 2 cola kutusu nu yada 1 cola kutusu 1 küllüğü almıyor.
koltuk başlıkları: ayarlanmadığından yolculuk süresince baş devamlı koltuk başlığından 15-20 cm önde duruyor
kapı cepleri: çok dar sadece bir dergi koyabilecek genişlikde kullanışsız
torpido gözü: ışık yok ve üst göze ne koyarsanız koyun açıldığında herşey yerde
depo kapağı: yakıt almak için anahtarı vermeli yada araçtan inmelisiniz
arka kapı camları: yetersiz bir şekilde yarıya kadar iniyor.belki arkada oturan cocukların guvenlığı için yapılmış olabilir bilemiyorum.
kapı iç kilit: kapıları içerden kilitleme butonuna basıldığında her 4 yolcuda istediği an kapıları açabiliyor.
yan kapı kol dayama yerleri: kol dayama yerlerine rahatca koyunu koyabilen varmıdır?
far ayarı:tuşlar direksiyonun solunda ve arkasında kaldığından hareket halinde ve gece..ezberlemeden zor bulunan yerdeler.
emniyet kemeri: active ye sahibim ve emniyet kemeri yükseklik ayarı yok.
başka?
bi kaç konuya cevap vermek isterim..aracınızda 5 yıldız olabilmesi için kapılar kilitli olsa dahi içerden açılabilmelidir..camlar çocuk güvenliği için yarıya kadar açılır..
abi ben sadece bu 2 yazdığın sorunla senle hem fikirim diğer olaylarda bi anormallik göremiyorum. kol koyma yerleri bana mesela uzun yolda çok rahat gelio yan kapı cepleride babamın mercedestekinden kesinlikle daha çok şey alıo. kapıların içerden açılmasıda yine mercedeste bile aynı şekilde yani hemen hemen diğer olaylarda bence bi olağan dışılık yok.
Arkadaşlar sizin araçlarınızda vitesin önunde konsoldaki küllük konan yerlere küllük varken; red bull ve benzerleri gibi dar kutular dısında bir normal cola kutusu yada iki cola kutusu koyan varmı hayret, benim araçtakinde mi bir hata var çift yuvarlak kutu haznesi var ve iki tane koymak mumkun degıl ..kimse buna değinmemiş.
walla abi arabada pek yiyip içmediğim için böyle bişeye pek dikkat etmedim ama ben o dediğin kısma yola giderken termoslu bardak ile çay yada su koyuyorum cuk die oturuyo
ama 2 taneyi dediğin gibi almaz bi tarafta o küllük bi tarafta brdak varken sıkıntı olmuo
arka kapı camları: yetersiz bir şekilde yarıya kadar iniyor.belki arkada oturan cocukların guvenlığı için yapılmış olabilir bilemiyorum.
bence bu tasarımdan kaynaklanıyo cam 2 kısımdan olsa tam açılırdı kelebek camı gibi yoksa güvenlikten deil
arka cam kollarıda iğrenç birinin paçasına takılıp kırılacak ama ne zaman
ön tamponda vida sayısı eksik farın altınada koymak lazımmış (tanponun fazla şişmesini engellemek için)
cam ve ayna ayar butonlarının yeri çok kötü sol eli direksiyondan tamamen uzaklaştırıyor
sağ göğüsün üzeri kullanışsın biraz düz eğimle biraz daha kullanışlı hale gelebilirdi
arka dizayn iğrenç bagaj kapağı biraz daha genişletilebilirdi
mehmet abi naptın ya sanki arabayı sana zorla vermişler gibi iyice giydirmişsin:)
cam ve tampon olayını anlarımda
cam ve ayna ayar düğmeleri şuan piyasadaki bütün arabalarda ya bizimkinin olduğu yerde yada vites civarında
sağ göğüsün üzerinde bi düz bi eğim yada çukurluk kısım olsa bence ön dizayn bozulurdu bu biraz zevk meselesine girio göreceli olabilir arka bagaj kapağıda aynı şekilde yani bunları görüp aldığına göre arabayı seninde sevmen lazım mehmet abi
uzun süre otomatik vites kullananlar haricinde genelde direksiyon kotnrolü sol eldedir istersen bi virajlı yollarda sağ elle kullanmayı deneyin
ayna ve cam kontrol butonları bravada vitesin oralarda bi yerdeydi gayette kullanışlı idi gpde ise kolu bayaa uzatmak gerekiyo
tipi ve donanımları olmasa gp nin palio dan bi farkı yok aslında ebat olarak da 5-10cm fark eder..
her ne kadar arabamı sevsemde:thankyou:eksikleri çok :rockon00:biraz daha büyütsünler grande grande punto olsun :popcom00:en azından focus kadar olsun :sevgi:ondan bravoyu bekliyom zaten 4gözle
abi paliom vardı benim mk1 ve mk2 palio kullandım 4 yıl sonra bu arabaya geçtim dediğin fark biraz daha fazla abi. ama bu fiyata bu kadar oluyo alırken ben en az 20 araba arsında ince ince eleyip düşündüm o an bu uygun geldi bunu aldım işçilik zayıf olsa da tsarım çok iyiydi vergi ve yakıt da rakipleri geride bırakıodu tabi para olduktan sonra daha büyük daha işçilikli sıfır araba vardı mesela ford focus:)
yerin dibinede sokmayalım ama puntişleri lütfen..insan elindekinin de kıymetini bilmeli her ne olursa olsun ;)
abi ben gp mi çok severek ve istiyerek aldığımdan olsa gerek bu hataları hiç umursamıyorum hatta görmüyorum bile neymiş ayna için kol uzatmak lazım mış abi araba zaten küçük ve binlerce mühendisler calışıyor bunu yaratırken sizce bunu onlar düşünmedimi :)
Mesajlar bu başlığa taşınmıştır! ;)
ananemin sakalı olsa dedem olurmus dicem bu okuduklarima :) bende puntodan en sikayetci benim sanıyordum bu sitede :) yaw arka cam her arabada farklı, e fokus kadar olsa o zaman sınıf degisir ne kadar ekmek o kadar kofte :)
walla arabyı kredili aldım bu kadar rahat ödeyeceğimi bilsem büyük ihtimal focus alırdım ama 2008 de her şey değişebilir keşke L gp çıkarsalarda alsak
valla enteresan şeyler duyuyorum... gerçi kişiye göre değişiyo bi çok sorun ama benm en çok şikayetçi olduğum sorun ön camlardaki sütünlar sırf onlar yüzünden iki kere kaza atlattım görüş açısını çok fazla kısıtlıyo bence... onun dışında bide mesele iç malzeme bitiş noktalarındaki işçilik hataları yani parmağınzi üstünden geçirdiğimizde düz olmuyo çıkıntılı ve dikkat ettim bi çok puntoda aynı...ama bide arka dizaynın kötü olduğu gibi şeyler bende tam tersi çok beğeniyorum arabanın en çok sevdiğim yerlerinden biri....
karizması yeter. bu fiyata 4-4'lük bence. ufak tefek şeyleri takıntı yapmayalım.
arkadasın dedigi gibi biraz fazlasını verip linea alabilirsinzi baz modeli 3.5 milyar fark var (eski para ile) c segmenti işicilik daha iyi ama ben arabamı degişmem
koray sende vti varda puntoylan muntoylan ne işin var bilader sen puntoyu sat binmek istediğinde bahçeliye gel değişiriz arabaları:) vti hastasıyım bende vti lerin yol tutuşu bizim puntolardan iyi olmak zorunda çünkü o çok güçlü hızlı ve seri bi araba ve ağırlık merkezi bizimkilerden çok daha yere yakın bide 4cm yay yazmışsın yazık gunah değilmi bize biz onun yanında deve gibi kalırız
Ali vti şimdi kmde 280 lira bazmazsam 340 lira basarsam yakmakta durum öyle olunca sehiriçi ekonomik araç ihtiyacı doğuyor :) ... Puntoyada yay alıcam 3.5 luk fln 1 tane yoksa cok leylek geldi bana ozellikle frenajlarda arkası yanıma geliyomus gibi :)