Evet o yüzden yıkamacıdan biraz geç almak gerekiyor arabayı .Hemen yola çıkınca su süzülüyor ve tozla birlikte iz yapıyor. Ama o tip aynalı olan arabaların hepsinde var o olay.
Printable View
ya arkadaslar neler bulmussunuz ya:Dbosverın be bıtek sorun bunlar olsun bendede var aynı sılecek sorununu yasıyorum ama muzıgımı acıp gaza da basınca yemısım sılecegı bosverın arabalarımız harıka..!
dun jant taktırdım delı bısey oldu resım koycam ama beceremıyorum boyut buyuk dıyooo cok fazla verecegım super resımlerım oldu elımde
Arkadaşlar millet kalite, yok efsane iddiası altında satılan araçlarla yolda kalıyor.
arkasına kimse almasın yazısı asıp geziyor.
biz burda aynalardan süzülen su sohbetini yapıyoruz.
bu kadar kusur kadı kızında da olur.
fiat ,kusurlarını biliyor,iyileştirme yapıyor.
hem yeni alıcaklara hem de eski kullanıcılara fayda sağlamaya çalışıyor.
ha bu tutmadı sorun oldu kaldıralım diye birşey yok.
yakında grande punto hayırlısıyla yarım milyon diyecek.:ok:
Tasarımların bu denli güzel olabilmesi için bazı şeylerden ödün verilmesi gerekebilir.Amaç bu ödünleri en azda tutmaktır.Bütün yeni nesil araçlarda bu tip(görüş açısı,...vb.) ödünler verilmiştir. :ok:
Şahsen ben kesinlikle aracımdan her yönüyle çok memnunum ve bu gibi şeylerle hiç karşılaşmadım.
Kullandığımız aracın sınıfının en iyi araçlarından biri olduğunu hepimiz çok iyi biliyoruz.
Aman arkadaşlar lütfen.Bırakalım böyle şeyleri.Aracımızdan en iyi keyfi alalım. :ok:
Memnun değilim diyen yok zaten, en azından böyle düşünen olacağını sanmıyorum. Ama eğri oturup doğru konuşmakta fayda var.
Su olayı vs. ufak tefek addedilebilir ama şu sol-sağ görüş açısı probleminden dolayı, yanlış hatırlamıyorsam forumdan 2 arkadaş kaza yapmıştı. Birisi de yapmaktan son anda kurtulmuştu.
Bir de GP nin lastikleri dönmüyor mu, hasta ediyor beni:D:D:D
Bu yeni nesil araçlar malesef böyle.sadece punto değil.
doğru konuşmayalım ya da örtbas edelim diyen olmadı.
sola dönüşte görüş problemi var ,ilk kez bu tip araç kullananların kaza yapabileceği doğrudur.daha fazla dikkat istiyor.onu da bir zahmet göstermek lazım.
ben de yıllar evvel mercedes a serisini ilk kez kullandığımda zorluk yaşamıştım.bu ne ya demiştim.ama zamanla alışıyorsunuz ve kendinizi ona göre ayarlıyorsunuz.gün geçtikçe bütün otomobiller bu tasarıma dönmeye başladı.
bırakın küçük otomobil ya da mpv tip araçları pejo 407 dahi böyle
Bence bu hatalrın sebebi üstünde cok durulmaması bazılarınız dediği gibi. ancak paralama ve ticaret yöntemi de bunu gerektiriyor yani bi bakıma bazen kandırılıyormuşuz gibi hissediyoruz ama markalar geçen her yıl bi yeni üst modelini çıkartıyorlar bu sefer de toplumu (bizi) o tarafa yönlenidiryorlar bu bi pazarlama usulü ki bütün büyük markalar yapmak zorunda bu düzende bnce...
Direksiyon kutusu problemleri
Iç trimlerin tolerans kaçıklıkları (çatirti, tikirti gibi sesleri getiriyor beraberinde)
Duzensiz sekilde gürültü çikartan ön frenler
Sürekli hirildayan klima devresi (fan 1. kademedeyken sinir edici bir durum)
Yagmurlu havalarda su ve camur icinde kalan motor ECU parcasi
ön koltuklarda emniyet kemerlerinin başlarının koltuklarla birleştiği köşeler. çok basitce yapmışlar.sanki aceleyle dikilmiş gibi.
emniyet kemerini çıkartınca 3k larda bıraktığın zaman kapı içine inanılmaz zarar veriyor dikkatli bırakın kemeri çıkardığınızda... tokanın ucu kapı içine vuruyor ve oraya hasar veriyor.
emniyet kemerinin yan orta sütunda tek bi noktad sabitlemişler, uzun boylu biri yada kısa boylu biri oturduğunda emniyet kemeri boy ayarı yapamıyor. bu çok eski model arabalarda bile varken punto da neden yok acaba?
arkadaşlar ellerimizdeki GP lerin tek sorunu kalitesiz italyan işçiliği.. ben italyan işçiliğinin bu kadar kötü olabileceğini hiç bilmezdimm.. eğer bir gün bu aradan soğuyup başka araç almama sebep olacak tek bişeyşey varsa oda italyan işçiliğidir... servis ne yapsın yada servislerde suat lar serkan lar baştan defolu alan araçları ne kadar düzeltebilsinki.. yada her parçası italyadan gelen parçaların torna tesiyesi berbat olan parçaları nasıl suat lar serkan lar düzeltsin ben anlamadım bizlerin ve servislerin buna çare bulması gerek...
Yeni tiplerde ne fitil kullanmışlarsa onu uygularlar.
seri üretimin ilk yıllarında birçok firmada işçilik sorunları olabiliyor.önemli olan düzeltilmesi.
senin dediğin gibi benimde arka sağ kapıdan ses geliyordu 3000 kontrolünde söyledim kapıdaki vidamı artık menteşemi nedir direkt serviste sıktılar eğer devam ederse bi kaç parçası değişicek dediler şu anda bi şikayetim yok ama aynı senin dediğin gibi özellikle yan geçerken tümseklerden tak tuk diye bükülüyomuş hissi veriyordu.servise git al yanına ustayı biraz dolaşın bi kaç tümsekten geçir onlar direkt anlıyor.
Yeni Clio' larda da el freninin olduğu yerden içeriye rüzgar giriyormuş. 8D
kasırga demek istedin galiba 8O
ya herkez aynalardan şikayetçi olmuş. Ben yan aynalardan bakınca çinde pirinç yetiştiren adamları görüyorum nerdeyse :icon_smile_approve: Şaka maka tam ayarlayınca 2 şeridi birden görüyon bi aynada. Arka ayna çok kullanışsız orası doğru yakın gösteriyo biraz. Yan aynalara alışınca bütün yola hakim oluyosun resmen.
Onun dışında yeni nesil arabaların çoğu artık göğüsü derin arabalar. Göğüs derin olunca kolon sorun oluyo sola virajlarda hele. Ama onun bi avantajı olduğunu düşünüyorum güvenlik açısından.
benim tek şikayetim keşke kumandadan camları kapayabilsek kitlerken. Bide sadece sol cam tuşuna basılı tutunca cam otomatik açılıp kapanıyor sağ cam için neden yapmamışlar anlamıyorum çok basit bi sistemdir tahminimce (bi plastik tırnak gibi) arabamdan genel olarak çok memnunum :)
kumandadan cam kapatma ve sağ camda tek dokunuş özelliği emotionlarda var :)
kesinlikle :)
Araba Iyidir.görüş Iyidir.yalniz Eni Dardir,geniş Bir Arka Alan Olmalidir.araba Iyidir.750 Km 80 Ytl Mazot.araba Iyidir
iyidir araba :)
ya ben bu A sütunu sorununu anlamadım... aradım taradım, bi yerleri görmemi engelleyen bi sütun bulamadım ben...:icon_question:
Göreme den,Nevşehir e doğru yol alırken A sütunu kendini bariz bir şekilde gösteriyor :D
Candan, A sütunu budur! Ve virajlarda, virajın devamını görmeyi engeller! Şehir içinde pek kendini hissettirmez ama uzun yola çıktığında ne olduğunu daha iyi anlarsın ;)
https://img157.imageshack.us/img157/...otuninggu4.jpg
Selam arkadaslar,
Ben gordugum en buyuk eksigi soyliyim. Bu araba hareket halindeyken belirli bi hizdan sonra (bu hizi biz de belirleyebiliyoruz) kapilari kilitliyoya, iste sorun orda basliyo. Bu durumda kapilar disaridan acilamiyo ancak iceriden acilabiliyor. Bu ne ise yarar demeyin, eger arkada kucuk bi cocuk oturuyorsa kapi kilitlendiginde iceriden de sizin izniniz olmadan acilmamasi gerekir. Bunu aslinda yazilimla cozebilirler ancak bilmiyorum. Boyle bi seyi neden unutmuslar.
Dogru disardan acilmamasi zaten olmasi gereken birsey. Ben disardan acilmazken icerden de benim istegim haricinde acilmamasini istiyorum. Stilolarda ve diger arabalarda cocuk kiliti diye bisey var. genelde bu manuel oluyor. bunu zaten otomatik olarak kapi kilitlemesi yapabilen bi aracin otomatik olarak yapabilmesini isterim. Demek istedigim boyle birseydi.
@canatali,
Araçlarımızda çocuk kilidi var zaten! Tamam, bir tuşla falan aktif olmuyor ama çocuklu aileler için zaten bir kere yapılacak bir işlemle sorun ortadan kalkıyor! :ok:
c sütünu tabi ki..
arkayı görmek allahlık..
a sütunu da..
görüş açısı kötü maalesef araçlarımızın..:(