42 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Dizel kullanım devri

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Alp BELGEN
    Alp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/03/2007
    Yaş
    50
    Mesajlar
    918
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 326

    Standart

    Ara ara vericen gazı )) tasarruf ıstiyorsan 2000-2500 rpm arası performans istiyorsan 4500 rpm'e kadar yolun var. Herzaman olmasada cok kısa aralıklarla (1-2 sn) redline yapabilirsin (5150 rpm) bu motorunu herdaim canlı tutar. Çok düşük devirde kullanmanı tavsiye etmem vuruntu ve kurumlanma yapar.
    Bir sonrakı safhada (Bütçen elverdiğinde) kesinlikle box yada chipe gecmeni öneririm, çok faydasını görürsün.
    Multijet Grande Punto 1.3 75 hp -> 95 HP
    Multijet Grande Punto 1.3 90 hp -> 125 HP
    Multijet Bravo 1.6 105 hp -> 135 HP
    Clio RS 190 HP
    ve Şimdi...
    Multijet BRAVO GT1544 STAGE 2 180+ hp...

  2. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  3. #2
    Okan KÖYLÜ
    CesSpOoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/06/2008
    Yaş
    41
    Mesajlar
    937
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 135

    Standart

    Alıntı Alp Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ara ara vericen gazı )) tasarruf ıstiyorsan 2000-2500 rpm arası performans istiyorsan 4500 rpm'e kadar yolun var. Herzaman olmasada cok kısa aralıklarla (1-2 sn) redline yapabilirsin (5150 rpm) bu motorunu herdaim canlı tutar. Çok düşük devirde kullanmanı tavsiye etmem vuruntu ve kurumlanma yapar.
    Bir sonrakı safhada (Bütçen elverdiğinde) kesinlikle box yada chipe gecmeni öneririm, çok faydasını görürsün.
    alp abi chip tuning +hp haricinde yakıt tasarrufu sağlamaz sanırım düşünmüyor değilim ama motora zararı olur mu bilmiyorum, ben evcil bi kullanıcıyım : ) çok fazla performans takıntım yok ama yine de basınca gitsin isterim.. motora zarar vermedikce tabi : )

Benzer Konular

  1. Punto evo normal kullanım devri nedir, ne kadar yakar?
    emopunto tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 30/11/2012, 12:47
  2. Rolanti devri
    Ziyaretci040 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 09/05/2012, 21:19
  3. Dizel aracın kullanım şekli
    ayaman tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 09/04/2012, 10:09
  4. Dizel motorda optimum kullanım
    CAGLARKA tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 58
    Son Mesaj: 09/12/2011, 12:27
  5. Motor devri
    rall_ tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 32
    Son Mesaj: 18/07/2007, 14:17

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com