Gerçekten iyi cesaret Orhan. Umarım bu ilk ve son test olur tekrar denemeye kalkmazsın.
Gerçekten iyi cesaret Orhan. Umarım bu ilk ve son test olur tekrar denemeye kalkmazsın.
en iyi basılcak yol İzmir-Aydın otobanıiyi gitmişsiniz valla birde düzde görmek isteriz
şimdilik 170 i geçmedik Evo yla ilerleyen günlerde 190-200 zorlucaz,bi tanıdık Evoyu aldıktan 3 gün sonra 190 yapmaya başladı fenaa olucak
![]()
2010-Nisan , Punto Evo 1.3 Multijet Dynamic
bu hızı kuvvetle muhtemel uzun sağlam bir inişte yapmışsın çünkü teknik veriler de bunu ispatlıyor düzde aracın kilosu aerodinamiği motorun gücü ve torku ha bir de rüzgarı arkana aldığını hesaplasak da düzde bu sürate ulaşman imkansız. Yol bilgisayarında biraz ipucu veriyor. tüketim eğerin 9 gibi gözüküyor onuda geçelim bu hızda teorik olarak aracın en az 5000 devir üzerinde olması gerekirken sen 4000 biraz üstü diyorsun ki ben inanmadım arkadaşım kusura bakma üstelik 75 lik aracın birde. neyse birbirimizi de kandırmayalım çoğumuzun bildiği gibi kadranlar %10-%5 civarında fazla gösterir.eğer hala aksini iddia ediyosan arabaları almacasına düzde büyük bir iddiaya tutuşalım noter kanallı blöf değil. 140 lık lagunam ile 2 litre düzyinde bir çok araçla düzde yokuşta inişte çok kapıştım. rüzgarsız ve çok sıcak olmayan bir havada araç boş 205 55 16 lastik 2000 motor 140 hp ve 190 nm tork 1280 kilo ile uzun düzlüklerde ulaşştığım hız 210-220 eğer yokuş aşağı ise rahatlıkla 240 üstünü göörüyordum ha unutmadan 240 dan fazlasını göremedim çünkü lagunda hız kadranı 240 ta biter buraya ibreyi çok dayadım. vectra gt ile kulakları çınlasın serdar durmuş kardeşimle yotluk zamanımda 250 falan görmüştüm kanıkm donmuştu. nekadar hızlı geçiyordu etraftaki herşey. neyse sadede gelelim bu sürat düzde imkansız ama tuning varsa başka. ama önemli olan bu hızda arabını çektiği ızdırabı tahmin edebilirmisin bilmiyorum fakat ben bu yüzden lagunamda 90000 km'de subap iteceklerini değiştirdim. bir kere de triger koparttım komple üst kapak yaptık. sürekli 5000 6000 6500 çevirtmekten anlayacağın. arabanıza cebinize yazık arkadaşlar. araçlarımız premium kalite değil zaten limitlerde ve üstünde kullanmak onları çabuk tüketir. unutmada daha önemli bir şey söyleyeyim. beliki adrenalinin zirve yaptığı o anda hiçbir şey umurunuzda olmayabilir ama siz başaklarının umurunda olabilirsiniz ve bencil olmayalım. hayatımızın bizim için olmasa bile başkaları için çok önemi olabilir. sürat felakettir.
Konu mehmetbasli tarafından (27/07/2010 Saat 22:22 ) değiştirilmiştir.
ben hep görüyorum bu hızı![]()
bizim evo 170 i geçmiyi..yakıcam ben bu arabayı az kaldı
Konu GP COSKUN tarafından (27/07/2010 Saat 23:42 ) değiştirilmiştir.
mahmutbey gişelerden bahçeşehir gişelerinin orayı bilen bilir hafif eğimli 215 220 gördüm
daha fazlasını yapıcak bişey kalmamışki maşallah =)
düzde 170 i geçemeyenler bayır aşagı denesinler bide![]()
Dünya Kadar Malın olucağına Fındık Kadar Turbon olsun =)
asla aklınızdan çıkarmayın
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
Çoşkun abi noktayı koymş![]()
Hız Felaket Değil Kabiliyettir ...
multijet boyle yapıyorsa fiat t-jet motoru falan çöpe atsın .....
+1000
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri