28 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Tasaruf için devir hız ve vites

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    MEHMET YILMAZ
    mehmetsafran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/01/2010
    Mesajlar
    155
    Nereden
    Karabük
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    -------
    Edilen teşekkür: 10

    Standart

    Alıntı detay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arabayı çok düşük devirde kullanmak mazot pompasının ömrünü kısaltabilir(Dizeller için). Üç kuruş kar edelim diye pompayı bozmak da var.
    Çok düşük devir derken kaç mesela ben yeni aldım arabamı dizel de ilk defa kullanıyorum. Millet 2000 devirin altında kullanılmaz falan diyolar ama buradaki arkadaşlar ve yol bilgisayarı öyle demiyo 2000 devirin üstünde çok yakıyor, ama motor ömrü de önemli ne yapmalıyız?

  2. #2
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Alıntı mehmetsafran Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok düşük devir derken kaç mesela ben yeni aldım arabamı dizel de ilk defa kullanıyorum. Millet 2000 devirin altında kullanılmaz falan diyolar ama buradaki arkadaşlar ve yol bilgisayarı öyle demiyo 2000 devirin üstünde çok yakıyor, ama motor ömrü de önemli ne yapmalıyız?
    Mehmet, önemli olan şey motorun zorlanmamasıdır.Sıfır eğimde 1500d/d ile sabit süratle gidilebilir.Ancak hızlanmak istenildiğinde özellikle de yokuşlarda bu devirde aracı zorlamak motora zarar verebilir.Bu durumda vites küçültmek gerekiyor.Yani gaza yüklenmeden düşük devirde sabit süratte gidilebilir, herhangi bir problem olmaz.Tabi arada sırada üst devirleri de görmeli motor,

    Bir de sadece mazot pompası değil benzin pompası da bozulabilir düşük devirde gaza yüklenildiğinde, özellikle de boş depoyla...

Benzer Konular

  1. 5.vites 2000 devir 90 km sabit düz yol 3.3 lt ortalama
    rbcn tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 23
    Son Mesaj: 21/05/2012, 18:37
  2. GP dualogıc!!! vites değişirken devir problemi
    smmdrnby tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 12/03/2012, 17:55
  3. 1.3 multijet Dynamic 6 vites devir aralıkları
    maddogjr75 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 19/10/2011, 01:48
  4. G.P için alınık vites topuzu
    coolsea tarafından İlanlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 30/07/2010, 21:01
  5. Devir Yükselirken Vites Kolunda Titreme, yakıt sarfiyatı ve rodaj süresi
    ReBianco tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 21/01/2009, 04:30

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com