Alıntı Arslan81 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Arkadaşlar sanım konuya ultra hort olacak ama, yaklaşık 5 ay önce aldığım (https://forum.grandepuntotr.com/tani...ocu-oldum.html) aracımda Direksiyon arıza ışığı yanmaya ve direksiyon sertleşmeye başladı.
Forumdaki ilgili birçok konuyu okudum, sonunda bu konuyu gördüm ve Eskişehir Birmot'u aradım randevu aldım ve bilgi istedim "kronik arıza olduğu için fabrikaya bildireceğiz ama, servis bağlılığınız gibi bazı etkenler var, % kaçını karşılar bilemem" dedi. Bu kadar sene sonra hala karşılar mı? Emin değilim. Bilgi olsun diye sonucu buraya eklemeyi düşünüyorum. Yarın (24.02.2021'de) randevu aldım.
Öncelikle geçmiş olsun. Normal şartlar altında servisin size "gelin aracınızı test edip sorunu kesinleştirelim. Eğer city kaynaklı bir arıza varsa ücretsiz değişimini yapalım" demesi lazım. İyi niyetli ve müşteri odaklı olanı bu.
Servis bağlılığı olması lazım, yüzde kaçını karşılar diyorsa sizden para talep edecekler.


Israrcı olun. Sorun üretim hatalı bir parçadan kaynaklanıyor. Aracın kullanımını ve hayati tehlike arz ediyor bu arıza.
Bu sebeple daha önce aracınızda hiç bu parça değişimi olmamış ise size ücretsiz yardım etmeleri gerekir.


Benden %60 indirim ile birlikte 5 bin tl ye yakın para istediler. Tüketici mahkemesine taşıdım konuyu.
bu hususla alakalı bilirkişi raporu da var.

Konu ile ilgili aşağıya bıraktığım linkte benim tarafımdan yazılan yazıları ve süreci görebilirsiniz.

https://forum.grandepuntotr.com/city...z-degisim.html