valla bence; gp'nin en bilenmeyen ozelligi, su dijital klima ekraninin tus kombinasyonuyla yol bilgisayari gibi kullanilmasi olsa gerek :D
Printable View
valla bence; gp'nin en bilenmeyen ozelligi, su dijital klima ekraninin tus kombinasyonuyla yol bilgisayari gibi kullanilmasi olsa gerek :D
Merhaba Erdi;Bu özelliği bende bilmiyorum.Nasıl oluyor
Uğur abi tam olarak nerde o delik bilmiodum bunu :S
arka kapıyı acınca kapı dilinin altında olsa gerek orada siyah bir delik var gpnin anahtarını takttıgın zaman aktif oluyor. evet bencede gp nin en bilinmeyeni bu klima ekranında motorun ozelliklerini gormek bununla ilgili topicte var burada. simdi bazı bilinen ozellikler yazılmıs buraya bende ona binaen follow me home far diyorum:)) biliniyodur da bilmeyen varsa bilgilensin diye soyluyorum. bir diger ozellik ise direksiyon aydoınlatması cam otomatigi aydıonlatması ayna ayar dugme aydınlatması araba calısınca yanıyor yani parkları acmaya gerek yok ve stop edince belli bir muddet yanıyor hatta kappıyı kilitleyinceye kadardı galiba aam bundan emin degilim. silecek demişler 30 lriaya yan sanayi aldım opel yeni corsalarla aynı imiş bizim silecekler aklınızda bulunsun.:)) ben aslında farklı bir topik acıp arabanın kac binde ne kadar km gittigini nelerinin degisitigini yazmayı dusnuyorum
https://forum.grandepuntotr.com/tekn...-hakkinda.html
buda linki ben çok denemiştim :)
Bizim bahsettiğimiz, sizin anlattığınız çocuk kilidi değil. Kapıların içeriden merkezi kilitle kitlenmesi durumunda arkaların içeriden açılmaması. İkisi farklı şeyler. Başka araçlarda gördüm ve bizzat kullandım. Çocuklu aileler için büyük kolaylık. Yoksa her defasında arka kapılardaki çocuk kilidi damaklarını indirmek çok kullanışlı bir özellik değil.
bi özellik daha
ön silecekler çalışır durumdayken geri vitese taktığınızda arka silecek otomatik olarak çalışıyor
İçeri den yada dışarıdan fark etmez. Merkezi kilitle kitlendiğinde içerden kapılar açılabiliyor. Ama o tırnagı döndürdüğünüzde arkalar açılmıyor. Peki neden sadece arkada o özellik? Acaba çocuk ların içerden kapıları açmaması için olabilirmi? Arkadasım senin dediğini bazı araclar ayrı bir tuş ile yapılabilicek hale getirmiş. Aradaki fark bu. Bazı araclarda otomatik tek tuşla arkalrın içerden açılmasını engelliyorsun. Bizimki manuel tırnagı ceviriyorsun. Burda tek sıkıntı arac a çocuklar bindimi onu çevirmek yetişkin bindimi tekrar cevirmektir. Oda eğer çocuku sahibi oldugunda çocukların aklı erene kadar onu cevrili tutcaksın. Mesela benim araç ta cam otomatiğini yanında tek tuş var. onun sayesinde arka camların arka cam otomatiğinden açılmasını ve kapanmasını engelliyorsun. Keşke benzer şekilde kilitte tuşlu olsaydı. Ne yapalım cekeceğiz artık.
Bana göre Grande puntonun en bilinmeyen özelliği sedan versiyonunun Türkiyede ürecetilicek olması idi.
Gp nin sedanı mı üretilio :S:S
ön sağ kapıyı kumanda ile değilde anahtar ile actığımızda içerden kapı açma tuşu işlev görmüyor.illa ki sürücü tarafını açmak gerekiyor.
bagajın hareket halinde açılmamasını da tesadüf olarak keşfetmiştim.
Saygılar iyi akşamlar...
coşkun bey haklı bilmeyenler var ben gibi :)
Arkadasım dikkat edersen " üretilicekti di " ibaresi kullandım. 2006 yılınca konusu geçti hatta bir prototip bile dolaştı. Fakat nedense rafa kaldırıldı. aradan gecen zamandan tekrar yola koydular. Sonra dediler punto sedan olmasın farkı bir arac olsun. maliyet fazla laşınca tekrar sitilize ettiler. çok değiştirdiler arabayı. Sonuçta karşımıza linea çıktı. :)
zaten benim gözümde linea
grande puntonun sedanı
belki bilen arkadaşlar vardır ama
ben bu sabah farkettim
tavan lambasını açık bıraktığınızda belli bir süre sonunda kendiliğinden kapanıyor
bu sabah arabaya bindiğimde tavan lambasının açık olduğunu fakat yanmadığını fark ettim lambayla oynayınca yandı
emin olmak için şirkette bir daha denedim yine kendiliğinden sönmüştü
valla geçen gün 1.5 yıldır bulamadığım bişeyi buldum:D aracın ön kol dayaması öndeki elciği çekip aşşağı itince bir kademe daha aşşağıya iniyormuş :D bana eski hali çok rahatsız geliyodu yüksek kalıyodu..şu an nasıl memnunum anlatamam çok mutlu oldum :D düşünün 2. puntomda anca keşfettim..
ertuğ aferin güzel bir buluş :D
Harbiden nasıl bir kol o yaa ertuğ :) fotosdu felan varsa koysana :D Bizmi kabiliyetsiziz ne :)
Kolçağı aşağı yukarı hareket ettirdikçe hafif çıt çıt hissediyorsunuz zaten 3 kademeli olması lazım
ben direksiyonu kemdime doru çekmeyi geç örendim oda tanıtım videosundan yoksa hala bilmiyodum....
birde sağ ön kapının çıta altında buton var buda araç kaza yapınca kendini kitler çalışmazmış beyinle alakalıymış o butona basınca çalışırmış tekrar...
yakıt atalet sensörü. içindeki çelik bilye darbe çok güçlü ise devreleri kesiyor.
o değilde bn arabayı ilk aldığımda bi süre problem yaşadım. çalıştıracağım zaman anahtarı kontağa soktuğumda direksiyon kilitliyse bi tarafından asılıp bi yandan kontağı zorlayıp açmaya çalışırken hep o anahtar üzerindeki bagaj düğmasine basıyodum.. her seferinde araç çalıştıktıktan sora inip bagajı kapatıyodum çok sinir bozucu :D sonradan alıştım tabi
klima ekranindan arac ile ilgili anlik verilere ulasmak ve yol bilgisayari gibi kullanmak icin yapilmasi gereken adimlar:
https://forum.grandepuntotr.com/tekn....html#post4346
djital klima ekranindaki kodlarin anlamlari:
https://forum.grandepuntotr.com/173015-post9.html
agir gelecek bir durum yok aslinda, arac calisirken resimde gosterdigim tusa bir sure basili tutunca, klimadaki tum tuslar yanip sonmeye basliyor sonra sabit kaliyor. sabit kaldiktan sonra yine ayni tusa basarak 00-99 arasinda istediginiz bir degeri okuyabilirsiniz. ancak o degerlerin tam olarak manasini cozemedik. servislere de sorduk onlardan da net bir yanit gelmemisti. ikinci linkte liste var ancak pek saglikli degil.
yasemin abla yakinda izmir'de bulusma ayarlayacak, o size orada anlatir :)
kusura bakma bn direk alttaki linke tıkladım haliyle açılan listeden hiçbirşey anlamamıştım..sonradan inceledim oldukça ilginç süper bir keşif en yakın zamanda aracımda denicem teşekkür ederim ;)
ni demek :D