140 oluyorsa o zaman çok az. ben arabamı dyno'ya soktum motor gücü 134 çıktı zaten. tekerleğe verdiği saf güç ise 110 hp. 150'yi geçen bir yazılım uygulaması yoksa o zaman çip mip yapmicam direk turbo uygulamasına geçicem. bir ingiliz forumunda okumuştum elemanın biri punto t-jet aracına abarth turbosu takmış başka hiçbir ayar çekmemiş. yani yazılımını bile değiştirmemiş turboyu takınca. arabası direk 160 hp olmuş.

turbo çok pahalı olmasa da çok fazla iş çıkaracak. turbo değişince adam akıllı blow-off takmak gerekecek. üstüne üstlük tüm egzost sisteminin değişmesi gerekiyor çünkü çıkan gaz basıncı artacak. arttığından dolayı şu anki egzostun çapı küçük gelecek ve arabanın gücünü kısıtlayacak. egzost sisteminin komple çapının büyütülmesi lazım komple borularla beraber.