37 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: T-Jet'ler kaç km de ve hangi sorunlar çıktı ve aracımıza ne extralarda bulunduk?

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Selim Demirtaş
    Rote Baron ms777 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/06/2008
    Yaş
    38
    Mesajlar
    282
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 104

    Standart

    Alıntı ranet3000 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dayanıklılığının farkındayım isterseniz geçmiş yazıları tekrar gözden geçirin benim derdim piston dayanmaması değil turbo mili nin dayanmaması. sadece başkası o pistonu görse ona yük bindirmeye kıyamaz demek istedim demez olaydım. bu arada deniz beyin görüşlerine katırken keşke aracınıza herhangi bir işlemi yapıp sonucu bu deseydiniz. ama ezber her zaman yaşanılanı yansıtmıyor.
    Ben mesleğim doğrultusunda konuşuyorum her zaman, modifiyeden ziyade otomobilin anatomisi hakkında yorumlar yapıyorum. Miller konusuna gelince onun üzerine saatlerce konuşurum, şimdi eksenel bir zorlanma ve bunun yanında radyal bir zorlanmaya maruz kalıyor turbo mili. Genellike bir sistemde millerden ziyade onun yataklaması zarar görür, o yüzden rulmanları güçlendirerek yada, 1.18130 malzemeyi öneririm sana 50 HRC sertlik verildiği zaman kolay kolay birşey olmaz .
    Konu ms777 tarafından (21/06/2009 Saat 20:03 ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    rahan yilmaz
    ranet3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/04/2008
    Yaş
    39
    Mesajlar
    82
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    06RP...
    Edilen teşekkür: 41

    Standart

    Alıntı ms777 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben mesleğim doğrultusunda konuşuyorum her zaman, modifiyeden ziyade otomobilin anatomisi hakkında yorumlar yapıyorum. Miller konusuna gelince onun üzerine saatlerce konuşurum, şimdi eksenel bir zorlanma ve bunun yanında radyal bir zorlanmaya maruz kalıyor turbo mili. Genellike bir sistemde millerden ziyade onun yataklaması zarar görür, o yüzden rulmanları güçlendirerek yada, 1.18130 malzemeyi öneririm sana 50 HRC sertlik verildiği zaman kolay kolay birşey olmaz .
    teşekkürler yorumun için... saatlerini harcamana gerek olduğunu sanmıyorum

    Alıntı ABNEW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Rahan, dediğim gibi sadece turbo değişimi yapıldı 3000km de.Ancak ne olduğu tam anlaşılamadı.Sadece tahliye valen şüphelenildi.Bunun dışında başka problem çıkarmadı aracım.Ben 15000km ye yaklaştım.Araçta herhangi bir motor modifiyesi yok...
    bu motorun arka kısmına doğru turbo vanası var birde manifoltun üzerinde basınç sensörü var benim onların ikiside değişti turbo kesmesinden dolayı ve sorun kalmadı... yine yaparsa seninkinde arda abi, aklında bulunsun...
    Konu anvil tarafından (22/06/2009 Saat 15:01 ) değiştirilmiştir. Sebep: Flood. Lütfen forum kurallarını okuyun.

  3. Bu mesaj için teşekkür edenler:


Benzer Konular

  1. Hangi Futbolcu Hangi Araca ßiniyor ?
    acRep tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 27/06/2011, 03:38
  2. Dizel aracımıza acık hava filtresi
    ufuk_punto tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 21/04/2011, 23:25
  3. Hangi ilde, hangi marka otomobil satıldı?
    abulbul08 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 10/01/2011, 22:35
  4. 10000 Kilometrede Hangi Yağ, Hangi Servis?
    Fiassa_199 tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 14
    Son Mesaj: 10/12/2010, 11:11
  5. Beynimizin hangi yarısını kullanıyoruz? Resim hangi yöne dönüyor sizce?
    ocean_1919 tarafından Geyik forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 25/06/2010, 01:02

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com