168 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: GP nin tasarım hataları neler sizce ?

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Osman S.
    Kur.Kd.Atğm. ons - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/05/2009
    Mesajlar
    39
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    06 ** ****
    Edilen teşekkür: 11

    Soru

    "While fit & finish are good on the outside, it's a different story on the inside; Nice in few interior areas, average in most and absolute rubbish in some (glue coming out of joints, odd paint on the glass, misaligned fittings etc.)."

    Peki, böyle birşey(ler)e rastlayan var mı arkadaşlar?

  2. #2
    Mustafa Özkan
    Moosty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/04/2009
    Yaş
    47
    Mesajlar
    641
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    26 TZ 691
    Edilen teşekkür: 361

    Standart

    Alıntı ons Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    "While fit & finish are good on the outside, it's a different story on the inside; Nice in few interior areas, average in most and absolute rubbish in some (glue coming out of joints, odd paint on the glass, misaligned fittings etc.)."

    Peki, böyle birşey(ler)e rastlayan var mı arkadaşlar?
    Hayır rastlamadım, içerideki işçilik gayet iyi. Hindistandaki iklim sıcak olduğu için yapıştırıcının daha sağlam olması amacıyla fazla miktarda kullanmış olabilirler, muhtemelen bu nedenle taşmıştır. Eskiden Ladalarda olurdu diye hatırlıyorum, Rusya iklimi için uygun olan yapıştırıcılar Türkiye deki sıcak havada kendini bırakır, çatır çatır dökülürdü, dikiz aynasının bile durup dururken düştüğünü bilirim Lada da. Sıcak iklim nedeniyle faklı miktarda / özellikte yapıştırıcı kullanmış olmaları problemin nedeni olabilir.
    Araçların Hindistan için özel işlemden geçirildiği izlenimine kapıldım, çünkü klimanın Hindistan hava şartları için daha da güçlendirildiği ve soğutma performansının oldukça tatmin edici olduğuna dair bir ifade vardı bir yerde.

    Camda da tuhaf boyalar yok bizde, muhtemelen Hindistanda maliyeti düşürmek için hafif defolu malzemeleri kullanmış olabilirler. Aracın montajında hizalama hataları konusunda yorum yapamıyorum, GP şu anda sadece İtalya da üretiliyor diye biliyorum, eğer Hindistanda üretiyorlarsa işçilik hataları söz konusu olabilir, İtalya da üretiyorlarsa işçi kullanımı en az seviyede olacağı için işçilik hataları da az olur heralde.
    Konu Moosty tarafından (18/07/2009 Saat 14:55 ) değiştirilmiştir.

  3. #3
    Osman S.
    Kur.Kd.Atğm. ons - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/05/2009
    Mesajlar
    39
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    06 ** ****
    Edilen teşekkür: 11

    Standart

    Alıntı Moosty Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dikiz aynasının bile durup dururken düştüğünü bilirim Lada da.


    Sanırım Tata aynı zamanda Fiat'a çalışıyor, GP'nin de en azından montajını orada yapıyorlar gibime geldi, ayrıca Palio filan da üretiliyor herhalde. Ben bu Albea, Palio vs. Türkiye'ye özgü biliyordum İtalya'da hiç yok çünkü, ayrıca mesela GP'nin motor seçenekleri arasında T-jet yok ki orada, adamlar bu kasaya bir 110-120 HP motor iyi giderdi gibisinden konuşmuşlar.

  4. #4
    Serhan ÖZKAYA
    GooSe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/06/2008
    Yaş
    42
    Mesajlar
    121
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 39

    Standart

    Alıntı Moosty Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayır rastlamadım, içerideki işçilik gayet iyi. Hindistandaki iklim sıcak olduğu için yapıştırıcının daha sağlam olması amacıyla fazla miktarda kullanmış olabilirler, muhtemelen bu nedenle taşmıştır. Eskiden Ladalarda olurdu diye hatırlıyorum, Rusya iklimi için uygun olan yapıştırıcılar Türkiye deki sıcak havada kendini bırakır, çatır çatır dökülürdü, dikiz aynasının bile durup dururken düştüğünü bilirim Lada da. Sıcak iklim nedeniyle faklı miktarda / özellikte yapıştırıcı kullanmış olmaları problemin nedeni olabilir.
    Araçların Hindistan için özel işlemden geçirildiği izlenimine kapıldım, çünkü klimanın Hindistan hava şartları için daha da güçlendirildiği ve soğutma performansının oldukça tatmin edici olduğuna dair bir ifade vardı bir yerde.

    Camda da tuhaf boyalar yok bizde, muhtemelen Hindistanda maliyeti düşürmek için hafif defolu malzemeleri kullanmış olabilirler. Aracın montajında hizalama hataları konusunda yorum yapamıyorum, GP şu anda sadece İtalya da üretiliyor diye biliyorum, eğer Hindistanda üretiyorlarsa işçilik hataları söz konusu olabilir, İtalya da üretiyorlarsa işçi kullanımı en az seviyede olacağı için işçilik hataları da az olur heralde.

    Camdaki tuhaf boya izlerinin olmaması gayet noral çünkü o boya arabaya yapılan yama nedeniyle cama uçan boya atlanıp müşteriye gitmesi hoş olmamış. GP hindistandada haziran ayından beri üretiliyor. Ve sadece local pazar için satışı var. Bu adamlar GP üretimini İtalyaya yakın diye Türkiyeye vermediler ve yaptıları işçiliği bizzat kendi gözlerimle gördüm hem hindistanda hemde puntonun italyada üretildiği Sata Melfi Fabrikasında, inanın bana eğer biz bu arabayı Türkiye kendi İşçimizin ürettiği kaliteyle üretsek bu araçtan 3 milyon satılacağına 5 milyan satardık.
    Bu arada İtalyadan otomasyon olarak hiç bir eksiğimiz yok. hatta fazlalaığımız bile olduğu söylenebilri.Puntolarda gördüğünüz işçilik hatalarının bir çoğunu bırakın linea yı tamamen farklı bir sınıf olan Dobloda bile göremezsiniz.... Bunuda herzaman fabrikama ve fabrikamın işçiliğine bütün yüreğimle inanarak söylerim.

  5. #5
    İLKER Ç.
    ocean_1919 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/08/2008
    Mesajlar
    574
    Nereden
    Eskişehir
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    26
    Edilen teşekkür: 197

    Standart

    Alıntı GooSe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Camdaki tuhaf boya izlerinin olmaması gayet noral çünkü o boya arabaya yapılan yama nedeniyle cama uçan boya atlanıp müşteriye gitmesi hoş olmamış. GP hindistandada haziran ayından beri üretiliyor. Ve sadece local pazar için satışı var. Bu adamlar GP üretimini İtalyaya yakın diye Türkiyeye vermediler ve yaptıları işçiliği bizzat kendi gözlerimle gördüm hem hindistanda hemde puntonun italyada üretildiği Sata Melfi Fabrikasında, inanın bana eğer biz bu arabayı Türkiye kendi İşçimizin ürettiği kaliteyle üretsek bu araçtan 3 milyon satılacağına 5 milyan satardık.
    Bu arada İtalyadan otomasyon olarak hiç bir eksiğimiz yok. hatta fazlalaığımız bile olduğu söylenebilri.Puntolarda gördüğünüz işçilik hatalarının bir çoğunu bırakın linea yı tamamen farklı bir sınıf olan Dobloda bile göremezsiniz.... Bunuda herzaman fabrikama ve fabrikamın işçiliğine bütün yüreğimle inanarak söylerim.
    İşçilik konusunda Türkiyenin italyadan daha kaliteli olduğu konusuna aynen katılıyorum.

  6. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  7. #6
    bahri cincioğlu
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. GPS2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/05/2009
    Yaş
    53
    Mesajlar
    1.076
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 399

    Standart

    Alıntı GooSe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Camdaki tuhaf boya izlerinin olmaması gayet noral çünkü o boya arabaya yapılan yama nedeniyle cama uçan boya atlanıp müşteriye gitmesi hoş olmamış. GP hindistandada haziran ayından beri üretiliyor. Ve sadece local pazar için satışı var. Bu adamlar GP üretimini İtalyaya yakın diye Türkiyeye vermediler ve yaptıları işçiliği bizzat kendi gözlerimle gördüm hem hindistanda hemde puntonun italyada üretildiği Sata Melfi Fabrikasında, inanın bana eğer biz bu arabayı Türkiye kendi İşçimizin ürettiği kaliteyle üretsek bu araçtan 3 milyon satılacağına 5 milyan satardık.
    Bu arada İtalyadan otomasyon olarak hiç bir eksiğimiz yok. hatta fazlalaığımız bile olduğu söylenebilri.Puntolarda gördüğünüz işçilik hatalarının bir çoğunu bırakın linea yı tamamen farklı bir sınıf olan Dobloda bile göremezsiniz.... Bunuda herzaman fabrikama ve fabrikamın işçiliğine bütün yüreğimle inanarak söylerim.
    ...tofaş üretimi uno sx ...tipo sx ve palio el 1,2 16v den sonra satın aldığım GP için keşke TOFAŞ*ta üretilseydi diyorum...arkadaşların çoğu veya vatandaşımızın çoğu önyargılı olarak şahin doğan kartal serçe*ye göre değerlendirme yapıyor ...ki onlarda kendi çapında ve sınıfında lada*ya dacia*ya reno*ya gibi araçlara beş basanlardı...TOFAŞ ve yan sanayisi 15-20 yıl önceki tofaş değil arkadaşlar...artık avrupa ve dünyaya kalite konusunda özellikle ...inanın meydan okuyacak durumdayız...biz bu işin içindeyiz ...direkt olarak...sayın mühendisime aynen katılıyorum....

Benzer Konular

  1. GP lerdeki montaj hataları
    babacan85 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 31
    Son Mesaj: 03/01/2012, 00:29
  2. 0 km araç hataları arızaları
    Coool tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 52
    Son Mesaj: 26/03/2011, 15:41
  3. GP lerde tasarım hataları neler var?
    Reddline tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 151
    Son Mesaj: 17/10/2010, 16:50
  4. Üretim ve nakliye kusurları hataları hk.
    etufan tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 25/08/2010, 19:31
  5. Mesajlardaki yazım hataları
    krsd tarafından İstek, Öneri, Şikayet forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 37
    Son Mesaj: 11/05/2007, 08:41

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com