45 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: GP Orijinal Motor Resimleri

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    serkan kabasakal
    Sean_Constantine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/06/2009
    Yaş
    36
    Mesajlar
    193
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 32

    Standart

    Eğer aracınızda tork'u arttırmak istiyorsanız şanzumanda 1'e 3 bir dişli gurubu kullanıp tork'u arttıra bilirsiniz ancak şunuda unutmayalım tork ve beygir ters orantılıdır..tork artarsa devir (çekişi) düşer yani beygir azalır özellikle yokuş ve rampalarda araç bayılacaktır onun'da bir çaresi var tabiki düşük devirler de aynı zaman'da çekişi güçlendirmek isterseniz supercharger işine girmeniz gerekiyor ki maliyeti çok yüksek olacaktır gerek yok...ufak işlemlerle arttıra bildiğiniz kadar arttırın yanlız egzost harici olsun çok ses yapıyor gürültü kirliliği....şahinci gibi gezmenin alemi yok )


    arda@

    önceki mesajlarda arkadaşın bahsettiği vtec motorlar için üst devirler'de devreye giren 2.bir cam aracılığı aşırı derecede performans elde edildiği bilinir ama bizim konuştuğumuz SHOC yani üstten tek eksantrikli sadece silindire düşen valf'lerin hacmini arttırp kesit alanlarında daha kısa sürede süpürme ve emme olayı..hatta video'su da vardı vtec çalışma prensibi bulursam atarım
    Konu Sean_Constantine tarafından (29/06/2009 Saat 17:23 ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    Selim Demirtaş
    Rote Baron ms777 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/06/2008
    Yaş
    38
    Mesajlar
    282
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 104

    Standart

    Alıntı Sean_Constantine Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    önceki mesajlarda arkadaşın bahsettiği vtec motorlar için üst devirler'de devreye giren 2.bir cam aracılığı aşırı derecede performans elde edildiği bilinir ama bizim konuştuğumuz SHOC yani üstten tek eksantrikli sadece silindire düşen valf'lerin hacmini arttırp kesit alanlarında daha kısa sürede süpürme ve emme olayı..hatta video'su da vardı vtec çalışma prensibi bulursam atarım
    VTECH (Variable Valve Timing and Lift Electronic Control; Değişken zamanlı valf ve elektronik olarak lift kontrolü) bu teknolojide ikinci bir kam devreye girmez, sadece valflerin açılıp kapatılma zamanları devir ve şartlarla birlikte değiştirilir. Bu teknoloji DHOC ve SHOC motorlarda ayrı ayrı uygulanabilir yani 2. bir kam bile olması gerekmemektedir. SHOCH motorda valflerin toplam alanı, DHOCH motora oranla daha azdır totalde.

  3. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  4. #3
    serkan kabasakal
    Sean_Constantine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/06/2009
    Yaş
    36
    Mesajlar
    193
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 32

    Standart

    Sean_Constantine´isimli üyeden Alıntı
    önceki mesajlarda arkadaşın bahsettiği vtec motorlar için üst devirler'de devreye giren 2.bir cam aracılığı aşırı derecede performans elde edildiği bilinir ama bizim konuştuğumuz SHOC yani üstten tek eksantrikli sadece silindire düşen valf'lerin hacmini arttırp kesit alanlarında daha kısa sürede süpürme ve emme olayı..hatta video'su da vardı vtec çalışma prensibi bulursam atarım

    Alıntı ms777 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    VTECH (Variable Valve Timing and Lift Electronic Control; Değişken zamanlı valf ve elektronik olarak lift kontrolü) bu teknolojide ikinci bir kam devreye girmez, sadece valflerin açılıp kapatılma zamanları devir ve şartlarla birlikte değiştirilir. Bu teknoloji DHOC ve SHOC motorlarda ayrı ayrı uygulanabilir yani 2. bir kam bile olması gerekmemektedir. SHOCH motorda valflerin toplam alanı, DHOCH motora oranla daha azdır totalde.

    yok bu mesaj'da da 2.bir cam devreye giriyor demiştim cam mili demedim

  5. #4
    drama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/08/2008
    Yaş
    45
    Mesajlar
    85
    Nereden
    Adana
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 17

    Standart

    Alıntı Sean_Constantine Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eğer aracınızda tork'u arttırmak istiyorsanız şanzumanda 1'e 3 bir dişli gurubu kullanıp tork'u arttıra bilirsiniz ancak şunuda unutmayalım tork ve beygir ters orantılıdır..tork artarsa devir (çekişi) düşer yani beygir azalır özellikle yokuş ve rampalarda araç bayılacaktır
    Yanlış olmasın. Ben tork rampada çekişi arttırır, beygir gücü maksimum hızı belirler diye biliyorum. Ama bildiğim okuduklarımdan hatırladıklarıma dayanıyor, konunun profesyoneli değilim.

  6. #5
    serkan kabasakal
    Sean_Constantine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/06/2009
    Yaş
    36
    Mesajlar
    193
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 32

    Standart

    Alıntı drama Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yanlış olmasın. Ben tork rampada çekişi arttırır, beygir gücü maksimum hızı belirler diye biliyorum. Ama bildiğim okuduklarımdan hatırladıklarıma dayanıyor, konunun profesyoneli değilim.

    Mesaj'da bi karışıklık olmuş doğru'su budur

    Eğer aracınızda tork'u arttırmak istiyorsanız şanzumanda 1'e 3 bir dişli gurubu kullanıp tork'u arttıra bilirsiniz ancak şunuda unutmayalım tork ve beygir ters orantılıdır..tork artarsa devir düşer yani beygir (power) azalır ama benzinli bir motor'da bu işlemi yapacak olursanız tork'u arttırırsınız yanlız araba'Nın hızı ve kalkıştaki performansı (atikli'ği) çok düşecektir ama onun'da bir çaresi var tabiki düşük devirler de aynı zaman'da kalkışta'ki performansı güçlendirmek isterseniz supercharger işine girmeniz gerekiyor ki maliyeti çok yüksek olacaktır gerek yok...ufak işlemlerle arttıra bildiğiniz kadar arttırın yanlız egzost harici olsun çok ses yapıyor gürültü kirliliği....şahinci gibi gezmenin alemi yok

Benzer Konular

  1. EVO Resimleri
    nasre tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 23/11/2010, 23:39
  2. Nemo'muzun resimleri
    avantasia tarafından Üye Garajı forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 15
    Son Mesaj: 19/07/2009, 18:36
  3. gp cc resimleri
    gogigogi tarafından Görsel modifikasyon forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 14
    Son Mesaj: 24/07/2007, 20:17
  4. Gp Resimleri
    ADANAMERKEZ tarafından Üye Garajı forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 06/07/2007, 15:34
  5. == Linea Resimleri ==
    Bülent A. tarafından Diğer Fiat Binek Modelleri forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 39
    Son Mesaj: 05/05/2007, 22:08

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


GP Orijinal Motor Resimleri Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com