Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
62 sonuçtan 21 ile 40 arası

Konu: Abarth akrebi Cenevre’de

  1. #21
    ertan yıldırım
    brvhgt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/12/2006
    Yaş
    44
    Mesajlar
    1.266
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Kar Beyaz
    Edilen teşekkür: 515

    Standart

    düğmeyle beygir arttırma olayı yok diye biliyorum sadece tork arttırma var

  2. #22
    Alper dağdemiR
    Auto engineeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/01/2007
    Mesajlar
    2.080
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    06AD9158
    Edilen teşekkür: 504

    Standart

    düğmeyle beygir de tork da artırılır silindir dewreden çıkarma-dewreye sokma ile. chreysler kullanıyor şu an v8 hemi motorlarda

  3. #23
    ertan yıldırım
    brvhgt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/12/2006
    Yaş
    44
    Mesajlar
    1.266
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Kar Beyaz
    Edilen teşekkür: 515

    Standart

    tamamda fiat ta bu yok bütün katalogları ve dökümanları elimde bravoyla ilgili sadece tork arttırma oda kokpitteki sport tuşuyla sağlanıyor katalog italyanca ve ingilizce aliberti servis müdürüne gelmişti ordan inceledik

  4. #24
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Yok öyle birşey yaw, GP hemi Dediğim gibi tork 230nm ye çıkıyor bir düğmeyle

  5. #25
    Sezer Ersoy
    Multijet 1.3 90Bg.Emotion SeZAr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21/12/2006
    Mesajlar
    158
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    34 EU 3389
    Edilen teşekkür: 7

    Standart

    Alıntı ABNEW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yok öyle birşey yaw, GP hemi Dediğim gibi tork 230nm ye çıkıyor bir düğmeyle

    Arkadaşalar ben sadece bilgimi paylaşmak istedim ister inanın ister inanmayın size kalmış bişi...Bunlarıda kafamdan uydurupta yazmadım buraya...
    Multijet Emotion 1.3 16V 90Bg. SP+SKY+16'' Egzotik Kırmızı

  6. #26
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. Mısafır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Mesajlar
    0
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 11

    Standart

    Alıntı Auto engineeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    öyleyse 1-2 silindiri dewredışı bırakmak gibi bişi olabilir
    bmw m6 da boyle bır sistem var devre dısı 500 hp devreye alınınca 600 kusur oluıyo...

  7. #27
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Alıntı SeZAr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşalar ben sadece bilgimi paylaşmak istedim ister inanın ister inanmayın size kalmış bişi...Bunlarıda kafamdan uydurupta yazmadım buraya...
    Yalnız bilgiler arasında fark var.Bu durumda bir tarafın bilgisi yanlış gibi.

  8. #28
    ertan yıldırım
    brvhgt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/12/2006
    Yaş
    44
    Mesajlar
    1.266
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Kar Beyaz
    Edilen teşekkür: 515

    Standart

    benimki doğru benimki lütfen beni seçin:outtahere: şaka karedeşlerim neyse maksat bilgi paylaşmak olsun kimse darılmasın sezar kardeş belki yalnış çeviri veya anlama olmuştur benim bilgiler ilk ağızdan ama illa benimki doğru demek değil bu zamanla herşey ortaya çıkar :kiss:

  9. #29
    Z. Deniz DOST
    ZDD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/01/2007
    Yaş
    37
    Mesajlar
    32
    Edilen teşekkür: 1

    Standart

    tork artırımı için silindir kullanımını düzenleyen sistemi kullanmak zor ,maliyetli bir iş ayrıca 4 silindirli canı ne ki kapatsın silindiri.Tork artırımı için tezim corsa opc ve 207 rc gibi rakiplerinde de kullanılacak "overboost" . "ha bu olay kısa süreli oluyor dolayısıyla düğmeyle deverede kalamaz " diye bi antitez geliştirip sentez yapayım o zaman overboost'un mantığından hareketle turbo basıncının çok az da olsa artırılması gibi bir sistemle çalışıyor ki olsa olsa böyle bir şey olur. Ama benim tahminim düğme diye bir şeyin olmayacağı yönünde sadece overboost özelliği olur o kadar. Zaten onun için de vgt gerekiyor ki tahminimce 150 hp'lik versiyonda sabit geometrili turbo vardır yani 180 'likte tork artabilir.

  10. #30
    berkan brlnd
    berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/02/2007
    Yaş
    37
    Mesajlar
    21
    Rengi
    Orleans Mavi
    Edilen teşekkür: 1

    Standart

    valla bende bmw lerde var diye biliyorm m5 ve m6 larda var . sen seçiyosun onlarda araba dergilerinde flnda direk beygir artışı diye gözüküyor . gp de varmı yokmu bilmiyorm ama böyle bişeyin olduğu kesin .

  11. #31
    Z. Deniz DOST
    ZDD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/01/2007
    Yaş
    37
    Mesajlar
    32
    Edilen teşekkür: 1

    Standart

    Alıntı berkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla bende bmw lerde var diye biliyorm m5 ve m6 larda var . sen seçiyosun onlarda araba dergilerinde flnda direk beygir artışı diye gözüküyor . gp de varmı yokmu bilmiyorm ama böyle bişeyin olduğu kesin .
    Evet , bmw M5 ve M6'nın motorları M tuşuyla ya da i-drive'dan 400 hp'den 507 hp'ye çıkıyor . Bunu 8 silindirden 10 silindire çıkararak ve farklı bir elektronik programa geçerek yapıyor ki bahsettiğimiz motor 8500 devir çevirebilecek kapasitede dünyanın en iyi motorlarından. Bu çok gelişmiş bir motor gerektiriyor ve dolayısıyla çok da maliyetli . Ben olan-olacak şeyin overboost olacağı konusunda ısrarcıyım.

  12. #32
    Ziyaretçi047
    Ziyaretçi Ziyaretçi047 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    ya o düğme turbo sabitleyici olmasın. rally car larda kullanılır. açtığınız zaman turbo kapanmaz sürekli açık kalır. bir ihtimal o olabilir. yani bir nevi supercharger gibi çalışan turbo. ya da direk supercharger deyin. ama tahmin yaptım sadece emin değilim. resimlere gelecek olursak. amcalar biraz abarthMış galiba D bu arada ben bu motor tiplerinin dizellerini bekliyorum. şöyle 1.3 170hp multijet gelse ne hoş olacak ama

  13. #33
    Sezer Ersoy
    Multijet 1.3 90Bg.Emotion SeZAr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21/12/2006
    Mesajlar
    158
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    34 EU 3389
    Edilen teşekkür: 7

    Standart

    Alıntı Cihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya o düğme turbo sabitleyici olmasın. rally car larda kullanılır. açtığınız zaman turbo kapanmaz sürekli açık kalır. bir ihtimal o olabilir. yani bir nevi supercharger gibi çalışan turbo. ya da direk supercharger deyin. ama tahmin yaptım sadece emin değilim. resimlere gelecek olursak. amcalar biraz abarthMış galiba D bu arada ben bu motor tiplerinin dizellerini bekliyorum. şöyle 1.3 170hp multijet gelse ne hoş olacak ama
    Bu araçta 1,3 olmayacak dizel olarak sadece 1,9 sunacaklar.2008 de yeni geliştirdikleri motoru kullanacaklar.
    Multijet Emotion 1.3 16V 90Bg. SP+SKY+16'' Egzotik Kırmızı

  14. #34
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Alıntı ZDD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tork artırımı için silindir kullanımını düzenleyen sistemi kullanmak zor ,maliyetli bir iş ayrıca 4 silindirli canı ne ki kapatsın silindiri.Tork artırımı için tezim corsa opc ve 207 rc gibi rakiplerinde de kullanılacak "overboost" . "ha bu olay kısa süreli oluyor dolayısıyla düğmeyle deverede kalamaz " diye bi antitez geliştirip sentez yapayım o zaman overboost'un mantığından hareketle turbo basıncının çok az da olsa artırılması gibi bir sistemle çalışıyor ki olsa olsa böyle bir şey olur. Ama benim tahminim düğme diye bir şeyin olmayacağı yönünde sadece overboost özelliği olur o kadar. Zaten onun için de vgt gerekiyor ki tahminimce 150 hp'lik versiyonda sabit geometrili turbo vardır yani 180 'likte tork artabilir.
    İşte o düğme overboost Gaz tepkisiyle değilde düğmeyle çalışıyor.Ancak dediğin gibi sürekli o torku sunması zor.Tahminim tüm T-Jet lerin VGT ye sahip olduğu.Zaten şu an için iki seçenek var 120bg-203nm ve 150bg-203nm(230nm-overboost) Bunlar da zaten henüz piyasaya sürülmedi...

  15. #35
    Murat YANIK
    Linos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Yaş
    48
    Mesajlar
    5.209
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Bolero Kırmızı
    Plaka
    06 BE 7673
    Edilen teşekkür: 1268

    Standart

    Alıntı ZDD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet , bmw M5 ve M6'nın motorları M tuşuyla ya da i-drive'dan 400 hp'den 507 hp'ye çıkıyor . Bunu 8 silindirden 10 silindire çıkararak ve farklı bir elektronik programa geçerek yapıyo
    +1111
    Evet, bugün söylediğinin aynısını Auto Sport dergisinde okudum

  16. #36
    Mete Erden
    Gianfranco - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/12/2006
    Yaş
    43
    Mesajlar
    260
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    34 DV X8X8
    Edilen teşekkür: 3

    Standart

    Alıntı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yakın zamanda abarth bodykit beklıyoruz
    İnşallah gelir...ayrıca muhteşem olmuş araba

  17. #37
    Aydın. Beygul
    Fire 1.4 77Hp Tit.Grisi the_Algn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/12/2006
    Mesajlar
    1.247
    Nereden
    Ardahan
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 197

    Standart

    göstergesiii









    Konu the_Algn tarafından (12/03/2007 Saat 22:45 ) değiştirilmiştir. Sebep: Ekleme

  18. #38
    Emre Ayvaz
    shoparr_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/12/2006
    Mesajlar
    1.473
    Nereden
    Eskişehir
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    06 AE 6232
    Edilen teşekkür: 85

    Standart

    ağzımın suyu aktı yemin ederim


  19. #39
    Aydın. Beygul
    Fire 1.4 77Hp Tit.Grisi the_Algn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/12/2006
    Mesajlar
    1.247
    Nereden
    Ardahan
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 197

    Standart

    Alıntı shoparr_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ağzımın suyu aktı yemin ederim
    aynen kardeşş...bitirmişler son nokta gibi...göstergedeki red-line dikkat ..çok hoşş

  20. #40
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Güzel resimler, göstergeler beyazla daha şık durabilir ama
    Dörtlüler güzelmiş

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon

Benzer Konular

  1. Cenevre Fuarı'nda 'umuda mola' verdim
    Haberci tarafından Haberler forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 07/03/2011, 17:27
  2. Tofaş, Bursa’da Opel’e ticari araç üretecek
    xcruelx tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 01/12/2010, 00:50
  3. Citroën’de Faizler Ağustos’da da Yüzde Sıfır!
    ayhan1 tarafından Diğer Marka Araçlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 18/08/2010, 01:51
  4. Efsane marka Abarth tarafından geliştirilen Grande Punto’nun 1.4 litrelik turbosu
    moussetee tarafından Görsel modifikasyon forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 13/09/2007, 15:01

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Abarth akrebi Cenevre’de Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com