48 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Volkswagen 2015 yeni kasa Jetta ilk gününde hata

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Ev .
    Evren_c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/07/2009
    Yaş
    44
    Mesajlar
    1.741
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 403

    Standart

    Alıntı Honor COOPER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam niye bekliyoruz benim tepkim ona tamamen distribütör şımarıklığı onlarıda şımartan malesef bizler Ferrari yılda 2000 araba üretir sahip olmak istiyorsanız bekleyeceksiniz ama yok Vw olsun taştan olsun dersen2012 model klimasız Golfü bile alırsan malesef butür problemleride hak ediyorsun demektir.
    Ama sizin bahsettiğiniz ayrı mesele. Ne olursa olsun, kanuna kitaba uygun şekilde alınan bir mal/hizmetten dolayı neden alanlar böyle bir durumu hak etsin ki? Onu anlayamıyorum

    Sadece araba da değil mesele, örneğin kahve makinesi aldık ama dandik bir şey. Şimdi bu ürün bozulursa bu durumu hak etmiş mi oluyoruz? Parasını verip almamıza rağmen bize ceza mı yani bu? Dandik olduğunu bilerek aldığımızda, sorun çıkarsa en fazla "ucuz etin yahnisi" deriz fakat yine de servise gideriz, parasını verdiğimiz ürünün çalışması için çabalarız. Üstelik haklıyızdır da.

    Acaba sizin demek istediğiniz "bile bile lades diyorsunuz, bari ağlamayın" mı? Gerçi bu durumda bile bahsettiğimiz şey bir Jetta. Yani ortada ladeslik bir durum da yok, kaliteli bir markanın güzel bir modeli sonuçta bu. Ben "problemi hak etme" kısmına takıldım. Bu nasıl bir hak etmedir, anlam veremedim açıkçası. Jetta mı aldın? Al o zaman sana problem, çünkü hakkın bu?!

  2. #2
    onur bakır
    Honor COOPER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/03/2007
    Yaş
    47
    Mesajlar
    2.344
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 596

    Standart

    Alıntı Evren_c Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ama sizin bahsettiğiniz ayrı mesele. Ne olursa olsun, kanuna kitaba uygun şekilde alınan bir mal/hizmetten dolayı neden alanlar böyle bir durumu hak etsin ki? Onu anlayamıyorum

    Sadece araba da değil mesele, örneğin kahve makinesi aldık ama dandik bir şey. Şimdi bu ürün bozulursa bu durumu hak etmiş mi oluyoruz? Parasını verip almamıza rağmen bize ceza mı yani bu? Dandik olduğunu bilerek aldığımızda, sorun çıkarsa en fazla "ucuz etin yahnisi" deriz fakat yine de servise gideriz, parasını verdiğimiz ürünün çalışması için çabalarız. Üstelik haklıyızdır da.

    Acaba sizin demek istediğiniz "bile bile lades diyorsunuz, bari ağlamayın" mı? Gerçi bu durumda bile bahsettiğimiz şey bir Jetta. Yani ortada ladeslik bir durum da yok, kaliteli bir markanın güzel bir modeli sonuçta bu. Ben "problemi hak etme" kısmına takıldım. Bu nasıl bir hak etmedir, anlam veremedim açıkçası. Jetta mı aldın? Al o zaman sana problem, çünkü hakkın bu?!
    Hocam Vw kalitesiz bir markadır diyemem sonuçta otomotiv sektöründe dünyada kendini kanıtlamış bir markadır kanuna kitaba da uygun satıyorlar ama ülkem insanı birşeyi gözünde büyüttümüde büyütüyor açıkçası adam Vw aldımı sanıyorsun Bentley almış şöyle sağlam böyle kaliteli böyle teknolojik v.s v.s işin aslına bakarsan orta seviye bir araç markasıdır Bir Alfa'dan-Opel'den-Mazda'dan kaliteli değildir açıkçası ama o kadar talep varki Distirübitör paşamız stoklu çalışmaya bile tenezzül etmiyor önce sipariş minimum 2 ay maksimum 6 ayda arabayı alıyorsun bu arada Vw Çin'de 7 yıl garanti verirken DSG sistemine ülkemde sadece 2-3 yıl niye ya zaten adamlar alıyor mantalitesi.
    Misal Honda'da da çok büyük talep varken cebinde paran varsa ertesi gün Civic aracını evinin önüne getirebiliyorsun sebebi Japon hümanistliği ve distüribitör firmanın iş ahlakı bana göre.
    Bu arada 3 farklı Alman şehrinde en az Vw kadar Mazda gördüm inanın.
    Kısaca Problemi hak etmiyoruz bu kadar değer verirken karşı tarafın bunu bu kadar suistimal ettiğini görmemize rağmen hala bir tepki koyamıyor olmamız sebebiyle oluşan kızgınlık bendeki bu sebeple sizin tabirinizle kendi eden kendi bulur!3 ay-5 ay bekleyeceksin dediğinde herkes oldu size iyi günler deyip plazayı terk etse bakın nasıl Beyefendiler stokla satışa başlıyor. Bu arada şuna da eminim O jettaya verilen parayla en dolusundan Yeni Mazda 3 alınır yıllarcada başın ağrımadan bakımdan bakıma servis yüzü göreceğin sınıfının en elit dizaynlarından birine sahip,sınıfının en düşük yakıt tüketimiyle heleki otamatikse yıllarca sorun yaşanmayacak bir şanzımanla araç kullanılabilirdi!
    *****ALFA ROMEO GIULIETTA 1.4 MULTIAIR 170 TCT*****
    ***MATT MAGNESIO GRIGIO***
    *****SPORT PACK1 & 18" MATT BLACK WHEELS*****


  3. #3
    caner adanır
    marineros - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/11/2013
    Yaş
    41
    Mesajlar
    285
    Nereden
    Muğla
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 76

    Standart

    Alıntı Evren_c Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ama sizin bahsettiğiniz ayrı mesele. Ne olursa olsun, kanuna kitaba uygun şekilde alınan bir mal/hizmetten dolayı neden alanlar böyle bir durumu hak etsin ki? Onu anlayamıyorum

    Sadece araba da değil mesele, örneğin kahve makinesi aldık ama dandik bir şey. Şimdi bu ürün bozulursa bu durumu hak etmiş mi oluyoruz? Parasını verip almamıza rağmen bize ceza mı yani bu? Dandik olduğunu bilerek aldığımızda, sorun çıkarsa en fazla "ucuz etin yahnisi" deriz fakat yine de servise gideriz, parasını verdiğimiz ürünün çalışması için çabalarız. Üstelik haklıyızdır da.

    Acaba sizin demek istediğiniz "bile bile lades diyorsunuz, bari ağlamayın" mı? Gerçi bu durumda bile bahsettiğimiz şey bir Jetta. Yani ortada ladeslik bir durum da yok, kaliteli bir markanın güzel bir modeli sonuçta bu. Ben "problemi hak etme" kısmına takıldım. Bu nasıl bir hak etmedir, anlam veremedim açıkçası. Jetta mı aldın? Al o zaman sana problem, çünkü hakkın bu?!
    Evren bey benim de eklemek istediğim birkaç nokta var.sizin yorumunuz da şu gerçeği gün yüzüne vuruyor;bilinçli tüketici.maalesef ben sizin yazdıklarınızdan bilinçsiz tüketici gerçeğini anlıyorum.bir İtalya düşünün ve burada bir ürünün fiyatını 2 euro olduğunu düşünün.firma bu ürüne zam yapar ve fiyatını 3.70 yapar.fakat tüketiciler sanki işbirliği yapmışcasına bu ürünü almazlar.çünkü bu ürünün hakkının 2 euro olduğunu düşünürler.firma yetkilileri bu ürünün fiyatını 1.80 e düşürürler ama iş işten geçmiştir.bilmem anlatabildim mi? vw neden dokunulmazdır,ulaşılmazdır çözemedim.sonuçta çakıl taşı vermiyoruz bu adamlara.hem çuvalla para ver hem de karşılığında bu sıkıntılar olsun.almayın,aldırmayın,İtalyan tüketicilerin yaptığını yapın,doğan holding de durumun farkına varsın.hoş bunu onlar değil,üretici olan Almanlar uyarı niteliğinde belirtir zaten

  4. #4
    SALDIRAY A
    Trabzonspor SaLDo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/09/2012
    Yaş
    36
    Mesajlar
    1.225
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 300

    Standart

    Allah'ın yarattığı biz kulların başına bile, dünyada milyonda bir görünen hastalıklar görünebiliyor. Bilmiyorum ne kadar eş değer bir karşılaştırma oldu ama olabilir yani böyle şeyler. Mekanik sonuçta. Ama benim asıl merak ettiğim servis bu durumu nasıl çözecek. Tutumları nasıl olacak. Merakla bekliyorum.

  5. #5
    Ev .
    Evren_c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/07/2009
    Yaş
    44
    Mesajlar
    1.741
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 403

    Standart

    Alıntı Honor COOPER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam Vw kalitesiz bir markadır diyemem...
    Alıntı marineros Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evren bey benim de eklemek istediğim birkaç nokta var.sizin yorumunuz da şu gerçeği gün yüzüne vuruyor;bilinçli tüketici.maalesef ben sizin yazdıklarınızdan bilinçsiz tüketici gerçeğini anlıyorum...
    Alıntıları kestim biraz, uzun olmasın diye.

    Ben kendimi ifade edemedim sanırım Ben Jetta'nin super bir arac olduğunu, Doğuş Oto'nun politikalarını benimsediğimi, insanlarin sira beklemekte haklı olduklarını ve daha ucuza daha iyi alternatifleri varken Vw'de israrci olmalarini anladigimi söylemiyorum ki. Basitce Onur beyin "hak etmek" ifadesine takildigimi belirtmek istedim. Ne olursa olsun, parası verilip alınmış bir ürünle ilgili bir problemi, tuketici "hak etmiş" olamaz. Cunku hem hukuka hem de mantiga aykiri. Neyse zaten o da kendini ifade etmiş. Herhalde ben kullanılan kelimelere karsı asırı hassasim. Yoksa Onur beyin söylemeye çalıştığı şeyi elbette ki anlayabiliyorum.

    Bilinçsiz tüketicilikle alakası yok bu durumun, aksi halde Punto almazdim degil mi? Eski mesajlarıma bakarsanız gorebilirdiniz zaten bu durumu. Sizin yaptığınız da önyargı olmuş olsun... Zira benden ala bilinçli tüketiciyi kolay kolay bulamazsiniz. Punto'yu satin almadan ve aldiktan sonraki mesajlarimi okuyunuz. Fiyat/performans adamıyım ben.

  6. #6
    caner adanır
    marineros - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/11/2013
    Yaş
    41
    Mesajlar
    285
    Nereden
    Muğla
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 76

    Standart

    Alıntı Evren_c Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alıntıları kestim biraz, uzun olmasın diye.

    Ben kendimi ifade edemedim sanırım Ben Jetta'nin super bir arac olduğunu, Doğuş Oto'nun politikalarını benimsediğimi, insanlarin sira beklemekte haklı olduklarını ve daha ucuza daha iyi alternatifleri varken Vw'de israrci olmalarini anladigimi söylemiyorum ki. Basitce Onur beyin "hak etmek" ifadesine takildigimi belirtmek istedim. Ne olursa olsun, parası verilip alınmış bir ürünle ilgili bir problemi, tuketici "hak etmiş" olamaz. Cunku hem hukuka hem de mantiga aykiri. Neyse zaten o da kendini ifade etmiş. Herhalde ben kullanılan kelimelere karsı asırı hassasim. Yoksa Onur beyin söylemeye çalıştığı şeyi elbette ki anlayabiliyorum.

    Bilinçsiz tüketicilikle alakası yok bu durumun, aksi halde Punto almazdim degil mi? Eski mesajlarıma bakarsanız gorebilirdiniz zaten bu durumu. Sizin yaptığınız da önyargı olmuş olsun... Zira benden ala bilinçli tüketiciyi kolay kolay bulamazsiniz. Punto'yu satin almadan ve aldiktan sonraki mesajlarimi okuyunuz. Fiyat/performans adamıyım ben.
    Yanlış anlaşıldıysam kusuruma bakmayın,zira burası sanal platform ve bizler de mimiklerimizi kullanamıyoruz haliyle.yani okuduğunuz yazı her anlama gelebiliyor
    Bilinçli tüketicilikten kastım,burada örnek vw ve konuda vw üzerinden gittiği için örneklerimiz de bu yönde oluyor.yoksa dediğiniz gibi bütün araçlara para veriliyor ve karşılığında beklentiler oluyor.olay ne olursa olsun tabii ki de dağıtıcı firmanın tutumu çok önemlidir.zaten ayrıldığımız nokta da burası bu sadece araç bazında değil hemen hemen birçok markada aynı sıkıntıları yaşıyoruz.mesela benim gözlüğün camları çizildi,satan firmaya gittim cam çizilmesi garanti dışı dedi aynı firma Fransa ve Amerika da cam değişimi garantiden yapıyor.yani benim kızdığım nokta,oradaki değerlerin üzerinde ücretler ödeyip,teknik ve geri hizmeti 2. Hatta 3.sınıf düzeyinde almamızdır...

  7. #7
    Ev .
    Evren_c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/07/2009
    Yaş
    44
    Mesajlar
    1.741
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 403

    Standart

    Alıntı marineros Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yanlış anlaşıldıysam kusuruma bakmayın,zira burası sanal platform ve bizler de mimiklerimizi kullanamıyoruz haliyle.yani okuduğunuz yazı her anlama gelebiliyor
    Bilinçli tüketicilikten kastım,burada örnek vw ve konuda vw üzerinden gittiği için örneklerimiz de bu yönde oluyor.yoksa dediğiniz gibi bütün araçlara para veriliyor ve karşılığında beklentiler oluyor.olay ne olursa olsun tabii ki de dağıtıcı firmanın tutumu çok önemlidir.zaten ayrıldığımız nokta da burası bu sadece araç bazında değil hemen hemen birçok markada aynı sıkıntıları yaşıyoruz.mesela benim gözlüğün camları çizildi,satan firmaya gittim cam çizilmesi garanti dışı dedi aynı firma Fransa ve Amerika da cam değişimi garantiden yapıyor.yani benim kızdığım nokta,oradaki değerlerin üzerinde ücretler ödeyip,teknik ve geri hizmeti 2. Hatta 3.sınıf düzeyinde almamızdır...
    Estagfurullah canım, aslında aynı şeyi konuşuyoruz, ben katılıyorum size. Dedigim gibi ben sadece "hak etmek" ifadesine takıldım. Yoksa vw konusunda sizin ve diğer arkadaşların fikirlerine aynen katılıyorum ben de

Benzer Konular

  1. Yeni 2015 Punto Evo !!!
    cemyk tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 35
    Son Mesaj: 09/02/2015, 02:11
  2. Yeni Fiat Uno 2015
    Haberci tarafından Diğer Fiat Binek Modelleri forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 24/09/2014, 00:07
  3. yeni astra - yani jetta ?
    tserce tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 50
    Son Mesaj: 26/05/2012, 15:39
  4. Yeni jetta 1.2 105 ps :O
    yolcu27 tarafından Diğer Marka Araçlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 66
    Son Mesaj: 26/04/2011, 01:56
  5. Yeni kasa RİO
    puntoturbom tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 23
    Son Mesaj: 15/03/2011, 16:37

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com