Sayfa 1/2 12 SonSon
32 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: GOLF TSİ vs PEUGEOT RCZ vs BMW 520

  1. #1
    cihan kesen
    speedy_16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/01/2010
    Yaş
    36
    Mesajlar
    928
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Bravo Hayal Mavisi
    Plaka
    16 ** 022
    Edilen teşekkür: 179

    Standart GOLF TSİ vs PEUGEOT RCZ vs BMW 520

    Merhaba arkadaşlar, arkadşlarla aramızda ufak bi deneme yapmak istiyoruz araçlar ;
    Golf tsi 140 hp manuel(1,4 kompresör + turbo)
    peugeot rcz 156 hp triptonik (1,6 turbo)
    BMW 520 triptonik (2003 model çift vanos) 2200 motor 170 hp
    bu arada araçların hepsi stok
    20 - 30 km ile başlayıp 160 -180 arası bitcek
    sizce bu deneme sonucu ne olur?
    eveeeet yorumları alalım
    Konu speedy_16 tarafından (18/06/2011 Saat 23:15 ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    alper ALPĞOLU
    ultraslan33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/05/2011
    Mesajlar
    443
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    33 plaka:))
    Edilen teşekkür: 87

    Standart

    bmw o küçük kardeşlerine büyük bi fark atar...çift vanos diyoruz burda???diğerleri ağır kalır..bence)sevgiler saygılar
    noone knows that except both of us

  3. #3
    Oğuz KOCA
    İl Başkanı (Isparta) izoci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/09/2010
    Mesajlar
    6.648
    Nereden
    Isparta
    Rengi
    Orleans Mavi
    Plaka
    330
    Edilen teşekkür: 1913

    Standart

    iş arabada değil onu kullananda..
    TSİ Jetta.

  4. #4
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Bence ara hızlanmada Tsi ve Thp bir miktar avantajlı.Ancak RCZ nin otomatik olması Golf ün bir miktar gerisinde kalmasına neden olabilir ilk başta.Golf önde RC arkada başlar sonrasında yüksek hızlara çıkıldıkça BMW ve RCZ Golf ü geçer

    Tabi esas iş kullananda

  5. #5
    cihan kesen
    speedy_16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/01/2010
    Yaş
    36
    Mesajlar
    928
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Bravo Hayal Mavisi
    Plaka
    16 ** 022
    Edilen teşekkür: 179

    Standart

    golf u ben kullanıcam bu konudada kendime güveniyorum diğerleride arkadşlarım onlarda iyi kullanır ama zaten otomatik araçlar arkadaşlar gaza basıcak vitesleri araç ayarlıcak pek profesyonellik gerektirmeyecek otomatikler ben bmw ağır kasa geride kalır rcz ile mücadele ederim rcz geçer die düşünüodm ama yorumlar tam tersi
    Konu speedy_16 tarafından (18/06/2011 Saat 23:16 ) değiştirilmiştir.

  6. #6
    Mert Sözge
    Yıllanmış Moderatör StrawBeeRy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/08/2009
    Yaş
    32
    Mesajlar
    13.773
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 3539

    Standart

    kalkışta golf 0-100 den sonra 5.20(swich açarsa kalkışta her türlü ezer kullanana bağlı),rcz ise 0-100den sonra golfü geçer ve 5.20 ile ikisi uzar gider..bu arada 5.20ler stock 2.0 motordur o dediğiniz mercedeslerde geçerli e250 yazar ama 2.5 motor değildir 2.2 motordur
    Konu StrawBeeRy tarafından (18/06/2011 Saat 22:12 ) değiştirilmiştir.

  7. #7
    ORÇUN ÇABUK
    aŞK 3 HaRF BMW WiSTaRiA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/07/2009
    Yaş
    45
    Mesajlar
    6.500
    Nereden
    Tekirdağ
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2431

    Standart

    Ben at tanımam jokey tanırım....

  8. #8
    cihan kesen
    speedy_16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/01/2010
    Yaş
    36
    Mesajlar
    928
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Bravo Hayal Mavisi
    Plaka
    16 ** 022
    Edilen teşekkür: 179

    Standart

    Alıntı StrawBeeRy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kalkışta golf 0-100 den sonra 5.20(swich açarsa kalkışta her türlü ezer kullanana bağlı),rcz ise 0-100den sonra golfü geçer ve 5.20 ile ikisi uzar gider..bu arada 5.20ler stock 2.0 motordur o dediğiniz mercedeslerde geçerli e250 yazar ama 2.5 motor değildir 2.2 motordur
    bugun arkadşın ruhsatını gördüm motor hacmi 2171 die geçio yani 2,2 hatta sonra internettede baktım ;
    BMW • 5er • 520 i (170 Hp) - Teknik özellikler, yakıt tüketimi
    tsi bi yazılımmı attırsak ne
    140 yetmez belki 210 a çıkartıpta mı denesek şansımızı aceba
    tek şansım araçta turbo boşluğu yok ve rakiplerim otomatik
    Konu speedy_16 tarafından (18/06/2011 Saat 23:14 ) değiştirilmiştir.

  9. #9
    Mert Sözge
    Yıllanmış Moderatör StrawBeeRy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/08/2009
    Yaş
    32
    Mesajlar
    13.773
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 3539

    Standart

    E39 kasalar öyleymiş az önce bende bakmıştım E61 kasalar için düşündüm E39 da pedalda swich varmı eğer varsa golf kalkışta belki önde olabilir ama 5.20 yerinde durmaz diye düşünüyorum

  10. #10
    ümit başaran
    uzuncocuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/10/2010
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.518
    Nereden
    Mardin
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 480

    Standart

    160 tan sonra bmw babaya saygı gösterılmesı gerektıgını hatırlatır kanımca.

  11. #11
    Can Aşan
    can-asan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/01/2011
    Yaş
    34
    Mesajlar
    1.054
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 314

    Standart

    5.20 alır başını gider bence

  12. #12
    Erol Bulut
    darkman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/02/2011
    Yaş
    32
    Mesajlar
    135
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 12

    Standart

    130 lara kadar golf ve rcz güzel gider sonra bmw gelir ve usul usl geçer gibime geliyor

  13. #13
    ümit başaran
    uzuncocuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/10/2010
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.518
    Nereden
    Mardin
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 480

    Standart

    babaya saygı..... bmw .....................ofof.

  14. #14
    Can Yağcı
    Mazüt Powır :D Du Hast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/03/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2.489
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BA 9125
    Edilen teşekkür: 1028

    Standart

    Alıntı speedy_16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bugun arkadşın ruhsatını gördüm motor hacmi 2171 die geçio yani 2,2 hatta sonra internettede baktım ;
    BMW • 5er • 520 i (170 Hp) - Teknik özellikler, yakıt tüketimi
    tsi bi yazılımmı attırsak ne
    140 yetmez belki 210 a çıkartıpta mı denesek şansımızı aceba
    tek şansım araçta turbo boşluğu yok ve rakiplerim otomatik
    gaz kesmeden vites atabilirseniz hiç turbo boşluğu olmaz. vites atarken ayağınızı gazdan çekerseniz ister istemez basınç kaybı olur ve geç tepki verir. bunu hissedemezsiniz ama sn olarak kayıp yaşatır.

    1.3 astra ile kalkınca arkadaş vites atmayı beceremedi dediğim olay yüzünden baya geride kaldı. yoksa astra ile punto kafa kafaya gidiyor

  15. #15
    asil suna
    asil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/09/2010
    Yaş
    37
    Mesajlar
    2.656
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    35evh87
    Edilen teşekkür: 807

    Standart

    rcz dikkat çeken araba ama fransızlardan perfomans beklemyorum hiç bir zaman bmw indirir...

    panda 1.2 dnaymic
    grande punto 1.3 active
    fiorino 1.3 emotion
    bravo 1.6 dnaymic

  16. #16
    cemal arslan
    cemal arslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/01/2010
    Yaş
    56
    Mesajlar
    1.810
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 598

    Standart

    şanzıman kısa olan daha seri olacaktır
    son vites dişlisi en ufak olan daha hızlı gidecektir

    bu tür denemelerde sağlıklı sonuç almak zor

    otomatik manuel vites...farkı
    yakıt farkı
    sürücü farkı
    şanzıman son dişli farkı
    araç kilo farkı
    lastik ebatları



    bunun için tüm araçlar stock hali ile...aynı yakıtı almak şartıyla ...aynı sürücü ile...1-2km düz bir yolda...kaldırmak lazım...0-100metre 0-100km 60-100km 140-200km...testler gibi...ancak sağlıklı sonuçlar çıkartır.

  17. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  18. #17
    cihan kesen
    speedy_16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/01/2010
    Yaş
    36
    Mesajlar
    928
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Bravo Hayal Mavisi
    Plaka
    16 ** 022
    Edilen teşekkür: 179

    Standart

    Alıntı StrawBeeRy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    E39 kasalar öyleymiş az önce bende bakmıştım E61 kasalar için düşündüm E39 da pedalda swich varmı eğer varsa golf kalkışta belki önde olabilir ama 5.20 yerinde durmaz diye düşünüyorum
    swich nedir bilmiyorum? o yüzden olup olmadığınıda bilmiyorum
    Alıntı Du Hast Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gaz kesmeden vites atabilirseniz hiç turbo boşluğu olmaz. vites atarken ayağınızı gazdan çekerseniz ister istemez basınç kaybı olur ve geç tepki verir. bunu hissedemezsiniz ama sn olarak kayıp yaşatır.
    1.3 astra ile kalkınca arkadaş vites atmayı beceremedi dediğim olay yüzünden baya geride kaldı. yoksa astra ile punto kafa kafaya gidiyor
    ayağımı gazdan çeksem bile araç gazı 2 saniye sonra faln bırakıyor bu özelliğin adını bilmiyorum ama uzun süreli çekmiceğimden problem olmaz turbo boşluğu gibi

    hafta içi arkadaşlarada uygun bi günde denicez bmw nin 0-100 10 sn lerde 100den sonrasını bilmiyorum ama kalkışta önde olurm heralde rcz ile aşşğı yukarı aynı veriler tabi 160-180 e kadar hızlancaz sonrası hangisi daha iyi görücez

  19. #18
    cihan kesen
    speedy_16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/01/2010
    Yaş
    36
    Mesajlar
    928
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Bravo Hayal Mavisi
    Plaka
    16 ** 022
    Edilen teşekkür: 179

    Standart

    Alıntı cemal arslan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şanzıman kısa olan daha seri olacaktır
    son vites dişlisi en ufak olan daha hızlı gidecektir

    bu tür denemelerde sağlıklı sonuç almak zor

    otomatik manuel vites...farkı
    yakıt farkı
    sürücü farkı
    şanzıman son dişli farkı
    araç kilo farkı
    lastik ebatları



    bunun için tüm araçlar stock hali ile...aynı yakıtı almak şartıyla ...aynı sürücü ile...1-2km düz bir yolda...kaldırmak lazım...0-100metre 0-100km 60-100km 140-200km...testler gibi...ancak sağlıklı sonuçlar çıkartır.
    2 km civarı bi düzlük hatta daha uzun ama daha ileri gitmicez
    Golf TSİ 1262 kg
    Peugeot RCZ 1424 kg
    BMW 1500 kg (bu arada bmw V6, 6 silindir 24 V)
    Konu speedy_16 tarafından (19/06/2011 Saat 15:03 ) değiştirilmiştir.

  20. #19
    Mert Sözge
    Yıllanmış Moderatör StrawBeeRy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/08/2009
    Yaş
    32
    Mesajlar
    13.773
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 3539

    Standart

    gaz pedalının altında gazı iki kademeli olarak ayırıyor normal kullanımda bastığınız zaman tek kademe olarak gaz yer,ama tabana yapıştırdığınız zaman normal kullanımdan çıkar performansa geçer buda pedalda ayağınızla bir tık hissedersiniz.genelde bmw ve mercedesler kullanıyor.şöyle düşünelim vtec açma olayını biliyorsanız buda aynı şekilde o devirden sonra hızlanıyor buda swiche girince hızlanıyor

  21. #20
    cihan kesen
    speedy_16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/01/2010
    Yaş
    36
    Mesajlar
    928
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Bravo Hayal Mavisi
    Plaka
    16 ** 022
    Edilen teşekkür: 179

    Standart

    Alıntı StrawBeeRy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gaz pedalının altında gazı iki kademeli olarak ayırıyor normal kullanımda bastığınız zaman tek kademe olarak gaz yer,ama tabana yapıştırdığınız zaman normal kullanımdan çıkar performansa geçer buda pedalda ayağınızla bir tık hissedersiniz.genelde bmw ve mercedesler kullanıyor.şöyle düşünelim vtec açma olayını biliyorsanız buda aynı şekilde o devirden sonra hızlanıyor buda swiche girince hızlanıyor
    vtec i hondacı akadaşlarımdan biliyorum war ama bmw de böle bi olay olduğunu bilmiyorudum eğer warsa yarışırken mutlaka acıcağını tahmin ediyorum öğrenmekte fayda war

Sayfa 1/2 12 SonSon

Benzer Konular

  1. VW Golf MK7
    SteinGP tarafından Diğer Marka Araçlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 63
    Son Mesaj: 19/11/2012, 01:17
  2. ABT Golf VII...
    kadir07 tarafından Diğer Marka Araçlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 10/11/2012, 02:37
  3. Golf
    izoci tarafından Geyik forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 25/11/2010, 21:40
  4. Vw golf rrrrrr
    000001 tarafından Diğer Marka Araçlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 14/03/2010, 23:33
  5. VW Golf Scirocco
    GünahsizSeytan tarafından Diğer Marka Araçlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 04/03/2010, 14:39

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com