onur,
mersin de mazda'nın doğru düzgün ne bayisi oldu nede servisi, şimdi opel gedizler almış bayiliğini,ben bizzat baktım o araca.büyük ihtimal yedek parça sorunu yaşanır mersinde.
onur,
mersin de mazda'nın doğru düzgün ne bayisi oldu nede servisi, şimdi opel gedizler almış bayiliğini,ben bizzat baktım o araca.büyük ihtimal yedek parça sorunu yaşanır mersinde.
Hakan Hocam;bu mazda ne çektiyse zaten bu servislerinden çekti.ama gedizler ciddi bir kuruluş biliyorsunuz İstanbul merkezli bir holding parça noktasında sıkıntı olacağını zannetmiyorum ayrıca Allah göstermesin kaza dışında pekte yedek parçaya ihtiyaç duymuyorsunuz Mazdada adamlar araçları yıllardır en problemsiz araç seçiliyor ve teknolojidede üst noktadalar ülkemde millet tutturmuş Toyata diye ama japonyada bile en çok tercih edilen japon markası mazda ve mitsubishi dir bizim burdakiler Japondan iyi bildikleri için 1996-97 model 300-400000km de corollalara hala 15-16000 veriyor.enteresan değilmi?
Ayrıca iddalı bir fikir söyliyim mesala şa an Mazda3 e segmentinde rakip olacak araba yok bana göre.
Konu Honor COOPER tarafından (08/05/2010 Saat 11:43 ) değiştirilmiştir.
*****ALFA ROMEO GIULIETTA 1.4 MULTIAIR 170 TCT*****
***MATT MAGNESIO GRIGIO***
*****SPORT PACK1 & 18" MATT BLACK WHEELS*****
Sayın tarrega arkadasım,
Ben yaklasık 3 aydır ciddi bir araştırma içerisinde olduğumu öncelikle belirtmek isterim.Bu segmentteki arabaları a dan z ye araştırıyorum ve sanırım son güne kadarda araştıracağıza benziyor.Daha bugün puntonun benzinlisinin test sürüşünü yaptım.Açıkcası cok güçlü bir araba olmadığı garantisini verebilirim.Gazı sonuna kadar kökleyip itme gücünü görmek istedim.İnanırmısınız Denediğim 1.3 opel corsa eco flex cok daha seri.Bence punto tip olarak öyle aman çok güzel bir araba değil.Birazda aldığın araba kendini tip olarak gösterecek yahu 30000 lira para veriyoz düz bir tasarım gerçekleştirilmiş tip olarak.Size tarihte puntonun çizimlerine benzer envaye çeşit araba sayabiliriz.Aslında biraz daha artık farklı bakış açılarını farklı tasarımları ele almanın zamanı geldi diye düşünüyorum.Henry ford bana kalırsa son 5 yılın segment açısından düşünüldüğünde en iyi çizimlerini tüketiciye sunmuş.Çizimler için hakikaten çok iyi ressamlar uğrasmıs.Hali hazırda bu arabanın iç tasarımı da çok farklı dersin uzay aracı.Yani estetik olarak ford fiesta özellikle titanium buz beyazı ve elektrik kırmızı B sınıfındaki tüm farklı markalardan çok daha önde.Motora gelince ford duratech diye sessiz gürültüsüz bir dizel enjeksiyon teknolojisi çıkardı.Bu araçın motoru ford focuslarda olması gerek.Ford focusun seriliğindeki bir turbo dizel motor bu kucuk kasadaki fiesta için cok cok ii özellıkle 1.6 tdci alırsanız(kısacası arabanız uçar diyebilirim).Artılarına gelince hız sabitleyici,Kararan aynalar,orjinal arka cam karartması,Dinamık puntolarda olmayan(çerceve gümüş nikelajlar) fiestada var.Ne bileyim çok full bir araç vw poloda bile bu kadar özellik yok.Yani dışardan gören yahu bu araba hakkaten cok güzel duruyor diyor.Benzinliklerde mıllet araya bakıyor.Puntodan 6 ay sonra tipinden sıkılabilirsiniz.
Ben bugun ford fiesta buz beyazı titanium almaya karar verdim.
33200-33500 arası. punto 33000. belkı 32800 e verirler.çokda bir fiyat farkkı yok Dizellerinde.
Ha vw poloyada bakmadımmı onada baktım.Volswagen boş bir araç ama içine bindiğin zaman bu araba punto ve fiesta gibi teneke değil hakikaten sağlam bir kasa diyorsun.
Biraz daha param olsa yada bekleyecek sabırım olsa VW polo alırdım.Cunkı bunların arasındaki en iyi araç tartışmasız polodur.
vw polo > fiesta>punto.
Zaten dikkat edin üretici firmalar fiyatları belırlerken 3 aşağı 5 yukarı kasanın hacmini baz alıyorlar.3 liraya bu kadar köfte arkadasım.Polonun 3000 liralık fazla kalitesi olduguna emin olabilirsiniz.
Kararıız sizin için hayırlı olur inşallah.
belli açılardan bakıldığında yorumlar doğru gibi algılanabilir.
ama bir araca en iyi diyebilmek tek başına doğru olmaz.hangi kritelere göre en iyi.
-motor(güç,yakıt,sağlamlık)
-kabin içi parça kalitesi
-dizayn(tasarım)
-satış-yedek parça ve servis(fiyat-kalite-hizmet)
ben istediğim araçları değilde hiç hesapta olmayan aracı aldım.
neden; diğer markaların satış ve fiyat politikaları ve servis hizmetleri.sadece bir aracın kaliteli olması ve tasarımının güzel olması o aracı almak için tek başına yeterli olmuyor.
punto yu alamadan önce kullanan yakın arkadaşlarımdan biligi aldım,2007 fire activ kullanan arkadaşım var yaklaşık 40,000 km de normal bakımlar dışında araç daha servise gitmiş değil.geçen sene türkiye turuna bile çıktı.
ha beğenmediği yanları yokmu tabiki var ve olmasıda gayet normal.çünkü hiç bir araç kişiye özel üretilmez.
ben honda jazz'ı çok istedim ama fiyat beni aştı evo ile arasında 5.500 tl oynadı.
ARKADAŞLARA TAVSİYEM DİĞER MARKALARIN FORUM SİTELERİNE Bİ GÖZ ATSINLAR.KALİTELİ VE SÜPER DİYE TABİR ETTİĞİNMİZ ARAÇLARIN KULLANICILARINA NE GİBİ SORUNLAR ÇIKARABİLDİĞİNİ HAYRETLE OKUYACAKLARDIR.(en azından benim aracıma yağmur yağdığında içine su girmiyo???)
Ben de Güvenlik kriterini ekleyeyim, Euroncap'te 5 yildiz olmayan bir araca bu devirde ihtiyatli yaklaşmak lazım. Örneğin KIA güzel araçlar yapıyor ama birkaçını kontrol ettiğimde 4 yıldız olduklarını görmüştüm. Hoş bundan 2 önceki aracıma baktığımda (7 sene kullanmıştım) 2.5 yıldız olduğunu görünce ufak bir şok yaşamıştım ya, o zamanlar öyleymiş.
Sevgiler.
Öncelikle aracın hayırlı olsun Osman, güzel bir tercih bence de,
Ancak tasarım ve teknoloji konusunda bazı yanlış anlamalar olmuş gibi.Punto 1994 yılından beri üretilen bir araç.Küçük sınıfta 6 vites, cabrio, yenilikçi tasarım gibi birçok kritere göre rakipleri için esin kaynağı olmuş bir otomobildir Punto.Gerek bir önceki nesil Fiesta gerekse mevcut Fiestada Puntodan(MK2 ve MK3) izler görebilirsin.Yine bir önceki kasa Corsa da Puntoya benzemekte.Küçük sınıfta c sütununa uzanan stoplar öncelikle Puntoda uygulanmıştır.Daha sonra Fiesta ve Corsa olmak üzere birçok otomobilde görmeye başladık.Şuanda Evo dış tasarım olarak 5-6 yıllık olmasına rağmen çok daha yeni tasarımlarla hala başedebilecek bir yapıda
Peugeot-Citroen ve Ford Grubunun 1.6 lt lik güç ünitesi kendisini kanıtlamış oldukça veriml bir makine.Ancak 1.4 lük ünitenin 1.3 mjtd karşısında herhangi bir üstünlüğü bulunmamakta hacim dışında.Zaten halen 1000cc-1400cc arasında dünyanın en iyi dizeli multijet,
Vw Polo nun bana göre herhangi bir üstünlüğü kalmadı günümüzde.Tasarım, donanım, motor, kalite... Tüm kriterlerde rakipleri Poloyu yakaladı hatta geçti sayılır.Tabi Polo da benim beğendiğim bir araç.İç mekan konusunda ondan daha kaliteli üretimler de mevcut bazı dergiler hala itiraf edemese de
Uzun lafın kısası Fiesta da beğendiğim bir araç.Küçük sınıfta bana göre rakiplerinden ayrılan 3 model var.Bunlar Punto, Polo ve Fiesta,
Hayırlı olsun, iyi günlerde kullanman dileğiyle...
Merhaba Osman bey,
Herkesin araba alirken beklentileri farkli tabi, goruslerinize katilmakla beraber, kendi önceliklerimize göre şu anda Punto öne çıkmış durumda, biz aracı eşime alacağız, kendisi sakin kullanan bir kişi ve %99 şehir içinde kullanacak, otomatik vites olmazsa olmaz. Fiesta da hoşumuza gitse de ekonomi tarafını düşününce Fiesta'nın daha fazla yaktığı (1.6 benzinli otomatik için) su götürmez bir gerçek. Diğer yandan en çok önem verdiğim konu ise bu araçla genelde okula, dershaneye çocukları taşıyacak, güvenlik önemli bir konu bizim için. Her iki araba da bu konuda oldukça yeterli gözüküyorlar. Üstelik Punto'da bazı güvenlik donanımları Standart sunulmuşken, Fiestada ekstra Güvenlik paketi alınmalı vs.
Yani dediğim gibi kişilerin önceliklerine göre seçtikleri araçlar değişiyor.
Bu arada iki aracı da test sürüşü yapmadım, denediktan sonra fikrim ne kadar değişir, göreceğiz.
Sevgiler , saygılar.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri