-
zaten hızlanmaları ortada 120 lik diesel ve benzinli arasında 1 saniye gibi bir fark var.. 1,6 diesel 120 beygir ve 300 nm tork 1270 kilo civarında bir kasa için 10.5 saniye bana göre biraz düşük 10 saniyenin altında olsaydı güzel olurdu. ama 30 beygir daha koyup 9,6saniye + 1,4 saniye kazanıp 8,2 saniye yapmak büyük başarı.. belki küçük rakamlar ama 30 beygirle 1,4 saniye fark atmak bana pek mantıklı orantılı gelmiyor..
-
bende tjet düşünüyorum
zaten senede en fazla 7-8 bin yapıyorum mazot 2,95 benzin 3,24 aradaki farkla bu km ile 4-5 sene de amorti eder.
biraz daha bekliyip piyasadaki konumunu görmek istiyorum.
-
20000 km/yıl'a kadar fiyat / performans olarak bence T-Jet daha iyidir. 36.900 'e T-Jet Emotion alınabiliyor ki emotion'ın donanımı olağanüstü. İç kapı kolu aydınlatmalarına ve krom kaplamalarına karanlıkta bir bakın derim. D sınıfı havası katmış arabaya.
Performans konusuna gelince bence 120 Multijet > 120 T-Jet > 105 Multijet.
-
O Pazar günü test ettiğimiz ve tıkırtılar geliyor dediğimiz araba 1000 (bin) km deydi arkadaşlar. Yani nasıl zorlarsan zorla 1000 km de bir araba dökülemez, dökülmemeli.