18 jantlıyı getirdilerse her donanım seçenegini bulabiliriz gibime geliyorotomatik şanzıman seçeneği 2009daymış çok geç.
18 jantlıyı getirdilerse her donanım seçenegini bulabiliriz gibime geliyorotomatik şanzıman seçeneği 2009daymış çok geç.
Multijet Emotion 1.3 16V 90Bg.
Konu PredatoR tarafından (16/02/2008 Saat 15:05 ) değiştirilmiştir.
Multijet Emotion 1.3 16V 90Bg.
şehir dışındaydım yarın kısmetse ilk iş resimler için fabrika yolu tutacagım
ok alper abi bir an önce görmek istiyoruz![]()
Çift kavrama Volkswagendeki dsg şanzıman gibi olabilir.
Yani 1.kavrama 1. vitesteyken,2.kavrama kendisini 2.viteste hazır tutuyor.Sizin tuşa basmanız halinde anında 2. vitese geçerken,1.kavrama da 3. viteste hazır duruma geçiyor.
Fazla karışık oldu.Arda abi tekniğini anlatır eğer benim bahsettiğim sistemse
1. Kavrama 1-3-5
2.kavrama 2-4-6
Şeklinde olmalı.
Fıratın da belirttiği gibi çift kavrama: (VW DSG der) Adı üstünde çift kavrama sistemi mevcut.1. kavrama 1-3-5-7. vitesler için 2. kavrama ise 2-4-6. vitesler için kullanılıyor.Böylece belirli bir viteste hızlanılırken bir üst vites de hazır bulunduruluyor.Avantajı ise otomatik viteslerdeki performans kaybının önlenmesi
Bravoda 1 sene sonra yeni sistem uygulanacak...
Benim bildiğim dualogic viteslerde de performans kaybı olmadığıydı. O zaman onlardada hafiften olsa performans kaybı var.
bu arada nette biraz bakındım, bravo dualogic gözükmüyor.
Multijet Emotion 1.3 16V 90Bg.
Ne desek şimdi bize rakip mi olacak yoksa bizi onurlandıracak mı? Resimleri bekliyoruz.
İnsanın kendi şahsına rahmeti, başkasına rahmetinden daha büyüktür.
duologic (yarı otomatik veya otomatikleştirilmiş düz şanzuman) sistemlerde vites geçişlerinde araç hızlanırken gazı keser. bu aynen düz viteste sizin vites değiştirmeniz gibidir. marka ve modele göre değişmekle birlikte 0,7 ile 0,2 sn arasında bir performans kaybı oluşur. çift kavrama araç hızlanırken ya da yavaşlarken geçmeniz muhtemel olan 1 sonraki vitese diğer kavramanın hazırlanmasıdır. iki kavramadan biri 1, 3, 5, 7 ,nci diğeri 2, 4, 6 ve R için kullanılır.
yani, diyelimki siz 3. viteste hızlanıyorsunuz. diğer kavrama 4. vitese geçmeye hazırdır. bu durumda geçiş 0.02 gibi çok daha kısa bir sürede gerçekleştiğinden performans kaybı minimuma iner, araç performansı ve ekonomisi düz vitesli bir araçtan da duologic bir araçtanda başarılıdır.
Valla o tür bir şanzımanın arıza yapma düşüncesi sahibinin kabusu olur artık herhalde.
Yok mu daha Bravo resimleri?
Multijet Emotion 1.3 16V 90Bg.
Hayırlısıyla fotoğrafları da görsek artık fena olmayacak...
Fiat Grande Punto StarJet Emotion 1.4 16V 95Bg
evet yaw gittikçe merak etmeye başladık![]()
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri