Motorve performans
Palio Sporting'te Palio ailesinde kullanılan 1.6 litrelik103 güç üreten motorun modifiye edilmiş bir versiyonugörev yapıyor. Silindir çapı stroğu, emme manifoldudeğiştirilen bu motorun işletim sistemi de yeniden programlanmış.Bu sayede motor 6000 d/d'de 120 HP güç, 4000 d/d'deise 147 Nm tork üretiyor. Alt devirlerden itibaren canlıolan motor büyük bir istekle otomobili hızlandırıyor.Yaptığımız performans testlerinde 0'dan 100 km/s hıza9.3 saniyede ulaştık. Palio Sporting ara hızlanma ölçümlerindede başarılı süreler elde etti. 60-100 km/s hızlanmasınıdördüncü viteste 7.7 saniyede gerçekleştiren Sporting,90-120 km/s hızlanmasını ise 6.3 saniyede gerçekleştirdi.Yakıt tüketimi konusunda pekte cimri olmayan Palio Sporting,test süresince ortalama 9 litre kurşunsuz benzin tüketti.Sakin kullanımda ise bu değeri 7-8 litre civarına düşürmekmümkün. 48 litrelik benzin deposuyla 533 km'lik birmenzile ulaşabilmek mümkün.



Kullanımve konfor
İlk 'Türk GTI'ı ünvanına sahip Palio Sporting sunduğuperformans ile gençlerin gözdesi olmaya aday. DiğerPalio modellerine göre daha sert süspansiyona sahipolan Sporting, bunun getirisini yol tutuş konusundagösteriyor. Virajlarda yere iyi basan otomobil çok zorlandığındaönden kayıyor. Süspansiyonları sert olmasına karşınSporting'in sunduğu konfor düzeyi spor bir otomobiliçin yüksek. Ancak otomobilin dış mekanının GTI olmayaaday bir otomobil için çok sade kaldığını söyleyebiliriz.Ancak iç mekan bir GTI kadar gösterişli. Otomobiliniç mekanda yeri iyi seçilmemiş dijital saat dışındaergonomik bir sorun bulunmuyor. Testimiz süresince hassasiyetinealışmakta zorlandığımız fren sistemi yaptığımız testlerdevasat bir performans gösterdi. Palio Sporting'i 100km/s hızla giderken yaptığımız ani frenleme ile 43.5metrede durdurabildik. Bu mesafe bu segmentteki birotomobil için uzun. Ayrıca gücü 120 HP'ye ulaşan sportifbir otomobil için fazlası ile tehlikeli.

<ALINTIDIR<

Yalnız bu sporting 1045 kg miş diğer paliolardan daha ağır galiba...